زمان برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران utept

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از آزمون های معتبر تعیین سطح زبان انگلیسی ، آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران ( utept ) بوده که زمان برگزاری آن توسط سایت ثبت نام این آزمون به نشانی Itc.ut.ac.ir اعلام می شود . طبق جدیدترین اطلاعیه این سایت ، آزمون UTEPT در روز های 12 و 13 خرداد ماه 99 برگزار می شود .





مرکز آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران جهت ايجاد تسهيلات برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ، هر سال در چند نوبت اقدام به برگزاری آزمون utept می نمايد که مدرک این آزمون تا دو سال دارای اعتبار است . تقویم برگزاری این آزمون برای هر دوره بر روی سامانه ثبت نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران اعلام می شود که در ادامه جهت اطلاع رسانی به داوطلبان ، زمان برگزاری آزمون UTEPT در سال 99 ارائه شده است .



زمان برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران خرداد 99
آزمون زبان دانشگاه تهران ( UTEPT ) به طور معمول 6 بار در سال و در ماه های اردیبهشت ، تیر ، شهریور ، آبان ، دی و اسفند برگزار می شود که شرکت کنندگان می توانند چند روز پیش از برگزاری آزمون به سامانه ثبت نام زبان عمومی دانشگاه تهران به نشانی Itc.ut.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند .




آزمون زبان دانشگاه تهران ( utept ) در روزهای دوشنبه مورخ 12 و سه شنبه 13 خرداد ماه 99 در نوبت‌های صبح و عصر برگزار خواهد شد .

زمان برگزاری آزمون زبان عمومی داوطلبین با کدهای داوطلبی از شماره 981210000 الی شماره داوطلبی 981210559 روز دوشنبه 99/03/12 ساعت 9 صبح است .

زمان برگزاری آزمون زبان عمومی داوطلبین با کدهای داوطلبی از شماره 981210564 الی شماره داوطلبی 981211182 روز دوشنبه 99/03/12 ساعت 14 عصر است .



 تاریخ برگزاری دوره های بعدی آزمون UTEPT 99 به محض مشخص شدن از طریق کانال تلگرام آزمون های زبان هیوا اطلاع رسانی می شود و برای دریافت آخرین خبرهای آزمون زبان دانشگاه تهران می توانید عضو این کانال شوید .

حتما بخوانید: صفر تا صد آزمون زبان دانشگاه تهران










شرکت در آزمون زبان دانشگاه تهران ( UTEPT ) به علت هزینه کمتر نسبت به آزمون های بین المللی ، برای کسانی که قصد ادامه تحصیل در داخل کشور را دارند مناسب است ؛ اما افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند بهتر است مدرک آزمون زبان تافل یا آیلتس را دریافت نمایند چرا که این آزمون ها دارای اعتبار بیشتری نسبت به آزمون های داخلی هستند .

مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده ارائه خدمات مشاوره به داوطلبان شرکت در آزمون های زبان است و در صورتی که در رابطه با آزمون زبان دانشگاه تهران به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته تا در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

در ادامه بخوانید: همه چیز در مورد آزمون آیلتس












سوالات متداول


1- آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران چه زمانی برگزار می شود ؟
آزمون زبان دانشگاه تهران (utept) حدودا در 6 نوبت در سال برگزار می شود که جدیدترین تاریخ برگزاری آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .




2- از چه طریق می توان در آزمون زبان UTEPT ثبت نام کرد ؟
داوطلبان می بایست برای ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی دانشگاه تهران به سامانه ثبت نام این آزمون مراجعه نمایند که آدرس دقیق آن در متن مقاله ذکر شده است .




3- آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران تا چه مدت اعتبار دارد ؟
همان طور که در متن مقاله اشاره شده اعتبار مدرک آزمون utept تا دو سال است .

منبع : زمان برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران utept
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/614O
نظرتان را بنویسید