استخدام سپاه پاسداران

استخدام سپاه پاسداران
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup1
من مطالعه ی این مقاله‌ی آموزشی با موضوع راهنمای ثبت‌ نام و شرایط استخدام سپاه پاسداران رو به شما توصیه میکنم، تمامی نکات مهم استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به صورت کامل ذکر کرده.

زمان استخدام در سپاه پاسداران 99

زمان استخدام سپاه در هر دوره بر اساس نیاز به نیروی انسانی جدید توسط سپاه پاسداران اعلام می شود و بدیهی است که تقویم زمانی مشخصی و یکپارچه ای برای آن وجود ندارد. بدین ترتیب، جذب نیروی مورد نیاز صرفا در بازه زمانی محدود و مقرر شده انجام می شود و بر این اساس، داوطلبان واجد شرایط خانم و آقا می توانند نسبت به استخدام خود در نهاد سپاه اقدامات لازم را به عمل آورند.

زمان ثبت نام آخرین دوره از استخدام سپاه در تاریخ 29 اریبهشت ماه لغایت 7 خرداد ماه سال 99 اعلام شده است و داوطلبان واجد شرایط می توانند جهت خدمت در سپاه پاسداران به مراکز گزینش استان محل سکونت خود مراجعه کنند و راهنمایی های لازم را فراگیرند. در صورت اعلام نیازبه نیرو در دوره های بعد، اخبار مربوطه از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی خواهد شد. در این مقاله سعی بر این است تا راهنمایی های لازم جهت شرایط و نحوه استخدام در رده های شغلی مختلف سپاه را در اختیار متقاضیان قرار دهیم. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخدام در سپاه می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

نحوه استخدام در سپاه پاسداران 99

به طور کلی استخدام در سپاه به معنای گزینش افراد ذی صلاح برای انجام خدمت در یکی از مشاغل پیش‌ بینی شده مطابق با قوانین مصوب می باشد. استخدام پرسنل مذکور در این ماده مشروط به تأیید صلاحیت فرد توسط هیئت مرکزی گزینش است که پس از ارزیابی در طول دوره آموزش اولیه صورت می‌ گیرد و در صورت صلاح دید هیئت مرکزی گزینش، این اختیار به هسته ‌های گزینش واگذار می گردد.

هیئت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیئت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می ‌گردد و در چارچوب قانون، وظیفه نظارت بر کار هسته ‌های گزینش در سپاه را به عهده دارد. هسته ‌های گزینش در ستاد کل سپاه، نیروها و سازمان های وابسته توسط هیئت مرکزی گزینش سپاه و برای گزینش پرسنل تشکیل می‌گردد.

بر این اساس، داوطلبان واجد شرایط خدمت در سپاه پاسداران می توانند در موعد مقرر با مراجعه به آدرس مراکز گزینش سپاه در استان محل سکونت خود و ارائه مدارک مورد نیاز، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که روند ثبت نامی مذکور بر اساس مراحل جذب نیرو در دوره های اخیر بوده و در صورت هر گونه تغییر در روند استخدام علاقه مندان، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jlyv
نظرتان را بنویسید