دلیل حذف شدن سایت

دلیل حذف شدن سایت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

کی از مشکلاتی که برای سایت ها پیش می آید حذف سایت از نتایج گوگل است. در اینجا محمد جانبلاغی دلیل حذف سایت از نتایج گوگل را توضیح می دهد و سپس روش ایندکس مجدد سایت در گوگل را بیان می کند.

پیش‌فرض این است که شما یک درخواست فهرست در کنسول جستجو کرده‌اید. اما ایندکس نمی شود.

یکی از دوستان پرسیده بود که سایتشون مشکل داره یادشون رفته دامنه رو تمدید کنن و سایت چند روزی از کار افتاده بود و وقتی یادشون اومد دامنه خودشون رو تمدید کردند و دوباره هاستشون رو پس گرفتند و سایت راه اندازی شد. حالا، گوگل هیچ یک از صفحات آنها، حتی صفحه اصلی آنها را حتی با جستجوی برند آنها رتبه بندی نمی کند.

سوال آنها این بود که باید چه کار کنم و از کجا می توانم این مشکلات را برطرف کنم؟

چیزی که من فکر می کنم این است که در چنین مواقعی باید از 1 هفته تا 10 روز صبر کنید که دوباره سایت خود را آپلود کنید و مطمئن شوید که صفحات سایت شما قابلیت ایندکس شدن باشد و نو ایندکس نباشد، یعنی قسمت هایی در وردپرس یا سایر پلتفرم ها وجود دارد که این کار نوایندکس را انجام می دهند.

کل سایت ایندکس شده است، فرض کنید وقتی مطمئن شدیم سایت ما در حالت نوایندکس نیست، کاری که باید انجام دهیم این است که مقداری محتوا ایجاد کنیم و در واقع یک فرآیند تولید محتوا داشته باشیم.

صبر کنیم تا ببینیم نتیجه چه می شود، اگر این راه حل جواب نداد، آخرین راه حل این است که با خرید بک لینک با کیفیت اکنون می تواند یک رپورتاژ باشد، می توانیم آن را برای صفحه اصلی داشته باشیم تا گوگل سایت را ایندکس کند. از نو.

اما معمولا بعد از مدتی گوگل می آید و سایت را دوباره ایندکس می کند.

منبع: دلیل حذف شدن سایت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8wpW
نظرتان را بنویسید