معرفی دریل رونیکس

معرفی دریل رونیکس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mobin1

دریل رونیکس چیست؟


دریل  وظیفه سوراخ کردن انواع سطوح از هر جنسیت را بر عهده دارد. از سطوح فلزی گرفته تا پلاستیک و شیشه، می توانید با مته سوراخ کنید. کار اصلی مته این است که قدرت موتور در مته باعث حرکت چرخشی مته می شود و مته وارد چوب، دیوار، سنگ، فلزات و کاشی می شود.

در حال حاضر شرکت رونیکس دارای هزار مدل ابزار و تجهیزات اتوماتیک است که با بهترین کیفیت ساخته شده اند. دریل رونیکس یکی از این ابزارهاست. فقط باید با انواع دریل رونیکس و باکیفیت ترین آن ها آشنا شوید تا بتوانید به راحتی متناسب با کار خود آن را انتخاب کنید.
شما باید بهترین دریل برقی رونیکس را با توجه به عملکرد و کاربرد مورد نظر خود انتخاب کنید. دریل هایی که قصد دارید برای مصارف خانگی استفاده کنید باید توانی بین 350 تا 800 وات داشته باشند. معمولاً از مته چکشی در خانه ها استفاده نمی شود. بهتر است این مته را برای کارهای ساختمانی بزرگ انتخاب کنید. همچنین دریل هایی که خاصیت پیچ گوشتی دارند در باز و بسته شدن پیچ کمک زیادی به شما می کنند.


دریل چیست؟


مته ابزاری خانگی یا صنعتی است که برای سوراخکاری و برش در سطوح مختلف استفاده می شود. این کار با کمک مته هایی که روی سه سیستم مته بسته می شوند انجام می شود. دریل ها انواع مختلفی دارند که باید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

برای آشنایی با انواع دریل بر روی مقاله خرید دریل خانگی و انواع آن کلیک کنید.

انواع دریل از نظر منبع تغذیه
دریل دستی
مته برقی
مته هوا
مته بنزین
بهترین دریل های رونیکس با استانداردهای CE اروپا طراحی و تولید می شوند. تمامی مدل ها دارای موتور قوی با آرمیچر و بالشتک صنعتی می باشند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی های منحصر به فرد دریل رونیکس مقاله خرید دریل رونیکس را مطالعه کنید.

انواع بهترین دریل رونیکس
در ادامه با بهترین دریل های رونیکس آشنا خواهیم شد.

مته ساده
بهترین مته ساده رونیکس برای سوراخکاری چوب و فلزات استفاده می شود. دریل های ساده نسبت به مدل های دیگر قیمت ارزان تری دارند و برای مصارف خانگی بسیار مناسب هستند.

منبع : https://www.linkpin.ir/l/jK5R/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3

نظرتان را بنویسید