معرفی محصولات رونیکس

معرفی محصولات رونیکس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mobin1

گروه بازرگانی رونیکس این امتیاز را دارد که یکی از شناخته شده ترین برندهای ایرانی ابزارآلات دستی و برقی در دنیا باشد. . رونیکس در راستای تولید مقرون به صرفه محصولات، چندین کارخانه در 11 نقطه در سراسر جهان دارد. این امر منجر به تولید هر گروه از ابزارها در یک کارخانه تخصصی شده است که تضمین کننده کیفیت محصولات خواهد بود. تمامی محصولات این شرکت زیر نظر کارشناسان فنی و کنترل کیفی گروه رونیکس تولید و بسته بندی شده و با ضمانت اصالت و سلامت به مصرف کنندگان عرضه می گردد.


ابزارهای رونیکس در چند دسته ارائه می شوند که در این میان گروه ابزارهای حفاری، تخریب و برش از اهمیت بالایی برخوردار است. این دسته از محصولات با کیفیت بالا در فرانسه و آلمان تولید می شوند. مشخصات فنی و امکان مقایسه عملکرد و قیمت این دسته از محصولات با محصولات سایر برندها به راحتی در نید صنعت موجود است. سایر ابزارهای برقی محصولات کره جنوبی، تایوان و چین هستند.

 این برند توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه فاصله عمیق بین محصولات بی کیفیت و ارزان و ابزارهای لوکس و گران قیمت را بپوشاند. برند رونیکس علاوه بر ابزارهای برقی مانند دریل توانسته بازار قابل توجهی را در زمینه ابزارآلات دستی توسعه دهد. ابزار دستی رونیکس در استرالیا، اسپانیا، تایوان و چین تولید می شود. در کارخانه JAT کره جنوبی علاوه بر ابزار دستی و برقی، تعدادی محصول دقیق مانند متر لیزری نیز تولید می شود.


برند رونیکس در تمامی مراحل استفاده از ابزار و تجهیزات در کنار مشتریان خود می باشد و با ارائه خدمات فنی مهندسی، تعمیرات، تامین قطعات، قطعات یدکی و لوازم جانبی در تمامی نقاط ایران فعال بوده و آماده ارائه خدمات می باشد.


لیست قیمت، بررسی و خرید ابزار رونیکس


برند رونیکس طیف وسیعی از ابزارهای دستی و برقی را در اختیار کاربران قرار می دهد که نیازهای مختلف خانگی و صنعتی را برآورده می کند. رونیکس به نوآوری خود برای تولید ابزارهایی که نیازهای بازار را برآورده می کند، ادامه می دهد. ابزار رونیکس برای دوام بالا، دوام و بهبود فرآیندهای عملیاتی و اجرایی ساخته شده است.

رونیکس 2000 ابزار مختلف را در 10 دسته ارائه می دهد که شامل ابزارهای دستی، ابزار برقی، ابزار شارژی، ابزار جوشکاری، ابزار باغبانی، ابزار پنوماتیک، روشنایی قابل حمل، ابزار دقیق و اندازه گیری، ابزار ایمنی، لوازم جانبی ابزار، جعبه ابزار و تجهیزات حمل می شود. و نقل قول ها را ارائه می دهد. شما می توانید با مشاهده محصولات مختلف و بررسی لیست قیمت محصولات رونیکس ابزار مورد نظر خود را از طریق سایت آرتا الکتریک خریداری کنید.

معرفی برند رونیکس


رونیکس یک برند بین المللی فعال در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط است. این شرکت با تولید 500 تامین کننده در 15 کشور جهان محصولات متنوعی را با کیفیت بالا و همگی مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می کند و با محبوبیت بالایی در دنیا، یک برند چند ملیتی به شمار می رود. این شرکت در اروپا (آلمان)، خاورمیانه (ایران) و چین فعالیت می کند. از سال 2005، رونیکس به یک شرکت ساز پیشرو در خاورمیانه و یک برند بین المللی تبدیل شده است.

در طول 15 سال گذشته، بیش از 2000 نوع ابزار مختلف تولید کرده است که همه آنها در سطح جهانی با قیمت های مقرون به صرفه هستند. طیف وسیعی از کاربران اعم از کارگران، نجارها، تکنسین ها، مکانیک ها، برقکاران و حتی صاحبان خانه هایی که ممکن است به یک ابزار خانگی خاص نیاز داشته باشند، این امکان را دارند که محصول مورد نظر خود را از میان ابزار آن تهیه کنند.

معرفی محصولات برند رونیکس


تمامی محصولات در دسته های زیر قرار می گیرند:

ابزارهای برقی
ابزار دستی
ابزار شارژی
ابزار هوا و گاز
ابزارهای نورپردازی سایت
ابزار اندازه گیری صنعتی
ابزار ایمنی
لوازم جانبی ابزار
ذخیره سازی ابزار
ابزار و تجهیزات بالابر
بنابراین می توانید از محصولات رونیکس برای انجام هر گونه کار فنی از سوراخ کاری دیوار گرفته تا جوشکاری استفاده کنید. در اینجا به برخی از مهم ترین محصولات آن اشاره می کنیم:

1- مته رونیکس


دریل رونیکس با بالاترین کیفیت به فروش می رسد. انواع دریل برقی با موتور قدرتمند 350/400 وات خود از محصولات قدرتمند در صنایع چوب و فلز می باشد. این ابزارها از نظر طراحی بسیار فشرده هستند و حداکثر قدرت را در حداقل وزن ارائه می دهند. این دستگاه های پیشرفته همچنین مجهز به سوئیچ مخصوصی هستند که باعث کاهش نفوذ گرد و غبار می شود و به کاربر اجازه می دهد از کار با سرعت های مختلف لذت ببرد. مته ها را می توان بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع موتور، کاربرد، منبع تغذیه و چاک طبقه بندی کرد. مته های رونیکس به انواع زیر تقسیم می شوند:

مته برقی
مته ضربه ای
مته قابل شارژ
مته ستونی
مجموعه مته
2- فیگور رونی
چکش تخریب رونیکس یک ابزار ضروری برای کارهای ساختمانی سنگین محسوب می شود. با توجه به رشد فعلی در بخش ساخت و ساز، این ابزارهای برقی سنگین تقاضای زیادی در بین کارگران ساختمانی دارند. ویژگی ها و کاربردهای پیکور متفاوت است. مدل هایی که سنگین تر و محکم تر هستند برای تخریب بتن سخت مناسب خواهند بود. برخی از بیت ها سبک تر و قابل کنترل تر هستند و برای حفاری بتن، سنگ و آجر استفاده می شوند. این ابزارها به لطف موتورهای قدرتمند خود عملیات مختلفی مانند سوراخ کاری، چکش کاری، چکش کاری چرخشی را انجام می دهند. نمادهای رونیک به انواع زیر تقسیم می شوند:

چکش چرخشی
چکش تخریب
3- انواع آچار رونیکس
آچارها برای سفت کردن و باز کردن پیچ ها هستند. اما آچارها نیز بسته به کاربرد، تفاوت های خاص خود را دارند که یکی را بیش از دیگری ضروری می کند. به عنوان مثال، آچار جعبه ای گزینه خوبی برای شل کردن پیچ های گیر کرده است زیرا می توانید بدون آسیب رساندن به مکانیسم جغجغه، گشتاور بیشتری اعمال کنید. همیشه در مورد نوع ابزاری که برای شما مناسب است و آنچه شما نیاز دارید مطلع شوید. از انواع آچار رونیکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آچار
آچار تخت
آچار ترکیبی
آچار جعبه ای
آچار چرخ ضامن دار
آچار آلن


4- انواع اره رونیکس


با بهترین اره های دستی رونیکس می توانید محصولات باکیفیت را برای کار مورد نظر خود خریداری کنید. در خرید اره رونیکس باید به سرعت و کارایی، کیفیت برش، دقت و دوام تیغه دقت کرد. اره های برقی این برند نیز مانند دیگر محصولاتش دارای طراحی ارگونومیک بوده و به کاربر امکان کار طولانی مدت یا با حداقل خستگی را می دهد. از انواع اره های رونیکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اره چوب بری
اره برش فلز
اره باغبانی
5- بتن رونیک
میکسر بتن یکی از پرکاربردترین ابزار در ساخت و سازهای امروزی است. رونیکس به عنوان یک تولید کننده و تامین کننده پیشرو در میکسرهای بتن، طیف وسیعی از ابزارها را با توان 950 تا 2200 وات و حداکثر سرعت ضربه تا 4000 ضربه در دقیقه به فروش می رساند. هنگام خرید میکسر بتن به عوامل مختلفی مانند قدرت، وزن، سرعت اندازه، اسکنه و بهره وری دستگاه توجه کنید. میکسر تخریب رونیکس بر اساس نوع چاک به SDS Max و SDS Plus تقسیم می شود. چاک های SDS max برای انتقال بهینه نیرو طراحی شده اند و برای حفاری در سرعت های بالا مناسب هستند.

6- فرز رونیکس


فرز در درجه اول برای آسیاب و برش طراحی شده است. با این حال، عملکرد این دستگاه ها به تدریج تکامل یافته است و طیف گسترده ای از کاربردها را در بر می گیرد. از این رو امروزه به عنوان ابزارهای چند منظوره با کاربردهای مختلف مانند برش و تمیز کردن سطوح مانند چوب، فلز، کاشی، سنگ و یا سایر مصالح ساختمانی شناخته می شوند. فرزهای رونیکس با عملکرد بی نظیر، کیفیت بالا و قیمت منصفانه عرضه می شوند که طیف وسیعی از نیازها را پوشش می دهد. از انواع فرز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرز آهنگر
سنگ بری
مینی فرز
7- جعبه رونیکس


آچار سوکت ابزاری است که از دو قسمت یک دسته (جغجغه دار) و یک قطعه اتصال انتهایی (سوکت) تشکیل شده است. وقتی دستگیره را در جهت عقربه های ساعت می چرخانید، پیچ را سفت می کند و وقتی آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخانید، شل می شود. آچار ضامن دار یا سوکت رونیکس کلیدی دارند که اگر می خواهید پیچ ​​را باز کنید باید آن را بچرخانید. مهمترین کاربرد آچار جعبه ای در مکانیک و تعویض چرخ ماشین است. آچار جعبه ای رونیکس در سایزهای مختلف و به صورت کیت کامل موجود می باشد.

8- تراز لیزر رونیکس


تراز لیزری می تواند هر کاری را که یک تراز حبابی انجام می دهد به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این دستگاه با تابش پرتو لیزری نور نقطه مرجعی برای پروژه تعیین می کند. هنگام خرید تراز لیزری باید به دقت، برد فاصله و سایر ویژگی های تراز توجه کرد. تمامی سطوح لیزری این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و انتخاب مناسبی برای محیط های خانگی و کارگاهی محسوب می شود.

9- کارواش برقی رونیکس


کارواش برقی وسیله ای عالی برای نظافت و نظافت فضای داخلی و خارجی است. کارهای نظافتی که زمان زیادی می برد و نیاز به شلنگ باغچه و مواد شستشو دارد و از همه مهمتر به قدرت بازوی فرد نیاز دارد، تنها در چند دقیقه با کارواش برقی قابل انجام است. کارواش های برقی به دلیل قدرت پاک کنندگی، قابل حمل بودن و قابلیت استفاده در مصارف خانگی و صنعتی بسیار محبوب هستند. با خرید کارواش برقی رونیکس می توانید با صرف هزینه کمتر محیط منزل و محل کار خود را به خوبی تمیز کنید.

نظرتان را بنویسید