استخدام بانک شهر

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
افرادی که قصد ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک شهر 1400  را دارند می بایست در زمان ثبت نام استخدام بانک شهر به سایت بانک شهر مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. البته این ثبت نام دارای شرایطی است که یکی از آن ها داشتن مدرک مرتبط با شغل درخواستی است.



بانک شهر جزو بانک های خصوصی کشور ایران می باشد که به تازگی طی فراخوانی اقدام به جذب نیروهای متخصص نموده است. افرادی که قصد دارند در فراخوان استخدام بانک شهر شرکت کنند، می بایست در زمان ثبت نام استخدام بانک شهر 1400 به سایت بانک شهر مراجعه کرده و با مشاهده شرایط ثبت نام استخدام بانک شهر در سال 1400 ، در این سایت ثبت نام نمایند.

ثبت نام و پر کردن فرم استخدام مربوط به بانک شهر برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به شغل های مربوط به بانک هستند، بسیار فرصت خوبی است. البته همانطور که گفته شد این ثبت نام شرایط خاصی داشته و در زمان معینی انجام می شود که برای آشنایی داوطلبان با آن قصد داریم در ادامه مقاله از صفر تا صد ثبت نام در بانک شهر را توضیح دهیم.



زمان ثبت نام استخدام بانک شهر 1400
زمان ثبت نام استخدام بانک شهر 1400 طی فراخوانی از سوی این بانک اعلام می شود. در حال حاضر، هنوز زمان ثبت نام استخدام بانک شهر برای سال جدید اعلام نشده است؛ البته در سال گذشته نیز این بانک فراخوانی را برای جذب نیروهای انسانی اعلام نکرد.



اما در سال 1398، در اواخر دی ماه بانک شهر برای جذب نیروهای انسانی خود خبری را مبنی برای جذب نیروهای استخدامی از طریق آزمون های استخدامی منتشر کرد. افرادی که علاقه مند به ثبت نام و تکمیل فرم استخدامی بانک شهر بودند، می توانستند در دی ماه 98 به سایت بانک شهر مراجعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط لازم برای ثبت نام، در این بانک ثبت نام کنند.



با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه ای از سوی بانک شهر برای جذب نیروهای انسانی منتشر نشده است، نمی توان زمان دقیقی را برای ثبت نام استخدام بانک شهر در سال 1400 ذکر کرد؛ اما پیش بینی می شود که اگر این بانک قصد جذب نیروی انسانی در سال پیش رو را داشته باشد، مانند سال 98، متقاضیان بتوانند در دی ماه به سایت استخدامی بانک شهر وارد شوند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.





زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر 1400 به محض اعلام در اینجا اطلاع رسانی می شود.



داوطلبان با عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی استخدامی هیوا می توانند از تمامی اطلاعیه های مربوط به دستگاه های دولتی و خصوصی مطلع شوند.



بیشتر بخوانید: استخدام بانک ملت





نحوه ثبت نام استخدام بانک شهر 1400
افرادی که پس از مطالعه شرایط استخدام بانک شهر 1400، متوجه شدند که واجد شرایط استخدامی این بانک هستند، می توانند با کمک سایت بانک شهر درخواست خود را مبنی بر استخدام در این بانک ارائه کنند. در سال های گذشته افراد برای ثبت نام در استخدام بانک شهر می بایست به سایت بانک شهر مراجعه می کردند و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام خود را انجام می دادند.



پیش بینی می شود که  نحوه ثبت نام استخدام بانک شهر 1400 مانند سال های گذشته به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام شود و افراد نیازی به مراجعه حضوری به مراکز و شعب بانک شهر برای استخدام نداشته باشند.



بنابراین، افرادی که قصد ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک شهر را دارند مانند سایر داوطلبان استخدام بخش های خصوصی، می توانند در زمان ثبت نام استخدام بانک شهر 1400 به سایت بانک شهر مراجعه کنند و با تکمیل فرم مربوط به استخدام و ارسال آن، منتظر اعلام نتیجه باشند. بدیهی است که ثبت نام افرادی که دارای شرایط استخدامی بانک شهر نیستند، بلا اثر بوده و لغو خواهد شد.



برای ثبت نام در استخدام بانک شهر افراد می بایست فرم استخدامی بانک شهر را از طریق سایت این بانک به آدرس اینترنتی shahr-bank.ir تکمیل کنند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. پس از انجام مراحل ثبت نام، امکان مشاهده نتیجه درخواست از طریق همین سامانه وجود خواهد داشت.



برای ورود مستقیم به سامانه استخدامی بانک شهر کلیک کنید









نحوه ثبت نام در سایت استخدام بانک شهر



ابتدا یکی از مرورگرهای کامپیوتر خود را باز کنید. توصیه می کنیم که برای ثبت نام و تکمیل فرم استخدام بانک شهر از مرورگرهای فایرفاکس یا کروم استفاده کنید تا مشکلی برای شما در زمان ثبت نام رخ ندهد.



سپس سایت ثبت نام استخدام بانک شهر را در گوگل جستجو کنید.



مشاهده می کنید که اولین سایتی که برای شما باز می شود، مربوط به فرم ثبت نام بانک شهر است، روی آن کلیک کنید تا وارد سایت ثبت نامی این بانک شوید.



حال تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. پس از تکمیل فرم مربوط به ثبت نام می توانید بر روی گزینه ارسال کلیک کنید تا اطلاعات شما در سایت ثبت نام شود.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک ایران زمین









شرایط ثبت نام استخدام بانک شهر 1400
شرایط ثبت نام استخدام بانک شهر 1400 در سایت ثبت نامی این بانک ذکر می شود. همچنین ممکن است که شرایط ثبت نام و استخدام در این بانک در قالب دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت بانک شهر قابل دانلود باشد.



شرایط ثبت نام در بانک شهر به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم بندی می شود. بدیهی است که شرایط استخدام بانک شهر مخصوصا شرط سنی در زمان ثبت نام بانک شهر در سال 1400 تغییر می کند؛ لذا داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام نسبت به مطالعه شرایط ثبت نامی بانک شهر اقدام کنند و در صورتی که دارای شرایط مورد نیاز بودند اقدام به ثبت نام کنند.



لازم به ذکر است که در سال های گذشته تنها افرادی می توانستند به استخدام بانک شهر در بیایند که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم فارغ التحصیل شده باشند. پیش بینی می شود که یکی از شروط ثبت نام بانک شهر در سال 1400 نیز، داشتن مدرک کارشناسی ارشد باشد.



شرایط عمومی ثبت نام



داشتن تابعیت ایران

نداشتن سوء پیشینه کیفری

داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت از خدمت (غیر پزشکی) برای آقایان

عدم اشتغال در سایر سازمان ها و نهادهای دولتی

تسلط کافی به زبان انگلیسی

داشتن سلامت روحی و جسمی کامل



شرایط اختصاصی ثبت نام



داشتن شرایط سنی مورد نظر: در سال 1398، تنها افرادی می توانستند در بانک شهر ثبت نام کنند که متولد سال 1360 به بالا می بودند.

تحصیل در رشته مورد نیاز بانک شهر و داشتن حداقل معدل مورد قبول

بومی بودن در شهر محل مورد تقاضا



بیشتر بخوانید: استخدام بانک تجارت







مدارک لازم ثبت نام استخدام بانک شهر 1400
قبل از اینکه افراد مراحل ثبت نام در بانک شهر را انجام دهند؛ باید با مطالعه دفترچه ثبت نامی این بانک، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام استخدام بانک شهر را آماده نمایند. تمامی مدارک لازم برای ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک شهر، طبق اطلاعیه ای در سایت بانک شهر ذکر خواهد شد.



با توجه به اینکه مدارک لازم ثبت نام استخدام بانک شهر 1400 ممکن است در هر دوره از ثبت نام متفاوت باشد؛ نمی توان به طور دقیق مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک شهر را ذکر کرد؛ اما به طور کلی داوطلبان می بایست مدارک زیر را برای ثبت نام و استخدام در بانک شهر برای جذب نیروهای انسانی سال 1400 آماده کنند. مدارک زیر جزو مدارک عمومی برای ثبت نام در بانک شهر می باشند؛ ممکن است با تغییر شرایط ثبت نامی بانک شهر، مواردی به مدارک زیر اضافه یا کم شود.



چند قطعه عکس سه در چهار جدید

اصل شناسنامه و چند نسخه کپی از صفحات آن

اصل کارت ملی و کپی از پشت و روی آن

اصل آخرین مدرک تحصیلی، به همراه معدل درج شده در آن

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری



بیشتر بخوانید: استخدام بانک پاسارگاد
زمان و نحوه برگزاری و اعلام نتایج استخدام بانک شهر 1400


نحوه برگزاری آزمون های استخدامی بانک شهر می تواند هر سال و در هر فراخوان متفاوت از فراخوان دیگری باشد. معمولا استخدام در بانک ها، با کمک دو مرحله انجام می شود. مرحله اول که به مرحله اولیه استخدام معروف است، مربوط به مرحله ای است که مدارک و رزومه افراد متقاضی بررسی می شود و نتایج بررسی این مدارک به اطلاع افراد رسیده می شود.



البته بعضی از بانک ها برای مرحله اولیه استخدام، یک آزمون کتبی را در نظر می گیرند که داوطلبان می بایست در مرحله کتبی از آزمون های استخدامی بانک ها حد نصاب را قبولی را کسب کنند. مرحله دوم استخدام بانک شهر معمولا با انجام مصاحبه ها یا آزمون های شفاهی انجام می شود که تنها داوطلبانی می توانند به این مرحله وارد شوند که مرحله اول، یعنی بررسی مدارک و یا آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند.



با توجه به نحوه برگزاری آزمون های استخدامی بانک شهر، می توان اعلام نتایج استخدام بانک شهر 1400 را برای هر کدام از این مراحل به صورت جداگانه بررسی کرد. در ادامه زمان اعلام نتایج استخدام بانک شهر 1400 را در هر یک از مراحل ثبت نامی اولیه و نهایی مشاهده می کنید.



زمان اعلام نتایج اولیه استخدام بانک شهر 1400:



افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های هماهنگ تستی و کتبی بانک شهر شده اند یا مدارک آن ها مورد پذیرش بانک قرار گرفته باشد، می توانند به سایت بانک شهر به آدرس  shahr-bank.ir وارد شوند و از طریق گزینه پیگیری درخواست، درخواست خود را مبنی بر مشاهده نتیجه اولیه استخدامی بانک شهر مشاهده کنند.



زمان اعلام نتایج اولیه بستگی به زمان برگزاری این مرحله و ثبت نام استخدام بانک شهر دارد؛ اما در آخرین دوره از ثبت نام و جذب نیروهای انسانی در بانک شهر، افراد می توانستند در خرداد ماه نتایج اولیه استخدام بانک شهر را مشاهده کنند.



اعلام نتایج نهایی استخدام بانک شهر 1400:



اعلام نتایج نهایی استخدام بانک شهر از سوی این بانک بعد از برگزاری تمام مراحل ثبت نام و مصاحبه های افراد متقاضی استخدام در بانک شهر، منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه هنوز زمان برگزاری مصاحبه های استخدامی بانک شهر در سال 1400 مشخص نشده است، نمی توان تاریخ دقیقی را برای اعلام نتایج نهایی استخدام بانک شهر ذکر کرد.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا به داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک شهر را دارند کمک کرده و آن ها را در مراحل ثبت نام یاری نمایند. بدین منظور برای پاسخ گویی به سوالات خود می توانید با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید.

در ادامه بخوانید: استخدام بانک سینا



سوالات متداول


1- زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر چه تاریخی است ؟
زمان ثبت نام استخدام بانک شهر توسط سامانه آن بانک اعلام شده و تاریخ دقیق آن در متن مقاله درج می شود.




2- شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی بانک شهر چیست ؟
ثبت نام استخدامی بانک شهر دارای شرایط عمومی و اختصاصی بوده که در متن مقاله به بیان تمامی آن ها پرداخته شده است.




3- تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک شهر در چه زمانی است ؟
اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک شهر در دو مرحله اولیه و نهایی منتشر می شود که در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : استخدام بانک شهر
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3MNp
نظرتان را بنویسید