تزریق ژل گونه به چه معناست ؟

تزریق ژل گونه به چه معناست ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

تزریق ژل گونه به چه معناست ؟
به منظور حجم دادن به صورت و قرینه سازی و زیباتر کردن گونه ها ، از تزریق ژل استفاده می شود. ژل ها همان فیلرهای پرکننده و یا حجم دهنده ای هستند که دارای ساختاری همچون ژل می باشند و می توانند منجر به جوانسازی پوست صورت گردند. افرادی که به صورت ارثی دارای صورتی استخوانی هستند و یا به دلیل پیری بخشی از عضلات صورت خود را از دست داده اند و گونه های افتاده سبب پیرتر به نظر آمدن چهره شان می گردد ، می توانند از تزریق ژل گونه استفاده کنند.

تمامی زیباجویان پس از تزریق ژل توسط متخصصان کاربلد ضمن اینکه می توانند عضلات و حجم از دست رفته صورت خود را پر کنند ، می توانند با استفاده از تزریق ژل چین و چروک های صورت خود را نیز از بین ببرند و پوستی جوان و صورتی متقارن را تجربه کنند. تزریق ژل گونه به دلیل اینکه به صورت سرپایی و در کم ترین زمان انجام می شود و نیازمند هیچ گونه عمل جراحی و یا بیهوشی نیست ؛ بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.کاربرد تزریق ژل گونه در تبریز چیست ؟
گونه ها بخشی مهم از صورت انسان می باشند که با قرار گرفتن در بخش میانی صورت ، نقش مهمی را در زیبایی و جذاب به نظر رسیدن صورت دارند. به همین دلیل می باشد که بسیاری از افراد تمایل دارند ، گونه های برجسته و زیبایی داشته باشند. بنابراین یکی از ناحیه هایی که در صورت انسان بسیار مورد توجه قرار می گیرد ، گونه ها هستند و تزریق ژل در این ناحیه در افرادی با صورت استخوانی و یا افرادی که به دلیل افزایش سن دچار افتادگی پوست صورت شده اند ، نتیجه مطلوبی دارد.

ژل های حجم دهنده صورت از خدمات پوست و زیبایی می باشند که شامل مواد هیالورونیک اسید هستند. این ماده از مواد طبیعی موجود در پوست انسان است و به همین دلیل هیچ گونه ناسازگاری با پوست صورت ندارد. به همین دلیل برای حجم دادن به قسمت های مختلف صورت مناسب می باشند. ژل هایی که برای تزریق به پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرند ، دارای بافتی سفت هستند که چسبندگی مناسبی را ایجاد می کنند به همین دلیل پس از تزریق به بافت زیرجلدی ، به صورت یکدست پخش می شوند.سوالات متداول
بهترین مراکز تزریق ژل گونه در تبریز کجاست ؟
برای اطلاع از بهترین مراکز تزریق ژل گونه در تبریز به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

تزریق ژل گونه دارای چه کاربردهایی است ؟
از تزریق ژل گونه به منظور حجیم سازی گونه ها استفاده می گردد.

آیا با تزریق ژل گونه ، افتادگی صورت نیز برطرف می گردد ؟
بله ، یکی از کاربردهای تزریق ژل در ناحیه گونه ها این است که افتادگی صورت اصلاح گردد و لیفت شده به نظر برسد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8kPo
نظرتان را بنویسید