آموزش لوله کشی وی ار اف (VRF)

آموزش لوله کشی وی ار اف (VRF)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمد رضا علی رضایی

اگر به یاد داشته باشید در مجله هورسان این موضوع را به شما گفته بودیم که سیستم های وی ار اف یکی از بهترین و جدید ترین دستگاه ها در دنیای سیستم های تهویه مطبوع هستند. در مقالات قبلی ای که در وب سایت هورسان منتشر کردیم اگر دیده باشید در رابطه با تمامی اجزا وی ار اف برای شما عزیزان محتوا منتشر کردیم که علاوه بر محتوا ها پادکست های خیلی مفیدی هم برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. یکی از آن پادکست ها معرفی لوله کشی وی ار اف بوده که می توانید به مراجعه به وب سایت تهویه هورسان آن را گوش کنید.

همیشه نباید صرفا به دنبال خرید یک سیستم خوب باشیم، باید به دنبال خدمات پس از فروش خوب هم باشیم چرا که بخش هایی مثل همین لوله کشی سیستم های وی آر اف جزو یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش های روند نصب دستگاه هستش که اگر به اشتباه انجام شود و یا به درستی انجام نشود باعث خرابی و ایجاد هزینه های اضافی می شود. پس فراموش نکنید که باید خیلی به این موضوع توجه کنید.

پادکست لوله کشی سیستم های وی ار اف:

می توانید برای گوش کردن این پادکست جذاب و شنیدنی به وب سایت آپارات هم مراجعه کنید. در این پادکست که تقریبا 5 دقیقه هستش ما سعی کردیم تمامی بخش های مورد نظری که شما عزیزان باید هنگام انجام لوله کشی این دستگاه ها بدانید را به صورت خیلی واضح برای شما توضیح دهیم. بعد از شنیدن این پادکست خوشحال می شویم اگر نظرات خودتان را در هر فضایی که گوش کردید برای ما کامنت کنید. یا اگر نکته ای بود که می دانستید برای لوله کشی سیستم های VRF می توانید مفید باشد که در پادکست نبود هم بفرمایید که در نسخه های بعدی آن بهش اضافه کنیم.

نکته های مهم برای لوله کشی دستگاه های وی ار اف:

شما می توانید بدون توجه به این نکات هم این فرایند را بدون مشکل انجام دهید ولی اگر با توجه به این نکات صفر تا صد این مسیر را طی کنید قطعا به نتایج خیلی بهتری می رسید چرا که این 2 نکته ای که در ادامه گفته می شود حاصل تجربه لوله کشی های خیلی زیادی است که می توانید در کمتر از چند دقیقه همه آن ها را یاد بگیرید و از آن ها به صورت رایگان استفاده کنید.

  1. تست فشار در وی ار اف

این بخش همانطور که می دانید یکی از بخش های خیلی مهم این فرایند است. باید خیالمان راحت باشد که تمامی خط لوله مبرد بدون هیچ مشکل یا نقض فنی ای متصل شده باشد. چرا که اگر به خوبی انجام نشده باشد مشکلات خیلی زیادی را ایجاد می کند. معمولا باید بعد از 24 ساعت حتما بررسی شود که اگر مشکلی نداشت به ادامه فرایند برسید.

  1. شارژ مبرد

شارژ مبرد جزو دسته بخشی هایی است که اگر با مشکل روبرو شود باعث انفجار خیلی بزرگ و بدی می شودد پس باید خیلی به آن توجه داشته باشید که مشکلی برای شما و پروژه شما ایجاد نکند. در این مسیر تشخیص خرابی یا مشکل خیلی دشوار است فراموش نکنید که حتما باید توسط متخصص این کار انجام شود به هیچ عنوان ریسک انجام این کار توسط تیم خود را نکنید.

در نهایت به این نتیجه می رسیم که به هیچ عنوان لوله کشی سیستم های وی ار اف را به دست افراد غیر متخصص انجام ندهید چرا که اگر با دقت مقاله را مطالعه کرده باشید دیدید که در برخی از بخش ها احتمال انفجار وجود دارد و شما با مشکلات خیلی زیادی روبرو می شوید پس حتما توسط متخصصین این فرایند را انجام دهید تا برای شما عزیزان مشکلی بوجود نیاد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید با ما در شرکت تهویه هورسان تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان بکنیم.
 

نظرتان را بنویسید