کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که ثبت نام آزمون دکتری 1400 خود را با موفقیت انجام داده اند، می توانند در زمان 12 تا 14 اسفند ماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سایت sanjesh.org اقدام نمایند . همراه داشتن کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه عکس دار حین شرکت در جلسه کنکور دکتری 1400​ الزامی است.




 آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 1400 ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار می شود، داوطلبان جهت شرکت در این آزمون می بایست کارت ورود به جلسه را دریافت نموده و حتما در روز کنکور به همراه داشته باشند. 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 به دلیل وجود اطلاعات مهمی روی کارت ، همچون نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، سهمیه ثبت نامی ، گروه آزمایشی ، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی الزامی بوده و از ورود افرادی که کارت ورود به جلسه ندارند خودداری می شود .

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 ،داوطلبان این کنکور منتظر انتشار کارت ورود به جلسه خود هستند و در این مقاله بر آن شدیم تا مواردی مانند نحوه دریافت ، رفع نقص و ویرایش اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه را به صورت کامل شرح دهیم . 







زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400
سازمان سنجش آموزش کشور حدودا سه یا چهار روز پیش از برگزاری آزمون دکتری 1400 ، کارت ورود به جلسه داوطلبان را بر روی سایت خود منتشر می کند و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات خواسته شده کارت خود را مشاهده کرده و آن را پرینت بگیرند .

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 توسط اطلاعیه های سازمان سنجش اعلام شده است و برای پیگیری تازه ترین اخبار این آزمون می توانید عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .





زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 از 1399/12/12 لغايت 1399/12/14 می باشد .



بیشتر بخوانید: زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری


راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400
برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ، باید وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org شوید . هر داوطلب بعد از وارد شدن به سایت سنجش و ورود به قسمت دکتری تخصصی ، می بایست روی عبارت (( کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری PH.D ( نیمه متمرکز ) سال 1400 ))  کلیک کرده و سپس از طریق یکی از چهار روش موجود، اطلاعات خود را وارد کرده تا بتواند کارت خود را مشاهده نماید.



1- وارد شدن به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و انتخاب لینک دکتری تخصصی از منوی سمت راست.







2- انتخاب لینک "کارت شرکت در آزمون ورودی دکتری 1400"







3- وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400







در این صفحه هر داوطلب می تواند از یکی از 4 روش موجود برای دریافت کارت خود اقدام نماید . کافیست یکی از اطلاعات ، شماره پرونده و شماره سریال ، شماره پرونده و کدپیگری ، شماره پرونده و کد ملی یا شماره پرونده و شماره داوطلبی در کادر های مربوطه وارد شود و پس از تکمیل کادر مربوط به تصویر کد امنیتی ، با زدن دکمه جستجو ، کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و نسبت به پرینت آن اقدام نمایند .

بیشتر بخوانید: تاریخ آزمون دکتری





ویرایش اطلاعات آزمون دکتری 1400
همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی 1400 ، لینک ویرایش ثبت نام نیز در سایت سنجش فعال می شود . در این مهلت مجدد ویرایش اطلاعاتی که در زمان انتخاب رشته دکتری سراسری کارآمد هستند مانند نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، كد ملی ، معدل مقطع كارشناسی ، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی ، موسسه فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی ، معدل مقطع كارشناسی ارشد ، تاریخ فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد ، موسسه فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد ، هیات علمی ( مربی ، آموزشی ، رسمی ) و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی از طریق لینک ویرایش سازمان سنجش امکان پذیر است .

در حالی که اطلاعات مربوط به آزمون ، مانند گروه آزمایشی ( رشته ) ، عکس ، مشخصات فردی و شهر محل سکونت در فرصت فعلی قابل ویرایش نیست مگر اینکه تناقضی در فرم ثبت نام با کارت ورود به جلسه مشاهده شود . دقت داشته باشید اگر در حال حاضر دانشجوی ترم آخر هستید و یا ترم قبل فارغ التحصیل شده اید باید حتما در ویرایش اطلاعات ، معدل خود را تا تاریخ 30 / 11 / 99 وارد کنید . 

حتما بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری









رفع نواقص احتمالی در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400
ممکن است بعد از مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1400 مشاهده کنید که بعضی از اطلاعات مرتبط با روز آزمون است به اشتباه در کارت درج شده است . از جمله این اطلاعات فردی مهم می توان به عدم وجود عکس یا مغایرت آن با عکس داوطلب یا فاقد مهر بودن عکس ، عدم مغایرت سهمیه داوطلبان ( فقط برای وارد کردن سهمیه ایثارگران این سامانه فعال است و داوطلبانی استفاده از سهمیه رزمندگان باید به ارگان مربوطه مراجعه نمایند .) ، جنسیت ، نوع معلولیت و زبان خارجی اشاره کرد .

این اطلاعات ممکن است به دلیل خطای شما در هنگام ثبت نام یا اشتباه سیستماتیک باشد . در این مواقع باید با در دست داشتن کارت آزمون ، به باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه کنید و اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنید .










مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات شما پیرامون نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 1400 را پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: باجه های رفع نقص آزمون دکتری





سوالات متداول


1- امکان ویراش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری به داوطلبان داده خواهد شد ؟
سازمان سنجش در دو بازه زمانی مختلف امکان ویرایش فرم ثبت نام دکتری را در اختیار داوطلبان قرار می دهد که جزئیات آن را در متن مقاله بررسی کرده ایم .




2- چه اطلاعاتی روی کارت ورود به جلسه کنکور دکترا درج شده است ؟
برخی اطلاعات ثبت نامی و مربوط به روز برگزاری آزمون دکتری روی کارت ورود به جلسه درج می شود که در مقاله توضیحات مختصری پیرامون هر یک ارائه کرده ایم .




3- آیا برای داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد ، کارت ورود به جلسه مجزایی منتشر خواهد شد ؟
خیر . به دلیل ادغام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد تنها یک کارت ورود به جلسه برای هر داوطلب منتشر خواهد شد که جزئیات نحوه دریافت آن در متن مقاله شرح داده شده است .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VzXO
نظرتان را بنویسید