معرفی برند رونیکس

معرفی برند رونیکس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mobin1

اگر به دنبال انتخاب و خرید ابزار مناسب برای پروژه های خود هستید، ما محصولات رونیکس را به شما پیشنهاد می کنیم. بیش از ده سال است که این شرکت بیش از هزار محصول برند رونیکس را با استانداردهای جهانی عرضه می کند. محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای بین المللی و زیر نظر این برند در کشورهای مختلفی مانند چین، تایوان، آلمان و ... تولید می شود.

هدف رونیکس ایجاد یک سازمان پیشرو در زمینه ابزار و تبدیل شدن به یک سازمان بین المللی و برجسته با استفاده از تکنولوژی روز و تحقیقات دقیق و در نظر گرفتن تمامی ایده های بدیع و خلاقانه است.

در این راستا با تعاملات سازنده خود ضمن انتخاب بیش از 500 تولید کننده معروف در 11 کشور جهان، نظارت و کنترل فنی دقیقی توسط کارشناسان خود در داخل و خارج و در تمامی مراحل تولید اعمال می کند.

تاریخچه شروع برند رونیکس
شروع فعالیت برند رونیکس از سال 2013 با قدرت در ایران، خاورمیانه، این شرکت را به یکی از برندهای موفق در سطح بین المللی تبدیل کرده است.

امروزه این برند رونیکس معتبر با قدرت و هدف گذاری دقیق خود در طول سالیان متمادی بیش از چند هزار ابزار تولید کرده و مراکز فروش خود را در کشورهایی مانند چین و آلمان افتتاح کرده است.

یکی از ارکان موفقیت رونیکس به دلیل تولید طیف گسترده ای از ابزارهای مقرون به صرفه، بادوام و با کیفیت است که در بسته بندی های منحصر به فرد و شیک بسته بندی شده و مشتریان و کاربران نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

رونیکس در منابع پیشرفته تحقیق و توسعه، فناوری‌های پیشرفته و منابع انسانی حرفه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کند تا ابزارهای متنوع متناسب با نیازهای متخصصان را توسعه دهد.

فعالیت‌های تحقیقاتی چشمگیر رونیکس باعث شده است که فناوری، طراحی، ساخت و سفارشی‌سازی محصولات به نفع همه گروه‌های مصرف‌کننده، از خانوار معمولی گرفته تا متخصصان صنعت باشد.

این برند به سلامت و ایمنی انسان نیز اهمیت می دهد. تا یک حرفه ای همیشه با اطمینان، شادی و امنیت وارد کارگاه مجهز رونیکس شود.
چرا رونیکس؟
رونیکس مجموعه ای هزار متری متشکل از واحدهای مختلف از جمله مشکلات مشتریان، پذیرش، سرویس، انبار و گارانتی می باشد. این مجموعه سعی در پشتیبانی از کاربران خود دارد و با توجه به شعار «رونیک آخرین ابزاری است که می خرید» بهترین خدمات پس از فروش را ارائه می دهد.

گارانتی محصول
این برند در هر شهر مختلف نمایندگی های زیادی دارد که خدمات نگهداری و تعمیرات این برند را به مشتریان ارائه می دهند.

رونیکس دارای گواهینامه ISO 9001-2008 برای محصولات برقی و پنوماتیکی مانند میخ و چکش پاور رونیکس است که این شرکت دارای 365 روز ضمانت تعویض و تعمیر ابزارآلات برقی و برقی می باشد.

ابزارهای برقی خود را تا 456 روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات پنوماتیک بدون محدودیت در نوع قطعه و تعداد بازدید ارائه می دهد.

نظرتان را بنویسید