تور تابستان دبي

تور تابستان دبي
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور دبي تابستان 1402

تور تابستان 1402 دبي بدون شك يكي از بهترين سرگرمي هاي تور در خاورميانه است. دبي به دليل جاذبه هاي منحصر به فردش مانند برج خليفه، مراكز خريد مجلل، آكواريوم ماموت، پيست اسكي سرپوشيده و غيره، شهرت فوق العاده اي در جهان پيدا كرده است. خب خوشبختانه با شروع تعطيلات تابستاني بيشتر مردم به دليل نزديك بودن به ايران، علاوه بر آب و هواي مطبوع، جاذبه ها و مهمتر از آن تعطيلات مدارس در اين مدت به فكر سفر به دبي مي افتند. اين بهترين فرصت براي شركت در تور هاي تابستاني و سفرهاي خانوادگي و گروهي است.تور تابستان 1400 دبي
 
با وجود اينكه اين شهر هميشه به عنوان يكي از تور هاي جذاب در فصول سرد سال شناخته مي شود، تابستان تور دبي 1402 به دليل ذهنيتي كه نسبت به گرماي اين شهر در اين فصل وجود دارد، چندان مورد استقبال گردشگران قرار نمي گيرد. ، همين مشكل باعث كاهش شديد قيمت در تابستان مي شود. سفر به دبي در فصل گرم سال براي مسافران بسيار ارزان است و همين ارزاني بسياري از گردشگران را به سفر ترغيب و وسوسه مي كند.خوب، دليل اصلي ارزان تر بودن تور، هواي گرم است و در واقع به آن فصل كم دبي مي گويند.
بهترين زمان براي سفر به دبي در تابستان اوايل تابستان و تيرماه است كه هنوز دماي دبي و آب هاي خليج فارس گرم نشده است و كساني كه تمايل دارند مي توانند در ساحل خليج فارس آفتاب بگيرند. فعاليت هاي آبي اين شهر همچنين با رزرو تور Summer 1402 دبي مي توانيد به جشنواره سورپرايز تابستاني دبي نيز راه پيدا كنيد. البته در نظر داشته باشيد كه ممكن است 10 درصد گرماي دبي را احساس كنيد زيرا اكثر مكان ها و جاذبه هاي گردشگري اين شهر سيستم خنك كنندگي فوق العاده اي دارند و اكثر آنها سرپوشيده هستند. پس نگران گرماي دبي نباشيد.
 
قيمت تور دبي تابستان 1400
پيشنهاد تور دبي تابستان 1402 راه هاي مختلفي براي كاهش هزينه سفر وجود دارد كه يكي از آنها خريد پيشنهاد تابستاني تور است. نكته بعدي اين است كه فصل مناسبي را براي سفر انتخاب كنيد و اگر گرما و رطوبت شديد مشكلي نداريد، تابستان فصل ارزان و خوبي براي شماست زيرا قيمت ها به شدت كاهش يافته است و هتلEE و آژانس ها پيشنهاد مي دهند. چيزي خوب و وسوسه انگيز به شما ارائه مي دهد.همچنين بهتر است تور را انتخاب كنيد كه تعداد روزهاي اقامت كمتري دارند و در اين صورت هزينه هتل و اقامت كمتري را پرداخت خواهيد كرد. انتخاب هتل يكي ديگر از عوامل موثر در هزينه كلي سفر است.
مهمتر از آن، بسياري از ايرلاين ها در اين فصل پروازهاي چارتر انجام مي دهند و در اين شرايط كه ظرفيت مسافر به حد مجاز نمي رسد و تمام صندلي ها اشغال نمي شود، پيشنهادي براي جذب مسافر ارائه مي دهند. البته اگر براي گرفتن ويزا و سفر ناگهاني مشكلي نداريد اين را در نظر داشته باشيد. نامي گشتA يك خبر خوب براي شما دارد و آن اين است كه مي توانيد از ما در مورد متنوع ترين و هيجان انگيزترين پيشنهادات تور در دبي در فصول كم توريستي دبي و درست زماني كه هوا در دبي گرم و مرطوب است و تعداد مسافران كاهش مي يابد، بپرسيد.
 
پيشنهاد تور دبي تابستان 1400
قيمت پرواز به دبي در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ سفر به دبي يك مسير شلوغ و بسيار شلوغ از ايران محسوب مي شود، به همين دليل برخي از مسافران به دبي و برخي از طريق دبي به كشورهاي ديگر سفر مي كنند. بنابراين، پيدا كردن بليط هواپيما دبي با قيمت مناسب هميشه آسان نيست.اگر مسافران قصد خريد بليط پرواز دبي را دارند، فصلي كه انتخاب مي كنيد بسيار مهم است، خوشبختانه قيمت پروازهاي دبي در طول تابستان تور به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد. براي مثال لازم است بدانيد در اواخر زمستان يا اوايل بهار كه هواي امارات معتدل است، به دليل افزايش مسافران، قيمت بليط دبي افزايش مي يابد.
بنابراين بهترين راه حل براي بررسي قيمت پرواز به دبي در تابستان تور ها، براي جستجوي بليط رفت و برگشت به دبي اين است كه به صفحه اصلي سايت نامي گشت مراجعه كنيد و با وارد كردن اطلاعات، ليست كامل بليط سفر را مشاهده كنيد. قيمت هاي دبي با كمترين قيمت قيمت نهايي بليط دبي به تاريخ پرواز، كلاس پرواز و ايرلاين انتخابي شما بستگي دارد. در فصول آرام دبي، اين شانس را داريد كه كمترين قيمت بليط دبي را پيدا كنيد. مطمئن باشيد در طول تابستان هتل دبي و پروازهاي دبي را مي توان با قيمت بسيار پايين رزرو يا خريداري كرد.
 
پرواز تابستاني دبي قيمت 1400
بهترين زمان براي خريد تور در دبي تابستان 1402 از آنجايي كه ميزان مصرف تابستاني دبي بسيار زياد نيست، احتمال رسيدن تور دبي به ظرفيت مسافر حتي چند روز قبل از شروع سفر بعيد است.اما چيزي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه براي سفر تورBIST به دبي نياز به ويزاي تورIST دبي داريد و البته دريافت اين ويزاي تورBIST بسته به نرمال يا رايگان بودن درخواست شما بين 3 تا 7 روز كاري برنده خواهد شد. بنابراين، براي دريافت ويزاي تور براي اقامت در دبي بايد حداقل يك هفته قبل اقدام كنيد.
 
بهترين زمان براي خريد تور دبي تابستان 1400
بهترين فعاليت هاي تابستاني در دبي چيست؟ IMG Adventure Worldبازديد از بزرگترين پارك موزه سرپوشيده جهان و گنجاندن آن را در برنامه سرگرمي خود هرگز فراموش نكنيد. بازديد از اين پارك هم يك فال است و هم منظره و تجربه اي فراموش نشدني كه براي شما فوق العاده جديد و جذاب است و اينجا محل مناسبي براي تفريح ​​و عكس گرفتن براي خاطره هاي خوش سفر به دبي است.
 
قصري در مركز دبياين بنا يكي از نمادهاي معروف و مهم دبي است كه در قلب شهر دبي واقع شده و موضوعي معماري خاورميانه اي دارد.
 
پيست اسكي دبيپارك برفي سرپوشيده واقع در مركز خريد امارات. تور تابستان 1402 مسافران دبي مي توانند از فعاليت هايي مانند سورتمه سواري و تيوب، گلوله برفي، اسنوبورد و اسكي در زير آفتاب سوزان اين شهر با دماي 1 تا 2 درجه سانتيگراد لذت ببرند.زنده ماندن
 
بهترين سرگرمي تور دبي تابستان 1400
 برج العرب دبيبرج العرب گران ترين هتل در دبي است كه در جزيره اي مصنوعي ساخته شده است، در هر كجاي دبي كه باشيد عظمت اين هتل زيبا به چشم مي خورد و استفاده از طلا در تزئينات داخلي ساختمان به آن افزوده است. شكوه آن همچنين يكي از جاذبه هاي ديگر اين ساختمان داشتن مرتفع ترين زمين تنيس جهان بر روي پشت بام اين هتلE است.
 
سافاري صحراي دبيسافاري يكي از بهترين سافاري هاي جهان است و شهرت شگفت انگيزي دارد كه مي توانيد با SUV به دل طبيعت برويد و اوج هيجان و لذت را در كنار عزيزترين افراد زندگي خود تجربه كنيد. در سافاري دبي علاوه بر رانندگي با ماشين، مي توانيد از فعاليت هاي هيجان انگيز ديگري مانند شتر سواري، اسكي روي شن و رانندگي در مسير شن لذت ببريد. خودت هم لذت ببر
 
پارك آبي Wildwadi دبيپارك آبي Wildwadi مكاني استثنايي براي كساني است كه عاشق هيجان و بازي هاي جذاب آبي هستند، امكانات تفريحي اين پارك به قدري جذاب و مدرن است كه با رفتن به اين پارك روزي متفاوت و فراموش نشدني را تجربه خواهيد كرد و در طول سفر يك روز را از دست ندهيد. بازديد از پارك آبي وايلد و تجهيزات بي نظير آن در دبي.رزرو تور دبي تابستان 1400
 آكواريوم دبيايده قدم زدن در مكاني محاصره شده توسط كوسه ها و ماهي هاي عظيم و كمياب مي تواند كمي ترسناك، اما در عين حال هيجان انگيز و جذاب باشد. آكواريوم دبي با بيش از 140 نوع مختلف از گونه هاي دريايي، اين فرصت را به گردشگران مي دهد تا ماهي هاي غول پيكر را از نزديك ببينند.
نحوه رزرو تور دبي تابستان 1402 شما علاقه مندان به رزرو يا خريد تور در دبي مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان ممكن تور توريستي مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنيد. براي خريد آفر دبي سامر 1402 دو راه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه پيشنهادي ما براي شماست، يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود. كافي است در قسمت پكيج مسافرتي سايت، تاريخ سفر، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمامي اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان درخواست وجود دارد. فيلترهاي شمارش ستاره امتياز مسافر به ازاي هتل، نوع اقامت، مقدار، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوايي تعلق مي گيرد. با انتخاب هر يك از آنها به آخرين مرحله يعني. رزرو سفر تور خود راآژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته براي رزرو آنلاين تور براي اين مقصد در هر زمان از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است. فقط زمان سفر و تعداد مسافران را وارد كنيد تا تمام تور هاي موجود به اين شهر زيبا براي شما نمايش داده شود. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/emirates/dubai/summer

نظرتان را بنویسید