تور تابستان بالی

تور تابستان بالی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور بالي تابستان 1402 

بالي جزيره اي در كشور اندونزي است كه با سواحل بكر و رويايي در رتبه پنجمين ساحل زيباي جهان قرار دارد و تور بالي تابستان 1402، سفري هيجان انگيز در سواحل مانند الماس، جزيره اي زيبا با طبيعت طبيعي. رازهاي جزيره اي كه مردمش آن را جزيره بهشتي مي نامند و مي تواند درهاي جديدي از زيبايي هاي طبيعي جهان را به روي شما گردشگران باز كند. تور تابستان بالي با بيشترين تنوع گونه هاي دريايي، صخره هاي مرجاني و طبيعت با مناظر شگفت انگيز به مقصدي محبوب براي گردشگران از سراسر جهان تبديل شده است. اگر قصد داريد به مقصدي با طبيعت كمياب، آرامش بخش و به دور از شلوغي سفر كنيد، تور بالي بهترين انتخاب براي گذراندن تعطيلات تابستاني است و علاوه بر آن مي توانيد از ورزش هاي آبي هيجان انگيز، كوه نوردي و جنگل نوردي در سفر لذت ببريد. به بالي بياييد و تجربيات جديدي كسب كنيد.تور بالي تابستان 1400
 
تابستان نيز مانند بهار يكي از فصل هاي شلوغ از نظر فصل بالي است. زيرا خبري از بارندگي هاي پاييزي و زمستاني نيست و رطوبت هوا به پايين ترين حد خود رسيده است.اين فصل بهترين زمان براي لذت بردن از فعاليت هاي آبي هيجان انگيز در بالي و آفتاب گرفتن در سواحل اين جزيره زيبا است. لازم به ذكر است كه قيمت تورs در بالي در اين فصل نسبت به ساير فصول گرانتر است و در نظر داشته باشيد كه با دريافت پكيج تور يا پكيج تورs بالي از خدمات كامل تورB هاي ارزان قيمت برخوردار خواهيد بود.
به محض رسيدن به فرودگاه بالي اندونزي، ترانسفر فرودگاهي به هتل در بالي انجام مي شود و براي چند روزي كه در بالي هستيد، يك گشت شهري در پكيج تور Bali Indonesia شما گنجانده مي شود. علاوه بر اين، رهبران گروه تور در طول سفر شما دائماً با شما در تماس خواهند بود و در صورت درخواست تور اضافي، رهبران تور ايرلاين نامي گشت در اختيار شما و همراهان شما خواهند بود تا خاطرات تور بالي فراموش نشدني را ايجاد كنند. تابستان را براي شما خواهد ساخت
 
قيمت تور بالي تابستان 1400
 
در مورد قيمت تور بالي در تابستان 2014، بايد به شما بگوييم كه بسته به تاريخ سال، با كدام شركت هواپيمايي (داخلي-خارجي)، مدت زمان و مهمتر از آن، در كدام يك از انواع هتل (3، 4) يا 5 ستاره) اقامت، قيمت تور بالي را مي توان تا دو برابر متفاوت ارائه داد.اگرچه يافتن تور بالي ارزان كار آساني نيست، اما در برخي فصول مانند تابستان، در مقايسه با اين مسير مجلل و جذاب، مي توانيد قيمت هاي بهتري را در بين پكيج هاي تور اين مقصد پيدا كنيد.
اما اگر بخواهيم با شما روراست باشيم بايد بگوييم كه اين مسير كمي انحصاري است زيرا پروازهاي منتهي به اين مقصد از ايران چندان ارزان نيستند و سواحل هتل در اين جزيره نيز بسيار گران هستند و همه اين موارد رانندگي مي كنند. سرعت تور در بالي افزايش مي يابد. كندي است و يكي از عواملي كه مي تواند از نظر قيمت و كيفيت براي مسافران مفيد باشد خريد از اپراتور مستقيم تور بالي است زيرا هم از نظر پرواز و هم از نظر قيمت هتلE امكان ارائه قيمت بهتر يا خدمات بهتر وجود دارد. به عبارت ديگر دستشان بازتر است.
پيشنهاد تور بالي تابستان 1402 ما مطمئناً عبارت تور Bali در آخرين لحظه يا پيشنهاد تور بالي تابستان 1402 را شنيده ايم، در واقع تور بالي ارزان يا تور بالي پيشنهاد شده به تورB اشاره دارد كه ميانگين مقدار در نظر گرفته شده براي اعمال تور تمام نشده است و به منظور جلوگيري از ضرر، اپراتور تورB برگزار كننده مجبور است قيمت تور را با تخفيف هاي جذاب به متقاضي ارائه دهد، در اين صورت قيمت تابستان تور بالي در اين شرايط كمتر خواهد بود يا تعداد خطوط هوايي تور بالي داراي تعداد محدودي صندلي يا صندلي هاي رايگان در در اين صورت مجبور مي شوند قيمت بليط ارزان بالي را به شما پيشنهاد دهند كه به آن لحظه آخري در جزيره بالي تور مي گويند و پيشنهاد تور بالي معمولا در آژانس هايي كه اپراتور مستقيم تور بالي بيشتر انجام مي شود و زمان سفر ، شرايط آب و هوايي و ساير مسائل تاثير بسزايي در عملكرد و هزينه نود دقيقه تور در بالي خواهد داشت.پيشنهاد تور بالي تابستان 1400
بهترين زمان براي خريد تور بالي تابستان 1402 از آنجايي كه فصل تابستان به عنوان فصل شلوغ و با شرايط فصل بالي اندونزي شناخته مي شود، بهتر است حداقل 2 هفته قبل از سفر تور Bali Summer 1402 را خريداري كنيد، اما پيشنهاد نامي گشت براي شما مسافران عزيز از 10 است. تا 14 روز قبل از تاريخ سفر خود، اقدام به رزرو يا خريد تور بالي مورد نظر خود كنيد. اما نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد و شايد كمتر كسي به شما گفته باشد اين است كه در «فصل بالا» بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر بخريد تا مبلغ كمتري بپردازيد، چرا هرچه نزديك مي شويد. تا زمان سفر، قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد.
 
بهترين زمان براي خريد تور بالي تابستان 1400
بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور بالي چيست؟ بازديد از معبد تانالوت در بالياين يكي از معابد افسانه اي بالي است كه در وسط آب دريا قرار دارد و جالب است بدانيد كه رفتن به اين معبد در حالت عادي امكان پذير نيست و بايد اجازه دهيد آب دريا پايين بيايد. كه مي توانيد به ديدن اين معبد شگفت انگيز برويد.اين معبد در 45 كيلومتري ساحل كوتا در بالي قرار دارد و مردم آنجا معتقدند كه توسط يك مار غول پيكر محافظت مي شود و در نهايت بازديد از اين معبد هيجان انگيز را در تابستان 1402 بالي تور از دست ندهيد.
 
بهترين هاي تور بالي تابستان 1400
 موج سواري در باليصنعت گردشگري بالي در ابتدا با ورزش موج سواري شروع شد و بالي را به جزيره اي تبديل كرده است كه در هر فصل گردشگران علاقه مند را به خود جذب مي كند. بالي مناطق زيادي براي موج سواري دارد، سواحل جنوبي و «شبه جزيره بوكيت» از بهترين مكان ها براي اين ورزش هستند و براي افرادي كه به دنبال آفتاب، دريا و تيوپ سواري طولاني هستند، اين جزيره بهترين گزينه است. وجود تپه هاي دريايي، تالاب ها و تغيير شرايط آب و هوايي در بالي شرايط مساعدي را براي ايجاد موج براي حرفه اي ها و مبتديان اين ورزش ايجاد مي كند.
 
كيتينگبادبادك‌بازي يك ورزش آبي هيجان‌انگيز و فوق‌العاده محبوب در بين گردشگران و علاقه‌مندان به ويژه در سواحل شرقي بالي است كه مي‌تواند بهترين تجربه براي شما مسافران بالي تور و همچنين بهترين زمان براي پرواز بادبادك از ماه مي تا اكتبر و در فصل خشك باشد.زماني كه سرعت باد حدود 12 تا 15 كيلومتر در ساعت است.
 
فعاليت هاي دريايي در بالي
از ساحل كوتا بالي لذت ببريدساحل كوتا بالي با ماسه هاي نرم و خاك رس جذابش به يكي از محبوب ترين سواحل اين جزيره تبديل شده است. ضمن اينكه آب هاي اين ساحل براي موج سواري بسيار مناسب است و بهترين مكان براي علاقه مندان و به دنبال هيجان مي باشد.وصف ناپذير در تور بالي هستند. معماري هتل در اين منطقه به سبك معماري باليايي ساخته شده و اقامتي رويايي را به مهمانان خود ارائه مي دهد.
 
پارك آبي واتر بوم باليپارك آبي واتر بوم بالي با فضايي بسيار هيجان انگيز و سرسره هاي آبي منحصربفرد كه در ميان جنگل هاي باراني واقع شده است، يكي از جذاب ترين نقاط گردشگري تور بالي در تابستان است. اين پارك با امكانات منحصر به فرد خود به عنوان بهترين پارك آبي آسيا در سال 2015 انتخاب شد.
 
نحوه رزرو تور بالي در تابستان 1400
 لوله دره يا لوله در دره هاي عميق و باريكبا اين ورزش اين فرصت را داريد كه هيجان سواري بر سرسره آبي را تجربه كنيد.انجام اين ورزش در كنار رودخانه اي به نام سياپ در ناحيه پايانگان در شمال اوبود امكان پذير است و اين تور شما را به دره هاي مخفي عميق و باريك روستاي كرت مي برد، جايي كه مي توانيد از طبيعت بكر و سرسبز لذت ببريد. . راهنماهاي آموزش ديده در طول مسير شما را همراهي مي كنند، بنابراين لازم نيست نگران چيزي باشيد.
نحوه رزرو تور بالي تابستان 1402 كساني از شما كه علاقه مند به رزرو يا خريد تور بالي هستيد مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنيد. براي خريد تور بالي تابستان 1402 دو گزينه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه پيشنهادي ما براي شماست، يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود.
كافي است در قسمت پكيج مسافرتي سايت، تاريخ سفر، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمامي اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان درخواست وجود دارد. فيلترهاي شمارش ستاره امتياز مسافر به ازاي هتل، نوع اقامت، مقدار، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوايي تعلق مي گيرد. با انتخاب هر يك از آنها به آخرين مرحله يعني. رزرو سفر تور خود راسفر به اين مقصد جذاب و فوق‌العاده يكي از جذاب‌ترين برنامه‌هاي سفر ايرانيان در سال‌هاي اخير بوده و اين تور مالديو بهترين انتخاب براي گذراندن تعطيلات در خارج از كشور محسوب مي‌شود. آژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته براي رزرو آنلاين تور سفر به اين مقصد در هر ساعت از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است. به سادگي زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد تا تمام تور موجود براي اين مقاصد براي شما نمايش داده شود. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/indonesia/bali/summer

مطلب قبلی
تور تابستان دبي
مطلب بعدی
تور تابستان باكو
نظرتان را بنویسید