زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، نتایج انتخاب رشته داوطلبان را به صورت قبولی یا عدم قبولی در سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند . پذیرفته شدگان می توانند مطابق جدول زمانبندی مندرج در سایت دانشگاه ها به همراه مدارک لازم ، برای ثبت نام مراجعه کنند .


پس از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 99 لینک تکمیل این فرم از سایت سازمان سنجش برداشته خواهد شد و این سازمان به بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان می پردازد و نتایج انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ( روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی ، پیام نور ) را به صورت قبولی یا عدم قبولی ( مردود ) بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.org منتشر می کند .

از این رو همه داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری 99 شرکت کرده اند می بایست جهت اطلاع از وضعیت خود با داشتن یکی از اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، شماره داوطلبی ) جواب انتخاب رشته خود را دریافت کنند .


سال گذشته نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 23 شهریور ماه منتشر شد پیش بینی می شود امسال نیز نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 دهه سوم شهریور ماه بر روی سایت قرار بگیرد ، به محض مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی می شود .

داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 عضو  کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا ، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا شوید . 


بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده ، نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، احتمالا دهه دوم شهریور ماه منتشر می شود .




در نظر داشته باشید شما می توانید از تجربیات مشاوران تحصیلی هیوا در تمامی مراحل کنکور سراسری استفاده نمایید ، به این منظور می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران ما در ارتباط باشید .

سوالات متداول

1- در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ، نتایج آزاد هم مشخص می شود ؟
در این زمان تنها نتایج انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ( روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی ، پیام نور ) اعلام می شود .

2- به داوطلبانی که به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی ندارند ، چه راه کاری ارائه می دهید ؟
این دست از داوطلبان می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به صورت آنلاین اطلاعات ثبت نامی خود را دریافت نمایند .

3- نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان کنکور 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
این نتایج نیز به صورت هماهنگ در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 منتشر می شود که در این مقاله زمان دقیق آن ارائه شده است  .

منبع : زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v4Zg
نظرتان را بنویسید