بچه بازی و علائم آن

بچه بازی و علائم آن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
بچه بازی یک انحراف جنسی است که در آن فرد از لحاظ جنسی جذب کودکان می شود و این یک مسئله غیرطبیعی است . افراد بچه باز به هر دو جنس دختر و پسر جذب می شوند . برخی از افراد بچه باز با افراد بزرگسال غیر هم جنس نیز رابطه خوبی دارند ولی برخی دیگر نمی توانند با افراد بالغ و بزرگسال رابطه عاطفی و جنسی برقرار کنند و اعتماد به نفس کمی دارند . هم چنین به نظر می رسد بین بچه بازی و شخصیت ضداجتماعی رابطه وجود دارد چون مردان مبتلا به هر دو مشکل ، میل جنسی زیادی به کودکان نشان می دهند . مردان بچه باز اغلب می گویند در کودکی دچار تجاوز جنسی شده اند . در این افراد همیشه ترس از جذب شدن به کودکان وجود دارد و به همین علت نمی توانند زندگی معمولی داشته باشند کودکانی که در محیط های خلوت تنها می مانند ، بیشتر در معرض خطر تجاوز جنسی هستند .
در این مقاله به تعریف بچه بازی ، علائم و نشانه های آن و شیوع آن می پردازیم .





” مردان بچه باز اغلب می گویند در کودکی دچار تجاوز جنسی شده اند . “



تعریف بچه بازی
بچه بازی عبارت است از میل شدید جنسی یا تحریک جنسی نسبت به کودکان 13 سال به پایین است و فردی که این مشکل را دارد حداقل 6 ماه علائم این اختلال روانی را دارد . فرد متجاوز حداقل 16 سال سن دارد و دست کم 5 سال از قربانی بزرگتر است . در کل بچه بازی شامل مواردی مانند پورنوگرافی کودکان ، بردگی جنسی و تن فروشی کودکان که در آن کودکان خردسال به مردان با نفوذ و ثروتمند برای کارهای جنسی داده می شوند نیز گفته می شود . 





علائم و نشانه های بچه بازی
اکثر موارد سوءاستفاده جنسی کودکان به دستمالی آلت تناسلی یا رابطه جنسی دهانی مربوط می شود رابطه جنسی واژنی یا مقعدی با کودکان شایع نیست . مگر در موارد زنا با محارم ، که در این صورت احتمال رابطه جنسی از طریق واژن و مقعد خیلی بیشتر می شود . هرچند اکثر کودکان قربانی تجاوز جنسی دختر هستند ولی مرتکبین جنسی گزارش می دهند که اکثر قربانیان لمس آن ها ( حدود 60 درصد ) پسر هستند . ولی در عورت نمایی که در آن مردان اندام تناسلی خود را به بچه ها نشان می دهند در 99 درصد موارد بچه ها دختر هستند . 95 درصد افراد بچه باز همجنس باز نیستند و 50 درصد آن ها به هنگام ارتکاب جرم بچه بازی الکل زیادی مصرف کرده اند . تعداد زیادی از افرادی که بچه بازی می کنند به طور در حال حاضر یا قبلاً به عورت نمایی ، تماشاگری یا تجاوز به عنف دست زده اند . در کل زنا با محارم با بچه بازی یا پدوفیلیا رابطه بسیار نزدیکی دارد . افراد بچه باز خیلی از پورنوگرافی که کودکان نابالغ را نشان می دهند استفاده می کنند 





” بچه بازی میل شدید جنسی یا تحریک جنسی نسبت به کودکان 13 سال به پایین است . “



شیوع بچه بازی
شیوع بچه بازی یا پدوفیلیا در جمعیت معلوم نیست . بالاترین شیوع ممکن برای اختلال بچه بازی در جمعیت مردان تقریبباً  3 تا 5 درصد است . شیوع مشکل بچه بازی در زنان خیلی مبهم تر است اما احتمالاً نسبت به شیوع در مردان خیلی کمتر است . برای اطلاع بیشتر از انواع مشکلات جنسی و ویژگی آن ها در کانال تلگرام اختلالات روان شناختی و مهارت های زندگی عضو شوید . یا با مشاوران تلفنی روانشناسی فیلیا تماس بگیرید تا از کمک مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی فیلیا استفاده کنید . 



منابع :
 خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک ، ترجمه دکتر فرزین رضاعی ، 2007
راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی ، ترجمه یحیی سیدمحمدی


سوالات متداول


1- تعریف بچه بازی چیست؟
بچه بازی عبارت است از میل شدید جنسی یا تحریک جنسی نسبت به کودکان 13 سال به پایین است که در متن مقاله توضیحات ان ارائه شده است.




2- علائم و نشانه های بچه بازی چیست؟
اکثر موارد سوءاستفاده جنسی کودکان به دستمالی آلت تناسلی یا رابطه جنسی دهانی مربوط می شود که در متن مقاله شرح داده شده است.




3- شیوع بچه بازی چه میزان است؟
بالاترین شیوع ممکن برای اختلال بچه بازی در جمعیت مردان تقریبباً 3 تا 5 درصد است که در متن مقاله توضیح آن ارائه شده است.

منبع : بچه بازی و علائم آن
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QA09
نظرتان را بنویسید