جت پرینتر خرید جت پرینتر قیمت جت پرینتر

جت پرینتر  خرید جت پرینتر  قیمت جت پرینتر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مریم تدین
پارسا جت پرینتر به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان جت پرینتر، جت پرینتر دومینو، جت پرینتر لینکس، جت پرینتر ایماژ و جت پرینتر صنعتی، تاریخ زن فعالیت دارد. همچنین این گروه به عنوتن یکی از مراکز خرید ریبون و حلال و جوهر جت پرینتر در ایران شناخته می شوند.
پارسا جت پرینتر به عنوان یکی از پخش کنندگان و فروشنگان چت پرینتر در خرید جت پرینتر در مشهد، فروش جت پرینتر در اصفهان، خرید دستگاه جت پرینتر در ارومیه، خرید دستگاه جت پرینتر در ارومیه، خرید جت پرینتر در اردبیل، جت پرینتر در تبریز، خرید جت پرینتر در کرج، دستگاه جت پرینتر در شیراز، خرید جت پرینتر در تهران، جت پرینتر در زنجان می باشد

از جمله دستگاه هایی که گزوه پارسا جت پرینتر اقدام به فروش و تعمیر آن می کند می توان به جت پرینتر ایماژ، جت پرینتر لینکس، جت پرینتر دومینو، خرید ریبون، جت پرینتر، تاریخ زن، جت پرینتر صنعتی اشاره کرد.

در جت پرینتر ها بر اساس پاشش غیر تماسی جوهر به ویژه به صورت ذراتی که باردار شده اند و همانطور چسبیدن ذرات جوهر بر روی محصولات به گونه ای که نوشته چاپ شده در برابر هرگونه آسیب ها نظیر رطوبت و استحکاک مقاوم شده باشد و به سادگی و راحتی از روی محصول جدا نشود، همین سیستم پاششی غیر تماسی موجب شده است که سرعت چاپ د راین گونه چاپگر ها بیشتر بشود به ویژه در چاپگر صنعتی که سرعت بسیار بالاتر است.

سیستم عملکرد جت پرینتر های صنعتی به گونه است که با نصب بر روی خطوی تولید با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که دارد موقعیت محصول را شناسایی می کند و بر اساس آن برنامه ای که داده شده است، جوهر با فشار و سرعت زیاد و بر اساس طرحی که سفارش داده شده است روی محصول پاشیده می شود.

و بعد از این که پاشیده شد خیلی زود و سریع آن نوشته که ممکن است تاریخ تولید و یا انقضا محصول باشد و یا مشخصات آن باشد شکل می گیرد و خشک می شود.

دلیل استفاده از این گونه پرینتر ها در صنعت این است که علاوه بر سرعت بالایی که در چاپ دارند مقاومت زیادی را نیز دارا می باشند و کمتر خراب می شوند؛ نکته بسیار مهم در استفاده جت پرینتر ها این است که نباید در مواجه با حجم بالای کاری و مدت زمان طولانی که از آن استفاده می شود خیلی زود خراب و فرسوده بشود و در صورتی که نیامند تعمیر باشند هزینه مالی آن ها به طوری باشد که خیلی سنگین نباشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/L4nW
نظرتان را بنویسید