زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کشور هر ساله  به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام نمونه دولتی استانی انجام می شود . دانش آموزانی که متقاضی شرکت در ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 جهت ورود به پایه دهم می بایست ثبت نام خود را  در زمان مقرر انجام دهند .




در سال تحصیلی 97 - 98 آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول به مدارس هیات امنایی تغییر کرد . بنابراین ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 -1401 مطابق با محل سکونت و همانند مدارس دولتی به صورت عادی انجام و دیگر آزمونی برای ورود به پایه هفتم مدارس نمونه دولتی برگزار نخواهد شد .

ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای پایه نهم به دهم در سال تحصیلی 1400 - 1401​ ، همانند سال های قبل انجام شده و پذیرفته شدگان در این آزمون می توانند در مدارس نمونه دولتی کشور به ادامه تحصیل بپردازند .

با توجه به این که سامانه یکپارچه ای برای اعلام زمانبندی ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 وجود ندارد ، اولیا و دانش آموزان زیادی از زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اطلاع پیدا نمی کنند . به همین دلیل و به منظور سهولت والدین و دانش آموزان عزیز ، در ادامه این مقاله به بررسی زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ پرداخته ایم .



زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401
با توجه به زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سال های گذشته ، پیش بینی می شود در سال تحصیلی 1400 - 1401 نیز ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم از بهار 1400 آغاز شود . با این حال ، معمولا مهلت مجددی نیز برای جاماندگان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 در نظر گرفته می شود .





زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 در این بخش اطلاع رسانی خواهد شد .



در ادامه بخوانید: سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم













برای مشاوره درباره زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 ، می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای برقرای ارتباط با مشاوران این مرکز کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید . هم چنین آخرین اخبار آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​ ، از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس نمونه دولتی هیوا به اطلاع مخاطبان عزیز مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می رسد .










سوالات متداول


1-   ثبت نام آزمون نمونه دولتی در چه تاریخی انجام می شود ؟
  ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی احتمالا برای ورود به پایه دهم در فروردین ماه صورت می گیرد که در این مقاله زمان دقیق آن اعلام خواهد شد .




2- دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی چه زمانی منتشر می شود ؟
دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی احتمالا در فروردین ماه منتشر می شود که در این مقاله اطلاع رسانی درباره زمان انتشار دفترچه ثبت نام انجام خواهد شد .




3- نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به چه صورت می باشد ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق سایت ثبت نام استانی صورت می گیرد .

منبع : زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Knm8
نظرتان را بنویسید