زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 برای متقاضیان فرصتی را ایجاد می کند تا برای پذیرفته شدن در مقطع دکتری وزارت بهداشت با یکدیگر به رقابت بپردازند . این آزمون توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی در روزهای 25 ، 26 و 27 تیر ماه 99 برگزار خواهد شد .


آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت 99 امسال نیز برای متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی ( دندانپزشکی ، داروسازی ، مامایی و ... ) دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می شود . داوطلبانی که با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت اقدام نموده بودند می توانند چند روز پیش از برگزاری این آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و با به همراه داشتن کارت شناسایی سر جلسه آزمون حاضر شوند .

دستیابی به بهترین نتیجه ممکن با داشتن یک برنامه مطالعاتی جامع برای آزمون کتبی دکتری و آماده کردن سوابق پژوهشی و آموزشی برای ارائه در جلسه مصاحبه دکتری امکان پذیر است . از این رو داوطلبان متقاضی ورود به مقطع دکتری رشته های علوم پزشکی می بایست با اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 برای شرکت در این آزمون برنامه ریزی کرده و با مطالعه منابع مناسب تا زمان برگزاری آن ، نتیجه دلخواه خود را در آزمون کتبی کسب نمایند .

طبق اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی ، زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخ 25 ، 26 و 27 تیر ماه 99 می باشد .



 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تمامی مراحل اعم از ثبت نام ، انتخاب رشته ، اعلام نتایج اولیه و مصاحبه دکتری وزارت بهداشت پاسخگوی سوالات شما بوده و از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجارب خود را در اختیار داوطلبان قرار می دهند . همچنین علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تمام رویدادهای مرتبط با آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 ، عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند .

سوالات متداول

1- آزمون دکتری وزارت بهداشت در چه زمانی برگزار می شود ؟
آزمون دکتری وزارت بهداشت معمولا در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود که ممکن است به علل مختلف تاریخ آن تغییر کند و به محض انتشار تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- چه افرادی می توانند سر جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت حضور داشته باشند ؟
طبق متن مقاله تمام داوطلبانی که نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده باشند می توانند سر جلسه آزمون حاضر شوند .

3- آیا برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سراسری و آزاد جداگانه است ؟
خیر . طبق متن مقاله آزمون دکتری وزارت بهداشت برای متقاضیان دانشگاه آزاد و سراسری به صورت یکپارچه برگزار می شود .

منبع : زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zjwY
نظرتان را بنویسید