اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 شده اند می توانند مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی این دوره، از نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند. در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص نتایج پذیرش بدون آزمون ورودی بهمن ۱۴۰۰ دانشگاه های سراسری اعلام نشده است.

 

 

هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان، متقاضی ثبت نام و پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری هستند. برخی از این داوطلبان برای ورودی نیمسال اول و برخی برای نیمسال دوم تحصیلی ثبت نام می کنند که لازمه قبولی درپذیرش هر نیمسال انتخاب رشته به موقع و کسب حد نصاب لازم بین متقاضیان رشته محل های انتخابی است.

داوطلبانی که پس از مطالعه دفترچه بدون آزمون سراسری ۱۴۰۰ و بررسی لیست رشته های بدون کنکور سراسری ارائه شده موفق به ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی شدند می بایست از نتایج ثبت نام خود آگاه شوند تا در صورت قبولی نسبت به ثبت نام نهایی در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند.

لذا با توجه به اهمیت اطلاع به موقع از نتایج پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری برای انجام سایر اقدامات پذیرش، در ادامه این مقاله جزیئات زمان و نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری سال 1400 را ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰

نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ورودی مهر و بهمن هر ساله معمولا مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی پذیرش این دانشگاه ها اعلام می شود. متقاضیانی که در پذیرش رشته های بدون کنکور سراسری 1400 نام نویسی کرده اند باید مدتی پس از اتمام ثبت نام و با اعلام سازمان سنجش وارد سامانه شده و از نتایج خود اطلاع یابند.

 

در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400، از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است. با توجه به رویه سال گذشته که نتایج در محدوده دی ماه اعلام شده بود پیش بینی می شود که نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰ نیمه دی ماه اعلام شود. 

 

 

نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰ احتمالا دی ماه اعلام می شود

 

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری سال 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین داوطلبانی که در پذیرش بدون آزمون دانشگاه های آزاد ۱۴۰۰ نیز نام نویسی کرده اند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات اعلام نتایج این دوره مطلع شوند.

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

 

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰

در طی سال های گذشته نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی 1400 دانشگاه های سراسری ورودی نیمسال اول و دوم با هم متفاوت بوده اند. نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ورودی مهر و بهمن به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می شود. 

 

با توجه به این موضوع و اینترنتی بودن رویه ثبت نام بدون آزمون بهمن و مهر ۱۴۰۰، نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری نیز به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. در ادامه مراحل و راهنمای تصویری مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 را ارائه داده ایم.

 

مراحل مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

 

انتخاب گزینه "سراسری" از منوی سایت

 

انتخاب گزینه "نتایج انتخاب رشته های پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری ۱۴۰۰"

 

ورود به سامانه با استفاده از اطلاعات فردی و یا آزمونی و مشاهده نتایج

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه مشاهده اعلام نتایج و سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری، می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

حتما بخوانید: سایت اعلام نتایج بدون کنکور سراسری sanjesh.org

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

۱جست و جوی عبارت "سازمان سنجش" و یا "sanjesh.org" در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم

 

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

۲ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه سراسری

 

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

۳انتخاب گزینه "نتایج انتخاب رشته های پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰"

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

۴ورود به سامانه با استفاده از اطلاعات فردی و یا آزمونی و مشاهده نتایج

 

نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

بلافاصله پس از اعلام شدن نتایج پذیرش داوطلبان علاوه بر اطلاع رسانی در این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

شما داوطلبان می توانید علاوه بر ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری، در رشته های بدون کنکور دانشگاههای علمی کاربردی نیز ثبت نام نمایید.

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰ سوالی در خصوص زمان و نحوه اعلام نتایج این پذیرش دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار پذیرش بدون کنکور سراسری، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا عضو شوید.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

 

خبر تاریخ 1 آذر 1400

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور سراسری در چه تاریخی اعلام خواهد شد؟

✔️ نتایج پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری معمولا مدتی پس از اتمام مهلت ثبت نام این دانشگاه ها اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از چه طریقی اعلام خواهد شد؟

✔️  نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی مهر و بهمن با هم متفاوت بوده که جزئیات اعلام نتایج هر یک در این مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ نتیجه ورودی مهر دانشگاه های سراسری از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ نتیجه ورودی مهر این دانشگاه بصورت الکترونیکی اعلام می شود که به محض اعلام شدن نتایج لینک مشاهده جواب در این مقاله نیز فعال می شود.

منبع : اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qg02
نظرتان را بنویسید