آیا ژل لب برای همه مناسب است؟

آیا ژل لب برای همه مناسب است؟
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

 یکی از موثرترین و محبوب ترین درمان های جوانسازی و زیبایی پوست، تزریق ژل است. با کمک تزریق می توان بسیاری از چین و چروک ها، حفره های پوستی و ... را درمان کرد و به این ترتیب پوست شما زیباتر و صاف تر می شود.

 از دیگر کاربردهای ژل می توان به برجسته سازی لب ها، گونه ها و ... روش تزریق ژل و تزریق ژل لب به دلیل مزایایی مانند هزینه کم، روش کم تهاجمی، دوره نقاهت کوتاه، اثربخشی سریع و ... بسیار پرطرفدار است. برای انجام قبل و بعد از این عمل محبوب؟ در اینجا مراقبت از پوست قبل و بعد از استفاده از ژل را شرح خواهیم داد.

مراقبت اولیه ژل


برای بهبود سریع‌تر پس از تزریق ژل، از مصرف آسپرین و سایر داروهای رقیق‌کننده خون و ضدالتهابی از جمله مسکن‌های غیراستروئیدی به مدت دو هفته قبل از تزریق ژل خودداری کنید. همچنین از ویتامین E، مکمل‌های خارمریم حاوی جینکو، سیر، جینسینگ و سیگار اجتناب کنید.


اگر قصد تزریق ژل لب دارید و سابقه تبخال دارید حتما قبل از تزریق ژل از داروی تبخال استفاده کنید.
برای جلوگیری از عفونت، مصرف کپسول سفالکسین را 24 ساعت قبل از تزریق شروع کنید و به مدت 6 روز پس از تزریق به طور منظم مصرف کنید.
حتما قبل از تزریق، تست قند، تست بارداری و تست عملکرد کبد، تزریق ژل را چک کنید.
 

مراقبت های بعد از تزریق ژل


  • از کیسه یخ ارائه شده حداکثر تا 2 ساعت استفاده کنید.
    پس از تزریق ژل، به مدت 24 ساعت از استحمام خودداری کنید و به مدت 10 روز از سونا و حمام بخار خودداری کنید.
  • همچنین بخوانید: تزریق ژل لب مدل نچرال
    در دو هفته اول پس از تزریق، روزانه 10 تا 15 لیوان آب بنوشید، اما تا 48 ساعت پس از تزریق، از مایعات داغ خودداری کنید (مخصوصاً برای تزریق ژل لب).
    استفاده از لوازم آرایش تا 24 ساعت پس از تزریق ممنوع است.
    مصرف نمک را به 10 روز محدود کنید.
    از دستکاری و فشار بر روی محل های تزریق خودداری کنید، نتیجه بلافاصله پس از تزریق مشخص است، اما ممکن است محل های تزریق کمی متورم شده و حجم ناحیه بیشتر از مقدار واقعی باشد. این مورد به ویژه در مورد تزریق ژل لب بیشتر است. اما این حالت تا دو هفته پس از تزریق بهبود می یابد.
    برای تسریع روند بهبودی، سر خود را بالا نگه دارید و حتما تا آخر از دارو استفاده کنید، زیرا اگر این نکات را رعایت نکنید، ورم دیرتر برطرف می شود.

  • از کارهای سنگین و خم شدن در روزهای اولیه اجتناب کنید.
    خوردن میوه ها به خصوص آناناس توصیه می شود زیرا حاوی ویتامین C و بروملین هستند و روند بهبودی را تسریع می کنند.
    ماهی، میگو و امگا 3 نیز تاثیر مثبتی بر روند بهبودی پس از تزریق ژل دارند.
    یک کمپرس سرد روی صورت خود بمالید و سپس یک کمپرس گرم برای کاهش کبودی و تورم سریعتر انجام دهید.
    در 24 ساعت اول از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید یا گرمای شدید خودداری کنید.برجستگی های کوچک اطراف محل تزریق تا 4 هفته پس از تزریق طبیعی است و به تدریج بهبود می یابد.
    پیاده روی در کاهش سریعتر تورم موثر است.
  •  

آیا تزریق ژل لب عوارضی دارد؟


چرا برخی افراد از اینکه لب های خود را با تزریق ژل بزرگ کرده اند پشیمان می شوند؟ در پاسخ باید گفت که از آنجایی که برخی از نکات تزریق ژل رعایت نشد و اولین مشکل این است که مهم ترین عامل در نتیجه بزرگ شدن لب، نوع ژل های استفاده شده است.

 در بسیاری از مراکز ژل با هزینه کم و توسط افراد غیر متخصص تزریق می شود. بعد از مدتی دیگر ژل ها به زیبایی روزهای اول نخواهند بود و یا مشکل ایجاد می کنند. برای یک فرد متخصص مناسب و در مراکز معتبر انجام می شود. همچنین باید از نوع معتبر ژل استفاده شود.
دکتر پیوا سلیمان زاده می تواند ژل لب را با تزریق مارک دیسپرو کره ای و آلمانی تزریق کند.

 

نظرتان را بنویسید