ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام نموده اند ، در صورت وجود هر گونه اشتباه در ورود اطلاعات در زمان ثبت نام ، می توانند در بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود ، ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ را انجام دهند .




ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر ساله توسط آموزش و پرورش استان ها صورت می پذیرد و دانش آموزان علاقه مند به شرکت در آزمون نمونه دولتی می توانند در بازه زمانی که در اختیار دارند و با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنند .

 ممکن است بعضی از داوطلبان به هنگام وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباه شده و این اشتباه می تواند در مراحل بعدی مثل شرکت در آزمون و یا قبولی دانش آموز دردسر ساز شود . حتی ممکن است درصورت قبولی در آزمون به دلیل وارد کردن اطلاعات نادرست قبولی دانش آموز لغو شود . 

البته جای نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد زیرا آموزش و پرورش با ارائه مهلتی چند روزه در اختیار داوطلبان ، به آن ها اجازه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ را می دهد . در این مقاله قصد داریم به طور کامل در خصوص زمان و نحوه ویرایش اطلاعات آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 توضیح دهیم .



زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​
هم زمان با آغاز ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 برای کلیه داوطلبان وجود دارد . اگر داوطلبان در همان بازه زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ متوجه اشتباه خود شدند می توانند با مراجعه مجدد به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه کاربری خود شوند و اطلاعات خود را ویرایش کنند .

اما ممکن است بعضی از داوطلبان بعد از اتمام زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 متوجه شوند اطلاعات خود را نادرست در سیستم ثبت نام وارد کرده اند . در این صورت باید منتظر اطلاعیه های آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مبنی بر امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ باشند .





***زمان احتمالی ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی : دهه اول تیر ماه 1400 **



بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی





نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​
با توجه به این که ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر استان در سال تحصیلی گذشته ، دارای یک وب سایت مجزا بود ، پیش بینی می شود روند ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 ، فرآیندی مشابه با سال گذشته داشته باشد . اگرچه هر استان ، سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی خود را دارد ، مراحل ثبت نام و ویرایش اطلاعات در این سامانه بسیار مشابه بوده و مراحلی تقریبا یکسان دارد که در ادامه به آن پرداخته ایم .



 مراحل کلی ویرایش اطلاعات در سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401

 ورود به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان محل سکونت

 انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات 

 وارد کردن کد ملی و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام دریافت نموده اید .

 ویرایش اطلاعات ثبت نام و ثبت در سامانه



حتما بخوانید: سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم









برای اطلاع از آخرین اخبار ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​ عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه ما در اینستاگرام مربوط به مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین می توانید سوالات خود را درباره ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . 










سوالات متداول


1- نحوه ویرایش اطلاعات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به چه صورت می باشد ؟
داوطلبان شرکت در آزمون می بایست با مراجعه به سامانه ثبت نام استانی در صورت نیاز ، ویرایش خود را انجام دهند که در این مقاله به نحوه ویرایش اطلاعات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پرداخته شده است .




2- زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم در چه تاریخی می باشد ؟
با توجه به زمان برگزاری آزمون امسال در 20 تیر ماه ، پیش بینی می شود امکان ویرایش اطلاعات در سامانه در دهه اول تیر فعال شود که در این به مقاله به زمان دقیق ویرایش اطلاعات نمونه دولتی نهم به دهم پرداخته شده است .




3- آیا متقاضی می تواند در صورت مغایرت اطلاعات در کارت ورود به جلسه باز هم در آزمون شرکت نماید ؟  
همان طور که در این مقاله گفته شد ، متقاضیان می بایست در صورت وجود هر گونه اشتباه ، ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند زیرا هر گونه مغایرت در کارت ورود به جلسه مانع از ورود ایشان به جلسه آزمون خواهد شد .

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Gjg5
نظرتان را بنویسید