زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 چند روز پیش از برگزاری این آزمون فرا می رسد و داوطلبان در زمان تعیین شده می توانند کارت خود را که اطلاعات آزمون داوطلب مثل حوزه و زمان برگزاری آزمون در آن درج شده ، دریافت نمایند .


متقاضیان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 می بایست در جلسه آزمون کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند و همراه نداشتن هر یک از موارد ذکر شده ، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود .

کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت شامل نام و نام خانوادگی ، شماره پرونده ، شماره شناسنامه ، سهمیه ثبت نامی ، گروه آزمایشی و کد رشته امتحانی داوطلب و نام آزمون مورد نظر می باشد و در صورتی که داوطلب در کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 99 مغایرتی ببیند ، موظف است به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و اطلاعات اشتباه را اصلاح نماید . به علت ضروری بودن دریافت کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون دکتری در ادامه درباره زمان دریافت آن اطلاع رسانی شده است .


زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99
به طور معمول چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99 که همان سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir بوده ، کارت خود را مشاهده و در صورت نداشتن هیچ مغایرتی با اطلاعات ثبت نامی ، نسبت به دریافت و پرینت آن اقدام کنند . 

سال گذشته زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت اواخر خرداد ماه بوده اما در حال حاضر تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون مشخص نشده است . می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید . 



با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 به روز های چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه 25 ، 26 و 27 تیر ماه ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون به تعویق خواهد افتاد که به محض انتشار اطلاعیه در این خصوص مقاله به روز رسانی می شود .




مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در کلیه مراحل از ثبت نام تا اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت 99 پاسخگوی سوالات شما خواهند بود . شما می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید .

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت را چه زمانی می توان دریافت کرد ؟
کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بهداشت چند روز قبل از زمان برگزاری این آزمون منتشر می شود که به محض انتشار لینک دریافت آن در مقاله قرار می گیرد .

2- از چه طریق می توان کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت را دریافت کرد ؟
همان طور که در متن مقاله ذکر شده کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت را می توان از سایت مرکز سنجش پزشکی دریافت کرد .

3- برای حضور در جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت داشتن چه مدارکی لازم است ؟
طبق متن مقاله لازم است داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون دکتری و کارت ملی خود را در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند .

منبع : زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ygv7
نظرتان را بنویسید