زمان اعلام نتیجه های آزمون وکالت

زمان اعلام نتیجه های آزمون وکالت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ کاملا به طور مجزا از هم در سایت سنجش اعلام میشه، اما به طور کلی نتایج آزمون وکالت تا یک ماه بعد از برگزاری آزمون مشخص میشه و داوطلبا می تونن در زمان مقرر، نتیجه نهایی خودشون رو ببینن. نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 اعلام شد.

 

 

داوطلبانی که موفق به ثبت نام و شرکت در هر یک از آزمون های وکالت قوه قضاییه ویا وکالت مرکز وکلای دادگستری سال 1400 شدن، می تونن در زمان اعلام نتایج این آزمون ها به سایت سنجش مراجعه کنن و نتیجه آزمون خودشون رو ببینن.

 

 

نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه اعلام شد.

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت در هر ساله بسته به زمان برگزاری آزمون متفاوت هست، اما معمولا جواب آزمون وکالت یک تا دو ماه بعد از برگزاری آزمون ها، در سایت های ثبت نامی آزمون منتشر میشه. حالا در ادامه در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه 1400 توضیح دادیم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

آزمون وکالت قوه قضاییه در دو مرحله مجزا کتبی و آزمون شفاهی برگزار میشه. داوطلبانی که با مطالعه منابع آزمون وکالت موفق به کسب نمره حد نصاب در آزمون کتبی میشن، می تونن با مطالعه کافی برای شرکت در آزمون شفاهی آماده بشن. زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در هر یک از مراحل آزمون کتبی و مرحله آزمون شفاهی متفاوت هست که در ادامه در رابطه با اون ها صحبت می کنیم.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه

 

مرحله اول آزمون وکالت قوه قضاییه به صورت کتبیه و برای سال 1400 در تاریخ 23 مهر برگزار شد. این آزمون زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار میشه و نتایج اولیه اون نیز در سایت سازمان سنجش منتشر میشه. نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 روز 1 دی اعلام شد.

 

 

نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 اعلام شد

 

اگه دوست دارید بدونید فرایند کارآموزی آزمون وکالت چجوریه، برای دریافت اطلاعات بیشتر خوندن مقاله زیر رو بهتون پیشنهاد می کنیم.

 

بیشتر بخوانید: کارآموزی آزمون وکالت

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه

 

افرادی که در مرحله اول آزمون وکالت قوه قضاییه نمره قبولی رو کسب کردن، می تونن در مرحله دوم این آزمون، که مربوط به مرحله آزمون شفاهی و آزمون روانشناسی هست شرکت کنن. زمان برگزاری آزمون شفاهی در هر استان متفاوته و همچنین نیاز به زمان زیادی داره. به همین دلیل نمیشه زمان دقیقی برای اعلام نتایج اون مشخص کرد.

 

اما معمولا از زمانی که مصاحبه های آزمون وکالت قوه قضاییه شروع میشه، سه ماه تا چهار ماه بعد نتایج مربوط به مرحله آزمون شفاهی قوه قضاییه اعلام میشه. برای اطلاع از تاریخ اعلام نتایج نهایی این ازمون به داوطبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشن.

 

 

نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 هنوز اعلام نشده و در صورت مشخص شدن زمان اعلام نتایج، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

دواطلبای محترم اگر میخواید از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون وکالت مطلع بشید، میتونید به لینک زیر مراجعه کنید و مقاله مربوط به ثبت نام آزمون وکالت رو مطالعه کنید.

 

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

معمولا زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری با توجه به تعداد داوطلبان بین یک تا دو ماه بعد از برگزاری هر دوره از آزمون هست و از اونجایی که مجری برگزار کننده آزمون وکالت سایت سازمان سنجش می باشد، داوطلبا باید پیگیر اطلاعیه های این سایت باشن تا از زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 مطلع بشن.

 

آزمون وکالت دادگستری 1400 همچنان برگزار نشده و اطلاعات دقیقی از زمان برگزاری اون وجود نداره. به همین دلیل زمان اعلام نتایج اون نیز مشخص نیست. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 در همین مقاله اطلاع رسانی می کنیم و مقاله رو به روزرسانی می کنیم.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری همچنان مسخص نیست.

 

اگه شما دوست دارید که اطلاعات بیشتری در خصوص اعلام نتایج آزمون وکالت مثل نحوه اعلام نتایج و نحوه مشاهده نتایج به دست بیارید، پیشنهاد میشه که به لینک زیر سر بزنید.

 

در ادامه بخوانید: نتایج آزمون وکالت

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره اعلام نتایج آزمون وکالت 1400 پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین. همچنین میتونین با عضو شدن در کانال تلگرامی تحصیلیکو، از تمامی اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون وکالت 1400 مطلع بشید.

 

 

آخرین اخبار زمان اعلام نتایج آزمون وکالت

 

خبر تاریخ 1 دی ماه ۱۴۰۰

نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 در تاریخ 1 دی ماه در سایت سنجش اعلام شده است.


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج آزمون وکالت دادگستری چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ نتایج آزمون وکالت دادگستری حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

 

2- ✔️ نتایج آزمون وکالت در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، این نتایج در سایت سنجش اعلام میشه.

 

3- ✔️ چه کسایی می تونن در مرحله مصاحبه آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت کنن؟

✔️ کسایی که نمره قبولی در اعلام نتایج اولیه این آزمون رو دارن می تونن در مصاحبه شرکت کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : زمان اعلام نتیجه های آزمون وکالت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MkLP
نظرتان را بنویسید