زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
هر ساله سازمان سنجش از میان علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای دانشجو می پذیرد و متقاضیان مطابق جدول زمانبندی سازمان سنجش می توانند ثبت نام و انتخاب رشته خود را به صورت همزمان انجام دهند . معمولا هر ساله ثبت نام کنکور کاردانی نیمه دوم خرداد ماه انجام می شود .


ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای هر ساله به منظور ورود علاقه مندان به مقطع کاردانی برگزار می شود . داوطلبان واجد شرایط پذیرش با توجه به مدرک دیپلم فنی حرفه ای یا کار و دانش ( کد رایانه ای دیپلم ) خود می توانند در یکی از رشته های مرتبط با دیپلم خود ثبت نام کرده و رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب کنند .

ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به صورت همزمان انجام می شود و داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های بدون ازمون و یا با آزمون کاردانی دانشگاه های فنی و حرفه ای 99​ را دارند ، باید بر اساس برنامه زمانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند . از این رو در ادامه این مقاله زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 99 ارائه شده است .


زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
معمولا هر ساله زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش به طور دقیق اعلام می شود . ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای معمولا نیمه دوم خرداد ماه انجام می شود . طبق جدول زمانبندی آزمون های سازمان سنجش ، ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 از تاریخ 18 خرداد ماه آغاز شده و تا 25 خرداد ادامه خواهد داشت .



ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، از 18 خرداد ماه آغاز می شود



لازم به ذکر است ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای 99 به صورت همزمان انجام می شود . هم چنین به محض آغاز ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 99 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
در طی سال های اخیر سازمان سنجش علاوه بر تمدید چند روزه مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ، برای داوطلبان جا مانده از نام نویسی و یا داوطلبان متقاضی ویرایش اطلاعات ثبت نامی ، فرصتی مجدد در نظر می گیرد . سال گذشته سازمان سنجش بازه ای چند روزه را نیمه اول مرداد ماه برای ثبت نام ، انتخاب رشته و ویرایش اطلاعات داوطلبان تعیین و اعلام کرد .

با استناد به رویه سال های اخیر ، علی الخصوص سال 98 پیش بینی می شود برای متقاضیان جا مانده از ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 نیز ، مهلتی مجدد تعیین شود .



به محض اعلام مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد



لازم به ذکر است به محض تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی 99 و یا اعلام فرصت مجدد برای ثبت نام علاوه بر بروزرسانی این مقاله ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد . هم چنین به داوطلبان توصیه می شود با توجه به اینکه تمامی رشته های مقطع کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون بوده ، برای پذیرش دانشگاه آزاد نیز شانس خود را امتحان کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

سوالات متداول

1- ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای چه زمانی آغاز می شود ؟
ثبت نام این آزمون معمولا هر ساله نیمه خرداد ماه انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چه زمانی انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون و با آزمون کاردانی فنی حرفه ای همزمان انجام می شود .

3- آیا مهلتی مجدد برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود ؟
معمولا هر ساله سازمان سنجش فرصتی مجدد برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر می گیرد که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v4pm
نظرتان را بنویسید