اعلام نتیجه های بدون کنکور سراسری

اعلام نتیجه های بدون کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که در زمان ثبت نام موفق به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته شده اند باید برای اطلاع از رشته و محل قبولی خود در انتظار اعلام شدن نتایج باشند. در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص اعلام نتایج نهایی پذیرش رشته‌ های بدون‌ آزمون دانشگاه های سراسری بهمن سال 1400 اعلام نشده است.

 

 

با تصمیم مشترک وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش ثبت نام و انتخاب رشته رشته های بدون کنکور سراسری 1400 از آزمون سراسری جدا شده و داوطلبانی که در زمان ثبت نام بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۰ پس از مطالعه دفترچه و انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود موفق به تکمیل فرم ثبت نامی شده اند، اکنون منتظر نتایج قبولی خود هستند.

معیار سنجش و پذیرش رشته های بدون کنکور سراسری سوابق تحصیلی و معدل دیپلم داوطلبان است و پس از بررسی این موارد نتایج در یک مرحله اعلام می شود. داوطلبان لازم است در زمان مقرر به سایت اعلام نتایج رفته و از جواب پذیرش خود مطلع شوند.

به منظور سهولت اطلاع داوطلبان از جواب پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری سال جاری در ادامه این مقاله زمان، نحوه، و لینک مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 1400 را برای داوطلبان ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور سراسری بهمن 1400

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، دانشگاه های سراسری علاوه بر ورودی نیمسال اول مهر ماه هر ساله برای ورودی بهمن ماه نیز بصورت مجزا در رشته های بدون آزمون دانشجو می پذیرند. داوطلبان متقاضی این دوره نیز موظف هستند پس از انجام ثبت نام و انتخاب رشته در انتظار اعلام شدن نتایج پذیرش خود باشند.

 

با در نظر داشتن رویه سال های گذشته در صورت اینترنتی انجام شدن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن نتایج سوابق تحصیلی بصورت هماهنگ از سوی سازمان سنجش اعلام می شود اما در صورت حضوری بودن ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن نتایج بصورت مجزا از سوی دانشگاه ها به داوطلبان متقاضی اطلاع رسانی می شود.

 

با توجه به اطلاعیه اعلام شده از سوی سازمان سنجش، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بصورت اینترنتی در سایت سنجش انجام می شود. پیش بینی می شود که نتایج بدون کنکور سراسری بهمن ۱۴۰۰ در محدوده زمانی مشابه دوره قبل یعنی نیمه دی ماه سال جاری بصورت اینترنتی اعلام شود.

 

 

نتایج بدون کنکور سراسری بهمن 1400 احتمالا نیمه دوم دی ماه اعلام می شود.

 

البته به محض انتشار اطلاعیه ای در خصوص زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور سراسری بهمن 1400 این مقاله بروزرسانی و در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام بدون کنکور سراسری، در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به لینک زیر اطلاعات لازم را در خصوص اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد به دست آورند.

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر و بهمن 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی مهر و بهمن بصورت اینترنتی انجام شد و نتایج نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام می شود. در این حالت لازم است داوطلبان به سایت سنجش بدون کنکور سراسری مراجعه کرده و با ورود اطلاعات خواسته شده از نتایج خود جویا شوند.

 

مراحل مشاهده نتایج بدون کنکور سراسری 1400

 

ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

 

انتخاب گزینه "سراسری" از منوی سایت 

 

ورود به بخش "نتایج انتخاب رشته پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰"

 

انتخاب یکی از دو روش ورود به سامانه اعلام نتایج

 

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتیجه قبولی

 

راهنمای تصویری مراحل مشاهده نتایج بدون کنکور سراسری 1400

 

۱هر داوطلب برای مشاهده نتایج خود در گام اول باید آدرس "sanjesh.org" و یا "سنجش" را در مرورگر سیستم خود تایپ نماید و گزینه "google search" را کلیک کنید.

 

اعلام نتایج بدون کنکور سراسری

 

۲از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه "سراسری" را انتخاب کنید.

 

اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 1400

 

۳در صفحه باز شده گزینه "نتایج نهایی انتخاب رشته های پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰" را انتخاب کنید.

 

نتایج بدون کنکور سراسری 1400

 

۴حال وارد سامانه ثبت نام می شوید که در این صفحه به دو روش می توانید نتایج خود را مشاهده کنید:

 

روش اول: با وارد کردن مشخصات فردی خواسته شده (نام خانوادگی و شماره شناسنامه) قادر به مشاهده نتیجه خود می باشید.

 

روش دوم: در این روش با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود از جمله شماره پرونده و شماره شناسنامه از قبولی و یا عدم خود آگاه شوند.

 

 

اعلام نتایج بدون کنکور سراسری

 

داوطلبان متقاضی رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ورود به سامانه نتایج و مشاهده جواب بدون کنکور سراسری بهمن 1400 به شماره پرونده و کد رهیگیری نیاز دارند که در صورت عدم دسترسی به این اطلاعات می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات بازیابی این مشخصات اطلاع پیدا کنند.

 

بیشتر بخوانید: بازیابی شماره پرونده ثبت نام بدون کنکور

 

 

 

 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر 1400

در هر دوره از پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری نتایج داوطلبان معمولا 1 هفته الی 10 روز پس از اتمام مهلت ثبت نام و انتخاب رشته اعلام می شود. پس از غیر فعال شدن لینک ثبت نام فرم انتخاب رشته و سوابق داوطلبان متقاضی از سوی سازمان سنجش بررسی شده و نتایج نهایی بر اساس معیار های تعیین شده اعلام می شود.

 

ثبت نام ورودی مهر دانشگاه های سراسری معمولا هر ساله تا اواخر شهریور ماه و یا حتی اوایل مهر ماه انجام می شود، با توجه به اظهارات سخنگوی سازمان سنجش در خصوص زمان انتشار اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری، نتایج نهایی پذیرش رشته‌ های بدون‌ آزمون دانشگاه های سراسری سال 1400 هفته اول مهرماه اعلام شد.

 

داوطلبان محترم اگر قصد دارند که از اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های بدون کنکور مطلع شوند، می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

حتما بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی

 

 

 

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند به کلیه سوالات شما درباره ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 پاسخ دهند. برای ارتباط با مشاوران می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. برای اطلاع از آخرین اخبار بدون آزمون سراسری ۱۴۰۰ عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید.

 

 

آخرین اخبار اعلام نتایج بدون کنکور سراسری 1400

 

خبر تاریخ 1 آذر ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های بدون کنکور از تاریخ 14 آذر ماه شروع می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت.

 

خبر تاریخ 4 مهر ۱۴۰۰

نتایج نهایی پذیرش رشته‌ های بدون‌ آزمون دانشگاه های سراسری سال 1400 اعلام شد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری معمولا 1 هفته الی 10 روز پس از اتمام مهلت ثبت نام اعلام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ مدارک داوطلبان چه زمانی باید به دانشگاه قبولی تحویل داده شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، داوطلبان باید پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری مدارک خود را به دانشگاه تحویل بدهند.



 

3- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در کدام سایت اعلام می شود؟

✔️ نتایج پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری از طریق سایت سنجش اعلام می شود و بلافاصله لینک مشاهده جواب ثبت نام بدون کنکور در این مقاله نیز فعال می شود.

منبع : اعلام نتیجه های بدون کنکور سراسری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KJxz
نظرتان را بنویسید