تفاوت زیبایی چهره در جهان

تفاوت زیبایی چهره در جهان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
افروز
زیبایی نسبی است به این معنی که می تواند یک مفهوم، ظاهر، سنت یا حتی یک سبک هنری باشد، بنابراین طبیعی است که مردم درکی متفاوت از آن داشته باشند.
برترین ها: زیبایی نسبی است به این معنی که می تواند یک مفهوم، ظاهر، سنت یا حتی یک سبک هنری باشد، بنابراین طبیعی است که مردم درکی متفاوت از آن داشته باشند.

هر فرهنگی استانداردهای خاص خود را از زیبایی دارد. به عنوان مثال یک ستاره هالیوود از نظر شما زیباترین انسان جهان است، در صورتی که ممکن است برای مردم آفریقا هیچ جذابیتی نداشته باشد. بنابراین درک زیبایی با تغییر جغرافیا و فرهنگ، تغییر می کند.

زیبایی از نظر مردم مختلف جهان

در این مطلب به معیارهای زیبایی که از نظر افراد مناطق مختلف متفاوت است، نگاهی می اندازیم.

آرایش

خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر، آرایش می کنند اما این قانون برای تمام نقاط جهان صدق نمی کند. به عنوان مثال مردم فرانسه ترجیح می دهند که بدون آرایش در مکان های عمومی حاضر شوند. این کشور، مکانی است که زیبایی طبیعی ستوده می شود، نه زیبایی که با لوازم آرایش به دست آید. اما اگر به ستاره های آمریکا نگاهی بیاندازید، خواهید دید که اعتقادی برخلاف آن دارند.

یکی از آرایشگران فرانسوی در مصاحبه ای گفت: «ما می خواهیم خودمان باشیم. ما سعی نمی کنیم که چیزی بهتر از آنچه هستیم را در ظاهر به دیگران نشان دهیم. ما از تغییر لذت نمی بریم، به همین دلیل سعی می کنیم که به دنبال راهی برای افزایش زیبایی طبیعی مان باشیم. مثلا چه مدل مویی به ما می آید؟ یا چه لباسی را به تن کنیم تا با فرم بدن ما جور در آید؟ در نتیجه اگر زنان فرانسوی آرایش کنند، در واقع زیبایی طبیعی شان را با آرایش پوشانده و آن را به حداقل رسانده اند.»
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vg08
نظرتان را بنویسید