رفع تیرگی زیر بغل با لیزر

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

یکی از راه های از بین بردن تیرگی زیر بغل استفاده از کرم های سفید کننده زیر بغل است. آنها نه تنها ظاهر پوست را تغییر می دهند، بلکه با جلوگیری از تولید ملانین، تیرگی زیر بغل را نیز کنترل می کنند و در رفع تیرگی زیر بغل عالیه. اکثر کرم های سفید کننده زیر بغل باید برای مدت طولانی استفاده شوند تا اثر خود را نشان دهند، معمولا تا 6 ماه. مواد زیر ممکن است برای تیره شدن زیر بغل مفید باشد:

آلفا هیدروکسی اسیدها
سوتیلانز
ملاتونین
اسید کوجیک
توت های کاغذی
اسید آزلائیک
ویتامین سی
درم ابریژن
سفید کردن پوست یک درمان خوب برای لکه های تیره، اسکار، آبله و جوش در نواحی مانند زیر بغل، بازوها، پاها، سینه، پشت بدن و پاها است که درمان آنها با روش های دیگر دشوار است. به لطف ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته درم ابریژن و محصولات سفید کننده فردی، تنها پس از یک جلسه درمان نتیجه رضایت بخشی به دست می آید. سفید کننده درم ابریژن با برداشتن لایه بالایی پوست باعث رشد و جوانسازی سلول های پوست می شود. برای لایه برداری پوست با الماس های طبیعی بسیار ظریف مالیده می شود و سلول های مرده به صورت استریل و کنترل شده حذف می شوند. سپس یک ترکیب ویژه از محصولات سفید کننده برای از بین بردن پوست کدر استفاده می شود.

هیدرودرم ابریژن
هیدرودرم ابریژن یک روش درمانی جدید است که نیازی به زمان بهبودی ندارد. این روش نسبت به میکرودرم ابریژن ملایم‌تر است، اما دو درمان را در یک درمان ارائه می‌کند، زیرا وقتی آب یا سرم به لایه‌های عمیق‌تر پوست تزریق می‌شود، پوست مرده را لایه‌برداری می‌کند. این عمل باعث آبرسانی سطح پوست می شود. این روش باعث می شود پوست جوان تر، شاداب تر و شاداب تر به نظر برسد.

لیزر درمانی
این یکی از سریع ترین و موثرترین درمان ها برای جوش های سر سیاه زیر بغل است. لیزر پرتوهای نور پر انرژی را بر روی نواحی تیره پوست متمرکز می کند تا لایه های اضافی را از بین ببرد.

در نتیجه پوست زیر بغل روشن تر می شود. انواع مختلفی از لیزر و تکنیک های مختلفی برای سفید کردن زیر بغل وجود دارد. جراحی لیزر موهای زائد زیر بغل علاوه بر از بین بردن موهای زائد سطح پوست، فولیکول های موهای زیر پوست را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن قیمت لیزر زیربغل دیگر موهای تیره و زائد روی پوست خود مشاهده نخواهید کرد و تا پایان روز به فکر پنهان کردن تیرگی موهای در حال رشد نباشید.

خوشبختانه پس از نزدیک به 25 سال استفاده از لیزر موهای زائد زیر بغل، هیچ موردی از لیزر زیر بغل که باعث آسیب غدد لنفاوی یا عوارض طولانی مدت شود، یافت نشد. سطح آن پایین است، بنابراین عوارض جانبی جدی در انسان ایجاد نمی کند. ... برخی از انواع رایج لیزر:

لیزر اربیوم
این روش سلول های مرده و لایه های بیرونی پوست را لایه برداری می کند. برخی از بهترین لایه برداری های شیمیایی عبارتند از:

آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA)
فنل
رتینوئیک اسید
بتا هیدروکسی اسید (BHA)
تری کلرواستیک اسید (TCA)
لایه برداری مکانیکی صورت
این یک لایه برداری غیر شیمیایی است که تیرگی زیر بغل را از بین می برد. این روش لایه مرده پوست را از بین می برد و به این ترتیب ناحیه تیره را درمان کرده و پوست را جوان می کند. علاوه بر این، بافت پوست نیز بهبود می یابد.

بوتاکس
تعریق بیش از حد می تواند باعث تیره شدن زیر بغل شود. بوتاکس می تواند تعریق زیاد و بوی بد دهان را در این ناحیه به مدت دو سال درمان کند. تعریق بیش از حد از نظر پزشکی به عنوان هایپرهیدروز زیر بغل شناخته می شود. افراد مبتلا به این بیماری چهار برابر دمای معمولی بدن عرق می کنند. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) بوتاکس (سم بوتولینوم نوع A) را برای درمان تعریق زیر بغل تایید کرده است. بوتاکس زمانی استفاده می شود که کرم های تجویزی یا ضد تعریق موثر نباشند.

اثر بوتاکس طولانی مدت
اگر درمان بوتاکس تکرار شود، ممکن است اثر آن افزایش یابد. پس از اولین درمان، چهار هفته پس از تزریق، تعریق 75-82٪ کاهش می یابد. چهار هفته پس از تزریق دوم و سوم، می تواند 79 درصد از تعریق باقی مانده را درمان کند. به طور کلی، 94 درصد از بیماران به چهار یا کمتر تزریق بوتاکس برای کنترل علائم خود در عرض دو سال نیاز دارند.

جلوگیری
بهترین راه برای جلوگیری از تیرگی زیربغل و تیرگی زیربغل این است که از همه شرایطی که می توانند باعث این تغییر رنگ شوند اجتناب کنید. به عنوان مثال، اگر بدن شما زیاد عرق می کند، لباس های تنگ نپوشید و فراموش نکنید که زیر بغل خود را بشویید. علاوه بر این، تمیز و خشک نگه داشتن این ناحیه از بدن می تواند از ایجاد لکه های تیره و ناراحتی ناشی از آنها جلوگیری کند. همچنین می توانید به جای عطرها و عطرها از کرم های ضد قارچ یا پودرهای مخصوص استفاده کنید که ممکن است حاوی مواد مضر برای پوست شما باشد.

نظرتان را بنویسید