شخصیت گروه خونی A

شخصیت گروه خونی A
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
بسیاری از دانشمندان زیست شناسی متعقدند که خصلت ، منش ، رفتار، کارائی ، خلاقیت هر فرد به گروه خونی وی بستگی دارد . در بسیاری از کشورهای غربی و ژاپن مردم عقیده دارند که گروه خونی در شخصیت و موفقیت افراد نقش دارد و تفاوت های افراد را تا حدودی به تفاوت گروه های خونی مرتبط می دانند . هر کدام از گروه های خونی B ، O ، AB و A مشخصات و خصوصیات خاص خود را دارند .  از جمله این که گروه خونی A مطیع ، دقیق ، درستکار ، بدبین ، درون گرا ، آرام ، وفادار ، دقیق ، دوست دار طبیعت و گریزان از شلوغی است . هم چنین فداکار ، احساساتی ،  مودب  ، خجالتی ، و در موقع اضطراب معمولاً خونسرد هستند .  این افراد اغلب مردد و غیر جسور هستند . تمایل به کارهای گروهی دارند . 34 درصد از افرد جهان دارای گروه خونی A مثبت است و 6 درصد افراد جهان گروه خونی A منفی دارند .
در این مقاله به بررسی شخصیت گروه خونی A می پردازیم .





” گروه خونی A تیپ سرد دارند . “



خصوصیات شخصیت گروه خونیA
رژیم غذای گروه خونی  A : افراد دارای این گروه خونی سبزی خوار هستند و دارای دستگاه هاضمه بسیار ضعیف هستند . سیستم دفاعی بدن این گروه خونی با محیطی که در آن زندگی می کنند خوب همسانی پیدا می کنند . در برابر حوادث روحی مثل استرس ، ناراحتی های فکری با آرام کردن درون خود خوب مقاومت می نمایند و افرادی فعال و سرزنده به شمار می آیند . این افراد تمایل بیشتری به غلات و تمایل کمتری به گوشت دارند و از خوردن سبزیجات بهره ی فراوانی می برند . افراد این گروه خونی توانایی بیشتری در برابر بیماری های عفونی دارند ولی در معرض استرس ها هستند و بهترین راه مدیریت استرس استفاده از ورزش یوگا است ، زیرا درنگ در درمان استرس در ای گروه از افراد باعث ابتلای آنها به بیماری های قلبی و سرطان می شود . به طور کلی انجام آزمایش های سبک به افراد این گروه توصیه شده است زیرا زیاده روی در انجام ورزش باعث خستگی جسمی و روحی در آنها می شود .
افراد گروه خونی A افراد خیلی آرام و دارای توقعات بالا هستند . این افراد درای بیشترین ذوق هنری بین سایر گروه های خونی بوده و البته افرادی خجالتی ، مورد اعتماد ، حساس و دارای وجدان هستند . این افراد بسیار حساس ، موشکاف و شدید التاثیر و مسلط بر همه چیز هستند .
افراد این گروه خونی به خوبی در جوامع پر جمعیت و بزرگ زندگی می کنند و با آنها همساز و دمساز می شوند. این افراد تابع قانون ، منظم و شایسته هستند . احترام دیگران را رعایت می کنند و از خود خاطره ی خوبی در ذهن دیگران بر جای می گذارند . این افراد با شوق ، با هوش و حساس بوده و قادر هستند با حوادث پیرامون خود به خوبی مبارزه کنند . در مواقع حساس به خوبی تصمیم می گیرند اما وقتی هیجان و ناراحتی آنها از حد فراتر رود این افراد منفجر می شوند . در ضمن افراد این گروه نمی توانند برای کارهایی که به مدیریت دقیق نیاز دارد ، افراد مناسبی نیستند در حالی که افراد گروه خونی O دارای این ظرفیت و صلاحیت هستند . گروه خونی A دومین رتبه از لحاظ فراوانی به خود اختصاص می دهند . شیوع گروه خونی A در آسیا و خاورمیانه بیشتر است . 
به طور خلاصه در مورد افراد دارای گروه خونی A هستند می توان گفت : افرادی منظم ، آرام و مطیع قانون و قاعده ، بدون اعمال خشونت ، محتاط ، وقت شناس ، کم تحمل ، انعطاف پذیر، خوشبین ، تو دار، خود خواه و مشکل پسند هستند . این افراد برای کارهای حسابداری ، امور اقتصادی ، مالی ، برنامه نویسی ، نویسندگی شایستگی دارند .

در ادامه بخوانید: ارتباط بین گروه خونی و شخصیت

























سوالات متداول


1- گروه خونی چه ارتباطی با منش فرد دارد؟
بسیاری از دانشمندان زیست شناسی متعقدند که خصلت ، منش ، رفتار، کارائی ، خلاقیت هر فرد به گروه خونی وی بستگی دارد




2- خصوصیات شخصیت گروه خونی A چیست؟
افراد دارای گروه خونی A می توان گفت افرادی منظم ، آرام، مطیع بوده که در متن مقاله دیگر ویزگی آن ها مطرح شده است.




3- افراد با گروه خونی A برای چه کاری مناسب هستند؟
این افراد برای کارهای حسابداری ، امور اقتصادی ، مالی ، برنامه نویسی ، نویسندگی شایستگی دارند که در متن مقاله توضیح آن ارائه شده است.

منبع : شخصیت گروه خونی A 
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jp7z
نظرتان را بنویسید