زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که می خواهند در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 شرکت نمایند ، باید در بازه زمانی مقرر به سامانه مرکز استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کرده فرم مربوط به ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​​ را تکمیل نمایند .



با توجه به تغییرات گسترده ای که در نحوه برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم درحال انجام است ، آزمون استعداد تحصیلی تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده  و هدف اصلی آموزش و پرورش با حذف این بخش از آزمون کاهش استرس و نگرانی دانش آموزان دوره ابتدایی و خانواده ها بوده است . در سال تحصیلی 1400 - 1401 نیز همانند سال های گذشته ، مدارس تیزهوشان در دوره اول متوسطه ( پایه هفتم ) برای پذیرش دانش آموزان اقدام به برگزاری آزمون سنجش استعداد و هوش کرده است .

 در این مقاله می خواهیم به صورت کامل در خصوص زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در سال تحصیلی 1400 - 1401​​  توضیحاتی ارائه دهیم .



زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
پیش بینی می شود زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 همانند سال های تحصیلی گذشته از بهمن ماه و به صورت اینترنتی و از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام می شود . ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم ابتدایی به احتمال زیاد تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

کلیه داوطلبان برای ثبت نام آزمون سنجش استعداد و هوش تیزهوشان ششم به هفتم می بایست 1400 - 1401​​ در زمان مقرر با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir فرم مربوطه ثبت نام را تکمیل کنند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند . 





زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - 1401 هنوز اعلام نشده است .

به محض کسب اطلاعات بیشتر ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم













مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا با خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا کلیه امور مربوط به ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 فرزند شما را انجام دهند و به کلیه سوالات شما پاسخ دهند . هم چنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​​به کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا مراجعه نمایید .










سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در چه تاریخی انجام می شود ؟
ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم از بهمن ماه شروع می شود . برای اطلاع از زمان دقیق این مقاله را مطالعه نمایید .




2- ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان به چه صورت انجام می شود ؟
ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت مرکز استعداد های درخشان انجام می شد که در این مقاله آن اشاره شده است .




3- دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم چه زمانی منتشر می شود ؟
دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم معمولا در بهمن ماه منتشر می شود که اطلاعات مربوط به زمان ثبت نام در این مقاله شرح داده شده است .

منبع : زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/D5Pk
نظرتان را بنویسید