اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مدتی پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور ورودی سال 99 ، سازمان سنجش با توجه به سوابق تحصیلی متقاضیان و ظرفیت پذیرش هر رشته محل ، نتایج نهایی پذیرش داوطلبان را اعلام می کند . نتایج ورودی نیمسال اول معمولا دهه اول مهر و نتایج نیمسال دوم اواخر بهمن ماه اعلام می شود .

دانشگاه های پیام نور 2 بار برای ورودی مهر و بهمن بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می پذیرند . داوطلبان موظفند در مهلت مشخص و به شیوه تعیین شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام خود را برای این دانشگاه ها انجام دهند . داوطلبانی که در این مهلت موفق به ثبت نام شده اند در انتظار اعلام نتایج پذیرش نهایی خود هستند .

در هر دوره از پذیرش بدون آزمون دانشگاه های پیام نور مدتی پس از اتمام زمان ثبت نام نتایج اعلام می شود . لازم به ذکر است معمولا نحوه اعلام نتایج هر ورودی با دیگری متفاوت است . با توجه به این موضوع در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج مهر و بهمن بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را ارائه داده ایم .


اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 99
با استناد به رویه ثبت نام و انتشار جواب نهایی پذیرش داوطلبان در سال های گذشته و هم چنین با توجه به مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 99 ، پیش بینی می شود نتایج ورودی مهر 99 دهه اول مهر ماه اعلام شود . به محض اعلام شدن نتایج این مقاله بروز رسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



 نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 99 ، اوایل مهر ماه اعلام خواهد شد 





نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 99 :

1 - هر داوطلب برای مشاهده نتایج خود در گام اول باید آدرس " sanjesh.org " و یا " سنجش " را در مرورگر سیستم خود تایپ نماید و گزینه " google search " را کلیک کنید .






2 - از بین نتایج نمایش داده شده اولین گزینه را انتخاب کنید .






 3 - از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه " سراسری " را انتخاب کنید .






4 - در صفحه باز شده گزینه " نتایج نهایی انتخاب رشته های پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1399 " را انتخاب کنید .






5 - حال وارد سامانه ثبت نام می شوید که در این صفحه به دو روش می توانید نتایج خود را مشاهده کنید :




 
 
با توجه به اینکه داوطلبان برای مشاهده نتایج پذیرش نیاز به شماره پرونده ثبت نام دارند . در صورتی که به اطلاعات ثبت نام و شماره پرونده خود دسترسی ندارند می توانند مجددا این اطلاعات را بازیابی کنند .



اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 99
با استناد به روال ثبت نام و انتشار جواب نهایی پذیرش داوطلبان برای نیمسال دوم دوره های گذشته و هم چنین با توجه به مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 99 ، پیش بینی می شود نتایج ورودی بهمن 99 دهه آخر بهمن ماه اعلام شود . به محض اعلام شدن نتایج این مقاله بروز رسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .





 نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 99 ، اواخر بهمن ماه اعلام خواهد شد 





نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 99 :



در سال های اخیر معمولا ثبت نام ورودی بهمن 99 بصورت حضوری و در واحد های دانشگاهی انجام شده است . در این حالت سازمان سنجش اعلام نتایج را به عهده دانشگاه ها می گذارد . دانشگاه ها نیز با تماس تلفنی ، پیامک ( ایمیل ) و یا در سایت دانشگاه اطلاع رسانی می کنند . هم چنین برای بعضی دانشگاه ها داوطلبان به منظور دریافت جواب نهایی باید به دانشگاه مراجعه کنند .

هم چنین توصیه می شود در صورت عدم قبولی در این دوره برای دوره های بعدی و سایر دانشگاه ها نیز شانس خود را امتحان کنید .


اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .


سوالات متداول

1- نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 چه زمانی اعلام می شود ؟
معمولا مدتی پس از اتمام مهلت ثبت نام نتایج این دانشگاه ها اعلام خواهد شد که تاریخ آن در متن این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر به چه صورتی اعلام می شود ؟
همانطور که در مقاله نیز اشاره شده نتایج ورودی مهر معمولا بصورت اینترنتی اعلام می شود .

3- نتایج ورودی بهمن دانشگاه پیام نور از چه طریقی اعلام می شود ؟
همانطور که در متن مقتاه نیز اشاره شده است نتایج ورودی بهمن معمولا از طریق دانشگاه اعلام می شود .

منبع : اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/r49k
نظرتان را بنویسید