اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که در آزمون پایه هفتم یا دهم مدارس تیزهوشان شرکت نموده و در این آزمون نمره قبولی را کسب نموده اند ، در زمان اعلام نتایج در لیست اسامی قبول شدگان تیزهوشان 99 - 1400 قرار می گیرند . دانش آموزان می توانند در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سامانه سازمان استعدادهای درخشان هفتم و دهم ، نتایج آزمون تیزهوشان را مشاهده نمایند .



بسیاری از دانش آموزان سراسر کشور هر ساله برای ورود و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه های هفتم و دهم ، به رقابت به یکدیگر در آزمون ورودی تیزهوشان می پردازند . این آزمون که معمولا در نیمه اول هر سال برگزار می شود ، متقاضیان زیادی داشته و دانش آموزان معدودی موفق به کسب تراز لازم و نمره قبولی می شوند .

دانش آموزانی که در این آزمون پذیرفته شده اند در لیست قبول شدگان تیزهوشان قرار گرفته و اسامی آن ها در بازه زمانی مقرر ، معمولا 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون منتشر می شود . دانش آموزان می بایست برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان در این بازه زمانی به سایت سازمان استعدادهای درخشان هفتم و دهم مراجعه نمایند .

اسامی قبول شدگان تیزهوشان 99 - 1400 به صورت عمومی منتشر نشده و هر دانش آموز می بایست با ورود به سایت سازمان استعدادهای درخشان با رمز همگام ، نتایج خود را مشاهده نماید . به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی زمان اعلام و نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان تیزهوشان 99 - 1400 می پردازیم .



زمان اعلام اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 99 - 1400
با توجه به تعویق آزمون تیزهوشان به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزاری این آزمون در مرداد ماه ، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 - 1400 نیز نسبت به سال گذشته متفاوت خواهد بود . به همین دلیل پیش بینی می شود اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 99 - 1400 در اواخر مرداد یا اوایل شهریور اعلام شود .



زمان اعلام اسامی قبول شدگان تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 99 - 1400 هنوز مشخص نیست . به محض دریافت خبر های بیشتر ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .





نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 99 - 1400
شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یا نهم به دهم ، می توانند در بازه زمانی مقرر به سایت سازمان استعداد های درخشان  مراجعه کرده و با  استفاده از رمز عبور همگام ، نتایج تیزهوشان خود را مشاهده نمایند . در ادامه مقاله به بررسی مشاهده نتایج تیزهوشان 99 - 1400 پرداخته ایم .



نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان تیزهوشان پایه هفتم 99 - 1400



بعد از ورود به سایت hoosh.medu.ir ، در صفحه اول باید کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام را وارد نمایید





حتما بخوانید: رمز عبور همگام را فراموش کردم


در مرحله بعدی باید نقش خود و عنوان سازمان را مانند تصویر زیر انتخاب کنید .







در این قسمت اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک دانلود " دریافت کارنامه " مشخص شده است .









لازم به ذکر است تصاویر بالا مربوط به نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال گذشته می باشد . به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج آزمون ششم به هفتم 99 - 1400 ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



ورود مستقیم به سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم



نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان تیزهوشان پایه دهم 99 - 1400



بعد از ورود به سایت اعلام نتایج تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir ، در صفحه اول باید کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام را وارد نمایید







در مرحله بعدی باید نقش خود و عنوان سازمان را مانند تصویر زیر انتخاب کنید .







در این قسمت اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه وضعیت پذیرش در آزمون مشخص شده است . همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده ، می توانید در زیر ستون " وضعیت قبولی " ( در تصویر با فلش قرمز نمایش داده شده است ) مشاهده کنید که فرزندتان در آزمون تیزهوشان پذیرفته شده یا خیر . همچنین در زیر ستون " محل پذیرش " ( در تصویر با فلش بنفش نمایش داده شده است ) نشانی مدارس تیزهوشان پذیرفته شده ذکر شده است .



در صورت پذیرفته شدن تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد :







در صورت پذیرفته نشدن تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد :









لازم به ذکر است تصاویر بالا مربوط به نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال گذشته می باشد . به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج آزمون نهم به دهم 99 - 1400 ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



ورود مستقیم به سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم



برای اطلاع از آخرین اخبار لیست اسامی قبول شدگان تیزهوشان 99 - 1400 عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال درباره اسامی قبول شدگان تیزهوشان 99 - 1400می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .

لازم به ذکر است ، کارنامه فقط برای دانش آموزانی که در آزمون پذیرفته نشده اند منتشر می شود تا بتوانند جزئیات آزمون خود را مشاهده نمایند . هم چنین دانش آموزانی که به نتایج خود اعتراض دارند می توانند در بازه زمانی مشخص پس از اعلام اسامی قبول شدگان تیزهوشان 99 - 1400 ، اعتراض خود را ثبت نمایند .

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج تیزهوشان



سوالات متداول


1-  اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 99 - 1400 چه زمانی منتشر می شود ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، زمان اعلام لیست پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان 99 - 1400 معمولا 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون می باشد .




2- چگونه می توان اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 99 - 1400 را مشاهده کرد ؟
شما می توانید با مراجعه به سایت اعلام نتایج تیزهوشان ، اسامی قبول شدگان آزمون را مشاهده نمایید که در این مقاله به نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان پرداخته شده است .




3- آیا کارنامه برای شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان 99 - 1400 منتشر می شود ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، کارنامه فقط برای دانش آموزانی که نمره قبولی را در آزمون تیزهوشان کسب نکرده اند ، منتشر می شود .

منبع : اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/AVq1
نظرتان را بنویسید