راهنمای دریافت نتایج کنکور در سایت سنجش sanjesh.org

راهنمای دریافت نتایج کنکور در سایت سنجش sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

همه مراحل کنکور سراسری 1401 از ثبت نام تا اعلام نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اطلاع رسانی و تکمیل میشه. داوطلبا می تونن با مراجعه به این سایت با استفاده از اطلاعات ثبت نامیشون نتیجه اولیه و نتیجه نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ خودشون رو مشاهده کنن.

 

 

تقریبا یک ماه بعد از اینکه کنکور سراسری برگزار شد، نتایج اولیه از طرف سازمان سنجش منتشر میشه که در اون وضعیت تراز و رتبه داوطلب مشخص شده و داوطلبا بر اساس اون وارد سایت سنجش میشن و انتخاب رشته شون رو انجام میدن. بعد از اون تمام داوطلبای این آزمون لحظه شماری می کنن که نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ توسط سایت سازمان سنجش اعلام بشه که بتونن نتیجه تلاش و زحمتاشون رو مشاهده کنن.

 

 

نتایج کنکور سراسری 1401 هنوز منتشر نشده، به محض فعال شدن لینک دریافت نتایج کنکور سراسری در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

خیلی از داوطلبا برای اینکه با مراحل مشاهده اعلام نتایج کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش آشنایی ندارن، به کافی نت ها یا بقیه مراکز مراجعه می کنن و از نتیجه کنکورشون با خبر می شن. به خاطر همین، ما در این مقاله راهنمای مشاهده نتایج و اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سال 1401 رو گذاشتیم تا تمام داوطلبا بتونن بدون هیچ دردسری، به محض اعلام نتایج اولیه یا اعلام انتخاب رشته کنکور سراسری نتیجه شون رو ببینن.

 

راهنمای مشاهده اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش

بعد از برگزاری کنکور سراسری داوطلبا باید برای مشاهده نتیجه اولیه کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنن و از وضعیت تراز و رتبه و مجاز بودن یا نبودن به انتخاب رشته کنکور سراسری مطلع بشن. بعد از این، با دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری مجددا وارد سایت سازمان سنجش میشن و انتخاب رشته خودشون رو در فرم اینترنتی انتخاب رشته ثبت می کنن.

 

چون خیلی از داوطلبای این آزمون، از نحوه دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری مطلع نیستن، ما در ادامه راهنمای مشاهده اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش sanjesh.org رو برای داوطلبا گذاشتیم تا بدون هیچ مشکلی بتونن کارنامه کنکور سراسری خودشون رو در زمان تعیین شده مشاهده کنن.

 

  • راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 در سایت سازمان سنجش

داوطلبا می تونن برای مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 به سایت سازمان سنجش برن و در قسمت راست صفحه روی لینک "سراسری" کلیک کنن.

 

نتایج کنکور سایت سنجش

 

 و بعد از اون روی لینک " سیستم اعلام نتایج آزمون سراسری ۱۴۰۱" کلیک کنن.

 

نتایج کنکور sanjesh.org

 

بعد داوطلبا، در صفحه جدیدی که باز شده می تونن با داشتن اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات فردی از 3 روش نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ خودشون رو ببینن.

 

راهنمای مشاهده نتایج کنکور در سنجش sanjesh.org

 

​در ادامه داوطلبا می تونن کارنامه کنکور اولیه سراسری ۱۴۰۱ رو ببینن که در اون اطلاعات ثبت نامی و آزمونی، وضعیت مجاز به انتخاب رشته ، نمره کل و رتبه در سهمیه داوطلب و ... نوشته شده.

 

 

به محض اینکه نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام بشه تصاویر و مقاله به روز رسانی میشه. همچنین به محض انتشار نتایج اولیه کنکور، لینک دریافت این نتایج در مقاله قرار میگیره.

 

برای داوطلبایی که تمایل دارن اطلاعات بیشتری درباره اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ و زمان دریافت این نتایج کسب کنن، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

 

 

 

 

 

راهنمای مشاهده اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش

بعد از اینکه انتخاب رشته کنکور سراسری انجام شد و داوطلبا با توجه به گروه آزمایشی کنکورشون، انتخاب رشته شون رو انجام دادن، باید منتظر نتایج نهایی کنکور سراسری سال 1401 باشن و بعد از اعلام نتایج نهایی باز هم به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنن و نتیجه نهاییشون رو مشاهده کنن. 

 

  • راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش

داوطلبا برای مشاهده نتیجه آزمون سراسری کافیه اول وارد سایت سازمان سنجش یعنی sanjesh.org بشن و بعد از اون روی لینک " نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1401" کلیک کنن.

 

 

و سپس روی لینک " سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ " کلیک کنن.

 

 

در مرحله بعد داوطلبا می تونن به 2 روش نتایج خودشون رو مشاهده کنن،

 

در روش اول : شماره داوطلبی و شماره شناسنامه 

 

و در روش دوم : شماره شناسنامه و شماره پرونده رو باید وارد کنن.

 

 

 در صورت قبولی مثل کارنامه زیر، در یک ستون کد رشته محل پذیرفته شده و در ستون دوم عنوان رشته و دوره قبولی و محل قبولی مشخص می شه.

 

 

در صورتی که داوطلب در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشه، در ستون کد رشته علامت ( --- ) و در ستون دوم کلمه ( مردود )  نوشته میشه.

 

 

 

به محض اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام بشه تصاویر و مقاله به روز رسانی میشه. همچنین به محض انتشار نتایج نهایی، لینک دریافت این نتایج در مقاله قرار میگیره.

 

داوطلبایی که تمایل دارن کارنامه سبز کنکور رو دریافت کنن و از اون برای تغییر رشته قبولی خودشون استفاده کنن، می تونن مفاله زیر رو به طور کامل مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: دریافت کارنامه سبز کنکور

 

مشاوره اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش

 با توجه به اینکه بحث انتخاب رشته خیلی مهمه و حتی ممکنه بی دقتی در اون، زحمتای چند ساله داوطلب رو به باد بده، به داوطلبا پیشنهاد میدیم که واسه اطلاعات بیشتر و بررسی شانس قبولیشون از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری و تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه تحصیلیکو استفاده کنن تا بتونن با اطلاعات بیشتری، انتخاب رشته کنکور سراسری رو انجام بدن.

 

تقریبا یک هفته بعد از اعلام نتایج نهایی، کارنامه سبز کنکور منتشر میشه که داوطلبا می تونن برای اطلاع از نحوه مشاهده این کارنامه، مقاله راهنمای مشاهده کارنامه سبز سازمان سنجش رو مطالعه کنن و اگه مشکل و یا درخواستی داشتن از طریق لینک " بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی کنکور سراسری " در سایت سنجش با این سازمان در میون بزارن.

 

همچنین اگه در مورد نحوه مشاهده اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش سوالی داشتین، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو، با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و از تجربه این کارشناسا استفاده کنین. شما داوطلبای این کنکور، می تونین برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه یا اعلام نتایج نهایی کنکور عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشین.

 

داوطلبایی که به نتیجه خودشون که در نتایج نهایی اونا صادر شده اعتراض دارن و می خوان نتیجه خودشون رو تغییر بدن، می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنن.

در ادامه بخوانید : اعتراض به نتایج کنکور سراسری

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ کی اعلام میشه؟

✔️ طبق اطلاعیه سازمان سنجش، نتایج نهایی کنکور سراسری معمولا یک ماه بعد از انتخاب رشته اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته میشه.

 

2- ✔️ اطلاعاتم رو گم کردم، چطور می تونم نتیجه کنکور سراسری 1401 رو ببینم؟

✔️ داوطلبا می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، مجددا اطلاعاتشون رو بازیابی و نتیجه کنکور سراسری رو ببینن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

 

3- ✔️ نتایج نهایی کنکور سراسری دانشگاه آزاد هم در سایت sanjesh.org اعلام میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح دادیم فقط نتایج کنکور سراسری از طریق سایت sanjesh.org اعلام میشه.

منبع : راهنمای دریافت نتایج کنکور در سایت سنجش sanjesh.org

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LjKp
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر