سایت استخدام آتش نشانی

سایت استخدام آتش نشانی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سایت استخدام آتش نشانی استان تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir برای جذب نیرو در سازمان آتش نشانی ایجاد شده و داوطلبان با ثبت نام و ورود به این سایت توسط نام کاربری و رمز عبور خود می توانند از امکانات و بخش های مختلف سایت استخدام آتش نشانی استفاده نمایند.




سازمان آتش نشانی استان تهران هر سال با برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو از میان داوطلبان واجد شرایط می نماید. علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی آتش نشانی باید در زمان مقرر به سایت استخدام آتش نشانی استان تهران به نشانی azmoon125.tehran.ir مراجعه نموده و در آزمون ثبت نام نمایند.



برای ورود مستقیم به سایت استخدام آتش نشانی کلیک کنید.







ورود به سایت استخدام آتش نشانی از طریق آدرس azmoon125.tehran.ir امکان پذیر است .



از آنجا که سوالات زیادی پیرامون سایت استخدام آتش نشانی برای داوطلبان وجود دارد، در این مقاله سایت استخدام آتش نشانی azmoon125.tehran.ir، نحوه ورود به سایت استخدام آتش نشانی و امکانات سایت استخدام آتش نشانی برای داوطلبان آزمون استخدام آتش نشانی به طور کامل توضیح داده شده است.



سایت استخدام آتش نشانی azmoon125.tehran.ir
سازمان آتش نشانی استان تهران هر سال با برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب نیروی انسانی نموده و داوطلبانی که مایل به استخدام در سازمان آتش نشانی هستند، باید در زمان تعیین شده در سایت استخدام آتش نشانی استان تهران ثبت نام کرده و مراحل آزمون را طی کنند.



سایت استخدام آتش نشانی استان تهران به آدرس اینترنتی azmoon125.tehran.ir به منظور انجام مراحل استخدام در سازمان آتش نشانی ایجاد شده و علاقه مندان به جذب در آتش نشانی با مراجعه به این سایت می توانند به صورت آنلاین در آزمون استخدام آتش نشانی ثبت نام کرده و فرآیند آزمون را طی کنند. همچنین در سایت استخدام آتش نشانی داوطلبان می توانند اخبار و اطلاعیه های مروبط به آزمون استخدام آتش نشانی را پیگیری نمایند.



تمامی مراحل آزمون استخدام آتش نشانی از مرحله ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، برگزاری آزمون، اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی و دریافت کارنامه آزمون، در سایت استخدام آتش نشانی وجود دارد. همچنین تمامی اعلان ها و اطلاعیه های مربوط به زمان و نحوه انجام هر مرحله از فرآیند آزمون استخدام آتش نشانی در سایت استخدام آتش نشانی منتشر می شود.



سایت استخدام آتش نشانی دارای امکانات و بخش های مختلفی بوده که در ادامه مقاله توضیح داده شده و داوطلبان آزمون استخدام آتش نشانی با ثبت نام در این سایت و ورود به سامانه با نام کاربری و کلمه عبور خود، می توانند از این امکانات و بخش های سایت استفاده نمایند.



بیشتر بخوانید: استخدام آتش نشانی





نحوه ورود به سایت استخدام آتش نشانی azmoon125.tehran.ir
همان طور که در بالا توضیح داده شد، سایت استخدام آتش نشانی به منظور جذب آتش نشان از میان داوطلبان واجد شرایط ایجاد شده و داوطلبانی که می خواهند به استخدام سازمان آتش نشانی دربیایند، باید در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در سایت استخدام آتش نشانی اقدام نموده و در زمان برگزاری آزمون استخدام آتش نشانی در این آزمون شرکت نمایند. در این قسمت از مقاله نحوه ثبت نام و ورود به سایت استخدام آتش نشانی به طور کامل توضیح داده شده است.



ابتدا داوطلبان باید به سایت استخدام آتش نشانی استان تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir مراجعه نموده و بر روی گزینه ثبت نام در بالای صفحه کلیک نموده تا صفحه اولیه ثبت نام برای آنها باز شود. در این صفحه داوطلبان باید کد ملی، شماره موبایل و تاریخ تولد خود را وارد کرده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نموده تا ثبت نام اولیه برای آنها انجام شده و کلمه عبور برای داوطلبان ارسال شود.







در مرحله بعد، داوطلبان با استفاده از نام کاربری که همان شماره موبایل آنهاست و کلمه عبور که به آنها پیامک شده، باید وارد سایت شده و اطلاعات شخصی خود را تکمیل نمایند. در اولین ورود از کاربران خواسته می شود کلمه عبور جدید و امن تری را برای خود ایجاد نمایند. در این قسمت کاربران برای ادامه باید بر روی گزینه تکمیل اطلاعات متقاضی کلیک نمایند.







در این قسمت، داوطلبان باید تیک گزینه قوانین و مقررات را مطالعه نموده و پذیرفته ام را فعال نموده و بر روی دکمه بعد کلیک نمایند.







در این قسمت داوطلبان باید اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و بر روی گزینه بعد کلیک نمایند.







در این قسمت داوطلبان باید اطلاعات ثبت نامی مربوط به آخرین مدرک تحصیلی را وارد کنند.







در مرحله بعدی داوطلبان باید اطلاعات محل سکونت خود و شماره تماس خود را وارد کنند.







در این مرحله داوطلبان با وارد نمودن اطلاعات پرداختی خود می توانند هزینه آزمون را پرداخت کنند.







پس از پرداخت هزینه آزمون، داوطلبان می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را مشاهده نموده و آن را چاپ نمایند.







داوطلبانی که در سایت استخدام آتش نشانی ثبت نام نمودند، با ورود به سایت توسط نام کاربری و کلمه عبور خود می توانند از امکانات سایت که در قسمت بعدی مقاله توضیح داده شده، استفاده نمایند.



در صورت ایجاد هرگونه تغییر در نحوه ورود به سایت استخدام آتش نشانی، این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی









امکانات سایت استخدام آتش نشانی azmoon125.tehran.ir
سایت استخدام آتش نشانی استان تهران azmoon125.tehran.ir به منظور ثبت نام داوطلبان در آزمون استخدامی آتش نشانی و همچنین پیگیری مراحل مختلف آزمون و مشاهده اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون استخدامی آتش نشانی ایجاد شده است. داوطلبانی که در سایت استخدام آتش نشانی ثبت نام نموده اند، می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شده و از امکانات آن استفاده نمایند.



سایت استخدام آتش نشانی استان شامل بخش ها و امکانات مختلف بوده که در این قسمت از مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.



صفحه اصلی سایت استخدام آتش نشانی



در این قسمت از سایت، اعلان ها و اطلاعیه های مربوط به آزمون آتش نشانی و همچنین آخرین اخبار مربوط به مراحل مختلف آزمون قرار گرفته است.



ثبت نام



در نوار بالای سایت، اولین گزینه مربوط به ثبت نام آزمون آتش نشانی بوده و داوطلبانی که می خواهند در این آزمون ثبت نام نمایند باید به این قسمت از سایت وارد شده و مراحل ثبت نام را طی کنند.



دریافت کارت ورود به جلسه



در این قسمت از سایت استخدام آتش نشانی استان تهران، داوطلبانی که در آزمون استخدام آتش نشانی ثبت نام نموده اند، می توانند در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی اقدام نمایند.



دریافت کارنامه آزمون



در این بخش از سایت، پس از زمان برگزاری آزمون استخدام آتش نشانی، در زمان اعلام شده در اعلان های سایت azmoon125.tehran.ir، داوطلبان می توانند نتایج آزمون استخدام آتش نشانی را مشاهده و کارنامه خود را دریافت نمایند.



ورود و تکمیل اطلاعات



داوطلبانی که ثبت نام اولیه در سایت استخدام آتش نشانی را انجام داده اند، در این قسمت می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شده و اطلاعات خود را تکمیل نمایند.



بازیابی کد رهگیری



داوطلبانی که کد رهگیری مربوط به ثبت نام آزمون خود را فراموش یا گم کرده اند، می توانند در این بخش از سایت نسبت به بازیابی کد رهگیری خود اقدام نمایند.



سایر



در این بخش از سایت، راهنمای تصویری ثبت نام در سایت استخدام آتش نشانی و توضیحات مربوطه برای استفاده داوطلبان قرار داده شده است.



در صورت ایجاد هر گونه تغییر در امکانات و بخش های موجود در سایت استخدام آتش نشانی، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت استخدام آتش نشانی و نحوه ورود به این سایت و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدام آتش نشانی









سوالات متداول


1- سایت استخدام آتش نشانی چیست؟
سایت استخدام آتش نشانی به آدرس azmoon125.tehran.ir برای استخدام نیروی کار سازمان آتش نشانی راه اندازی شده که در این مقاله این سایت به طور کامل توضیح داده شده است.




2- نحوه ورود به سایت استخدام آتش نشانی چگونه است؟
ورود به سایت استخدام آتش نشانی با نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر بوده که نحوه ورود به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.




3- امکانات سایت استخدام آتش نشانی چیست؟
سایت استخدام آتش نشانی از بخش های مختلفی مانند ثبت نام، دریافت کارنامه و ... تشکیل شده که این بخش  ها در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : سایت استخدام آتش نشانی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GB1K
نظرتان را بنویسید