شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم هر ساله قبل از شروع بازه زمانی ثبت نام توسط سازمان استعداد های درخشان اعلام می شود . دانش آموزانی که می خواهند در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 شرکت و پذیرفته شوند می بایست از تمامی شروط ذکر شده در دفترچه ثبت نام مطلع شوند .



مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش هر ساله در اطلاعیه ای ، شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم دبیرستان های دوره دوم استعدادهای درخشان را اعلام می کند . این شرایط مهمولا با شرایط ثبت نام آزمون هاس سال قبل مشابه بوده و تفاوت چندانی ندارند . اما گاهی اوقات نادیده گرفتن این شرایط به نظر ناچیر ممکن است موجب بروز اشتباهات جبران ناپذیری برای متقاضیان شود .

 برای جلوگیری از بروز این اشتباهات در ثبت نام و پذیرش آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 ، در این مقاله می خواهیم برای دانش آموزانی که قصد ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم را دارند ، این شرایط را توضیح دهیم .



شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
بر اساس اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان استعداد های درخشان در سال های قبل ، به منظور انتخاب دانش آموزان واجد شرایط ، فرآیند سنجش هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور معمولا در اردیبهشت ماه انجام شده و اسامی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود .

شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 98 - 99 و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 99 - 1400 است .

لازم به ذکر است شایستگی های عمومی دانش آموز همانند مواد درسی محسوب می شود . انتخاب دانش آموزان پایه هفتم در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بدون آزمون های پیشرفت تحصیلی و صرفاً براساس سنجش استعداد و هوش داوطلبان انجام می شود . 



حتما بخوانید: زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم













در صورتی که داوطلبان آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم در مورد شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 به راهنمایی بیشتر نیاز داشتند ، توصیه می کنیم کلیه سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره هیوا ، از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بپرسند . هم چنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال نمایید .










سوالات متداول


1- شرایط داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم چیست ؟
متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان ششم به هفتم باید دارای شرایط مختلفی باشند که یکی از آن ها داشتن تابعیت ایرانی است که در این مقاله به شرح کامل شرایط ثبت نام و پذیرش تیزهوشان پرداخته شده است .




2- شرط پذیرش در مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم چیست ؟
شرط پذیرش در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ، کسب نمره قبولی بر اساس نتیجه سنجش هوش این آزمون می باشد که در این مقاله به بررسی بیشتر این موضوع پرداخته شده است .




3- ثبت نام مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه در چه صورت انجام می شود ؟
  در صورتی که دانش آموز دارای شرایط لازم جهت  ثبت نام در آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه باشد ، ثبت نام وی انجام می شود که در این مقاله به تفصیل شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه توضیح داده شده است .

منبع : شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Mpo1
نظرتان را بنویسید