سایت ثبت نام و اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای sanjesh.org

سایت ثبت نام و اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
طبق روال سال های گذشته فارغ التحصیلان هنرستانی و کاردانش متقاضی ثبت نام کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای 99 ، می توانند کلیه مراحل ثبت نام از جمله دانلود دفترچه ، خرید کارت اعتباری ، ثبت اطلاعات فردی و شناسنامه ای ، تکمیل فرم انتخاب رشته ، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج نهایی را اینترنتی انجام دهند . 




متقاضیان رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه فنی حرفه ای قبل از ثبت نام لازم است ضوابط و لیست رشته های ارائه شده را به دقت بررسی کنند لذا جهت دریافت دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 99 می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند . داوطلبان پس از مطالعه و بررسی دقیق دفترچه در صورتی که واجد شرایط ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 99 باشند ، توصیه می شود مدارک لازم ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه فنی و حرفه ای را آماده کنند وسپس به سایت سازمان مراجعه نمایند .

هم چنین علاوه بر ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 99، اعلام نتایج نهایی این آزمون نیز از طریق سازمان سنجش اعلام می شود . از این رو در ادامه این مقاله لینک ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 و اعلام نتایج نهایی این آزمون ارائه شده است .


سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99
با استناد به رویه سال های گذشته معمولا لینک ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش ، فعال می شود . هم چنین لینک دانلود دفترچه راهنمای نام نویسی کاردانی فنی و حرفه ای نیز همزمان با آغاز ثبت نام فعال می شود .

طبق زمانبندی سازمان سنجش برای کاردانی فنی حرفه ای 99 ، ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون و با آزمون کاردانی 99 از تاریخ 18 خرداد ماه آغاز شده و تا 25 خرداد ادامه خواهد داشت . بنابراین لینک ثبت نام کنکور کاردانی 99 در این بازه به روی سایت سازمان سنجش فعال خواهد بود .



لینک ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 ، 18 خرداد فعال خواهد شد .



به محض آغاز ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، لینک ثبت نام در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


سایت اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99
معمولا مدتی پس از برگزاری کنکور رشته های با آزمون مقطع کاردانی فنی حرفه ای ، نتایج نهایی شرکت کنندگان رشته های با آزمون و بدون آزمون این مقطع از سوی سازمان سنجش منتشر می شود . سال گذشته نتایج کنکور کاردانی 16 شهریور ماه اعلام شده است ، بنابراین پیش بینی می شود لینک اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 نیمه دوم شهریور ماه در سایت سازمان سنجش فعال خواهد شد .



لینک اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 ، احتمالا نیمه دوم شهریور فعال خواهد شد .



به محض اعلام شدن نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان در کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای 99 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجارب خود را در اختیار آن ها قرار می دهند . هم چنین متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور از آخرین اخبار و اطلاعیه های دانشگاه فنی و حرفه ای 99 مطلع شوند .

سوالات متداول

1- ثبت نام کنکو کاردانی فنی حرفه ای از چه طریقی انجام می شود ؟
ثبت نام این ازمون به صورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز شدن نام نویسی ، لینک ثبت نام در این مقاله فعال می شود .

2- نتایج کنکور کاردانی از چه طریقی اعلام می شود ؟
نتایج این آزمون به صورت اینترنتی اعلام می شود که به محض اعلام شدن نتایج لینک مشاهده نتایج در این مقاله فعال می شود .

3- ثبت نام کنکور کاردانی از طریق کدام سایت انجام می شود ؟
ثبت نام این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که به محض آغاز نام نویسی لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود .

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای sanjesh.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w4qR
نظرتان را بنویسید