اعلام نتیجه های آزمون وکالت

اعلام نتیجه های آزمون وکالت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضائیه 1400 کاملا مجزا از هم در سایت سنجش اعلام میشه که داوطلبا می تونن با توجه به زمان اعلام نتایج آزمونی که شرکت کردن ، با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۰ رو ببینن. نتایج آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه سال 1400 اعلام شد.

 

 

داوطلبایی که متقاضی ورود به حرفه وکالت هستن و شانس خودشون رو در یکی از آزمون های وکالت دادگستری و یا قوه قضائیه امتحان کردن، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج این آزمون هستن تا ببینن تونستن حد نصاب قبولی رو کسب کنن یا نه. که برای این مسئله باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن.

 

 

نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 اعلام شده.

 

برای مشاهده نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 کلیک کنید

 

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن نتایج وکالت ۱۴۰۰​ چه زمانی اعلام میشه و به چه صورتی باید اون رو ببینن، ما در ادامه این مقاله در خصوص زمان و نحوه مشاده نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضائیه 1400 توضیح دادیم. با ما همراه باشین.

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۰

آزمون وکالت قوه قضاییه در دو مرحله مجزا کتبی و آزمون شفاهی برگزار میشه. داوطلبایی که با مطالعه منابع آزمون وکالت نمره حد نصاب رو در آزمون کتبی به دست اوردن، می تونن با مطالعه کافی برای شرکت در آزمون شفاهی آماده بشن. زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در هر یک از مراحل آزمون کتبی و مرحله آزمون شفاهی متفاوت هست که در ادامه در رابطه با اون ها صحبت می کنیم.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه

 

اولین مرحله از آزمون وکالت قوه قضاییه، آزمون کتبی وکالت قوه قضاییه است که زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار میشه. زمان اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه در هر دوره از آزمون بستگی به زمان برگزاری آزمون کتبی داره. آزمون کتبی وکالت قوه قضاییه سال 1400 در تاریخ 23 مهر برگزار شده و نتایج این آزمون در تاریخ 1 دی ماه اعلام شده است.

 

 

نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در تاریخ 1 دی ماه اعلام شده.

 

اگه دوست دارید بدونید فرایند کارآموزی آزمون وکالت چجوریه، برای دریافت اطلاعات بیشتر خوندن مقاله زیر رو بهتون پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید: کارآموزی آزمون وکالت

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه

 

افرادی که در مرحله اول آزمون وکالت قوه قضاییه نمره قبولی رو کسب کردن، می تونن در مرحله دوم از این آزمون، که مربوط به مرحله آزمون شفاهی و آزمون روانشناسی هست شرکت کنن. با توجه به اینکه زمان برگزاری هر مرحله از آزمون شفاهی قوه قضاییه به صورت متفاوت در هر استانی هست و از طرفی پروسه برگزاری آزمون وکالت شفاهی قوه قضاییه، یک پروسه زمان بری هست؛ نمی توان زمان دقیقی رو برای زمان اعلام نتایج آزمون وکالت شفاهی قوه قضاییه ذکر کرد.

 

اما معمولا از زمانی که مصاحبه های آزمون وکالت قوه قضاییه شروع میشه، سه ماه تا چهار ماه بعد نتایج مربوط به مرحله آزمون شفاهی قوه قضاییه اعلام میشه. برای اطلاع از تاریخ اعلام نتایج نهایی این ازمون به داوطبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشن.

 

 

نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 هنوز اعلام نشده و در صورت مشخص شدن زمان اعلام نتایج، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

دواطلبای محترم اگر میخواید از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون وکالت مطلع بشید، میتونید به لینک زیر مراجعه کنید و مقاله مربوط به ثبت نام آزمون وکالت رو مطالعه کنید.

 

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۰

نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضائیه 1400 در سایت سنجش اعلام میشه و داوطلبا با ورود به بخش سایر آزمون های استخدامی این سایت، انتخاب گزینه" اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه 1400" و وارد کردن اطلاعات لازم می تونن از جواب آزمونشون مطلع بشن.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۰ به طور خلاصه:

 

۱ورود به سایت سنجش و انتخاب گزینه سایر آزمون های استخدامی

 

۲انتخاب گزینه "اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه 1400"

 

۳وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتایج

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۰:

 

۱وارد سایت سنجش بشین و بخش سایر آزمون های استخدامی رو انتخاب کنین

 

نحوه مشاهده جواب آزمون وکالت قوه قضاییه

 

۲در ادامه روی گزینه "اعلام نتایح آزمون وکالات قوه قضائیه 1400" کلیک کنید

 

آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

 

۳سپس توسط یکی از روش های ارائه شده نتایج آزمون خودتون رو ببینین

 

اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۰ به طور خلاصه:

 

۱ورود به سایت جذب قوه قضاییه به نشانی jazb.23055.ir

 

۲وارد کردن اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه "ورود به سیستم"

 

۳مشاهده کارنامه و نتیجه نهایی آزمون سال 1400

 

همه ی داوطلبا برای حضور در جلسه آزمون وکالت باید کارت ورود به جلسه این آزمون رو همراه خودشون داشته باشن. اونها میتونن از طریق مراجعه به لینک زیر،از شرایط، زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مطلع بشن.

 

حتما بخوانید : کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

معمولا زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری با توجه به تعداد داوطلبان بین یک تا دو ماه بعد از برگزاری هر دوره از آزمون هست و از اونجایی که مجری برگزار کننده آزمون وکالت سایت سازمان سنجش می باشد، داوطلبا باید پیگیر اطلاعیه های این سایت باشن تا از زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 مطلع بشن.

 

آزمون وکالت دادگستری 1400 همچنان برگزار نشده و اطلاعات دقیقی از زمان برگزاری اون وجود نداره. به همین دلیل زمان اعلام نتایج اون نیز مشخص نیست. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 در همین مقاله اطلاع رسانی می کنیم و مقاله رو به روزرسانی می کنیم.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری همچنان مسخص نیست.

 

اگه شما دوست دارید که اطلاعات بیشتری در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری به دست بیارید، پیشنهاد میشه که به لینک زیر سر بزنید.

 

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون وکالت

نحوه مشاهده نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

همون طور که گغته شد نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام میشه و داوطلبا باید بعد از ورود به این سایت در زمان مقرر، وارد بخش سایر آزمون های شده و با انتخای گزینه" اعلام نتایج آزمون وکلا دادگستری 1400" اطلاعات خواسته شده رو وارد کرده و جواب آزمونشون رو ببینن.

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ به طور خلاصه:

 

۱ورود به سایت سنجش و انتخاب گزینه سایر آزمون های استخدامی

 

۲انتخاب گزینه "اعلام نتایج آزمون وکلا دادگستری 1400"

 

۳وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتایج

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰:

 

۱وارد سایت سنجش بشین و بخش سایر آزمون های استخدامی رو انتخاب کنین

 

نتایج آزمون وکالت دادگستری

 

۲در ادامه روی گزینه "اعلام نتایح آزمون وکالات دادگستری 1400" کلیک کنید

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری

 

۳سپس توسط یکی از روش های ارائه شده نتایج آزمون خودتون رو ببینین

 

مشاهده اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری

 

اگر دوست دارید که در آزمون وکالت دادگستری یا قوه قضاییه شرکت کنین اما شرایط و نحوه ثبت نام در این آزمون رو نمیدونید، میتونید به لینک زیر مراجعه کنید و از جزییات برگزاری این آزمون مطلع بشید.

 

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره اعلام نتایج آزمون وکالت 1400 پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین. همچنین میتونین با عضو شدن در کانال تلگرامی تحصیلیکو، از تمامی اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون وکالت 1400 مطلع بشید.


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج آزمون وکالت دادگستری چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ تاریخ اعلام این نتایج دو تا سه ماه بعد از برگزاری آزمونه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

 

2- ✔️ نتایج اولیه آزمون وکالت در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گفته شده.

 

3- ✔️ نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضائیه چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج حدود دو تا سه ماه پس از برگزاری آزمون اعلام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

منبع : اعلام نتیجه های آزمون وکالت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3zZ4
نظرتان را بنویسید