قوطی 2 در 2 + انواع و کاربرد قوطی پروفیل

قوطی 2 در 2 + انواع و کاربرد قوطی پروفیل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
daneshnameh.content

قوطی آهن یکی از انواع پروفیل‌های مقطع بسته است که به شکل 4 گوش مربع یا مستطیل می‌باشد و در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. یکی از سایزهای پرکاربرد این مقطع فولادی، 2 در 2 است. به همین علت قصد داریم در این مطلب به معرفی قوطی 2 در 2 و کاربردهای آن بپردازیم.

قوطی 2 در 2 چیست؟

قوطی به انگلیسی steel square tube نام دارد و در اندازه‌های مختلفی به تولید می‌رسد. قوطی 2 در 2 سانتی‌متر یا 20 در 20 میلی‌متر از انواع این پروفیل است که به علت ظرافت ساخت و دوام بالا، در صنایع بسیاری از آن استفاده می‌شود.

انواع قوطی 2*2

به علت گستردگی کاربرد، انواع مختلفی از قوطی به تولید می‌رسد که هر کدام کاربری منحصر به خود را شامل می‌شوند. قوطی 2 در 2 در جنس‌های مختلفی همچون آهنی، استیل، آلومینیوم، فولاد، گالوانیزه و غیره به بازار عرضه می‌گردد.

کاربرد قوطی 2 در 2 چیست؟

از قوطی پروفیل 20 در 20 به طور گسترده در صنایع زیر استفاده می‌شود:

  • صنعت ساختمان سازی
  • خودروسازی
  • ساخت لوازم خانگی
  • صنعت پزشکی و لوازم درمانی
  •  

عوامل موثر بر قیمت قوطی 2 × 2

موارد مختلفی همچون قیمت مواد اولیه، ضخامت ورق، هزینه حمل و نقل، برند تولید کننده، واسطه در خرید، نوسانات بازار ارز و غیره بر قیمت تمام شده قوطی اثرگذار خواهند بود.

جمع بندی

قوطی 2 در 2 یکی از انواع قوطی پروفیل‌های فولادی است که به شکل 4 گوش مربع است و در صنایع مختلفی همچون ساختمان سازی و خودروسازی بکار گرفته می‌شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oEDX
نظرتان را بنویسید