استخدام بانک اقتصاد نوین

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
افرادی که علاقه مند به استخدام در بانک اقتصاد نوین 1400 هستند، می توانند در زمان ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین به سایت ثبت نامی این بانک مراجعه کرده و با تکمیل فرم ثبت نام در استخدام این بانک ثبت نام نمایند. بعد از انجام بررسی های لازم، از طریق تماس تلفنی نتیجه بررسی مدارک به اطلاع افراد خواهد رسید.






بانک اقتصاد نوین یکی از بانک های مطرح کشور می باشد که در بعضی از سال ها به منظور تامین نیروهای کار خود، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. افرادی که علاقه مند به شغل بانکداری می باشند، می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین، در زمان ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400 به سایت ثبت نامی این بانک مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین را انجام دهند.

ثبت نام در بانک اقتصاد نوین دارای شرایطی است که داوطلبان پیش از نام نویسی می بایست از آن مطلع باشد. از جمله این شرایط شرط سنی بوده که باعث می شود همه داوطلبان نتوانند در آن شرکت نمایند. برای آشنایی بیشتر در این مقاله قصد داریم زمان  و شرایط استخدام بانک اقتصاد نوین در سال 1400 را شرح دهیم.



زمان ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400
افرادی که علاقه مند به ثبت نام در فراخوان بانک اقتصاد نوین هستند، می توانند در زمان ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400 به سایت ثبت نامی این فراخوان وارد شده و مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت بانک اقتصاد نوین به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام دهند.



در حال حاضر، اطلاعیه ای از سوی این بانک برای فراخوان ثبت نام استخدامی در بانک اقتصاد نوین در سال 1400 منتشر نشده است. به همین خاطر نمی توان در رابطه با زمان ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400 صحبت کرد. اما با توجه به اینکه آخرین دوره از فراخوان استخدام در بانک اقتصاد نوین به سال 1398 باز می گردد و در این سال، زمان ثبت نام در این سامانه از مرداد ماه 1398 آغاز شده است.



به نظر می رسد که زمان ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400 در همین محدوده زمانی یعنی از مرداد ماه سال 1400 آغاز شده و چند هفته ای امکان ثبت نام برای افراد وجود داشته باشد.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین





نحوه ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400
با توجه به اینکه زمان نام نویسی در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین در سال 1400 برای ثبت نام آزمون های استخدامی مورد نیاز در این بانک هنوز اعلام نشده است، نمی توان به طور دقیق تاریخ ثبت نام را مشخص کرد. اما در سال 98 که آخرین فراخوان ثبت نام در آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین بوده است، افراد می توانستند با مراجعه به سایت بانک اقتصاد نوین و تکمیل فرم در این بانک ثبت نام کنند.



پیش بینی می شود که در سال 1400 نیز افراد بتوانند با مراجعه به سایت بانک اقتصاد نوین، مراحل ثبت نام خود را در سامانه ثبت نامی این بانک انجام دهند. بنابراین، افرادی که قصد ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین را دارند، می بایست ابتدا به سایت بانک اقتصاد نوین به آدرس enbank.ir مراجعه کرده و با تکمیل فرم های ثبت نام در بانک، اطلاعات خود را برای ثبت نام در بانک اقتصاد نوین تکمیل نمایند.



همچنین، در سایت بانک اقتصاد نوین امکان پیگیری برای ثبت نام این بانک وجود دارد و افراد می توانند بعد از تکمیل ثبت نام و فرم های مورد نیاز، با در دست داشتن کد رهگیری ثبت نام، وضعیت ثبت نام خود را در این سایت مشاهده کنند. در ادامه نحوه ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین 1400 را شرح می دهیم. دقت کنید که تکمیل فرم استخدام بانک اقتصاد نوین می تواند در هر زمانی انجام شود؛ اما تنها زمانی قابل بررسی می باشد که این بانک در سایت خود، اعلام نیاز برای نیروی انسانی کند.



ابتدا یکی از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس گوشی های هوشمند و یا سیستم های ویندوزی خود را باز کنید.



برای ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین، نیاز است که به قسمت «دعوت به همکاری» سایت بانک اقتصاد نوین وارد شوید. برای ورود مستقیم به قسمت دعوت به همکاری سایت بانک اقتصاد نوین، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.



ورود به سایت استخدامی بانک اقتصاد نوین



حال تمامی اطلاعاتی که باید در فرم ثبت نام بانک اقتصاد نوین مانند اطلاعات فردی و ... را وارد کنید، سپس در انتهای صفحه بر روی گزینه ذخیره و یا ثبت پیش نویس کلیک کنید.



در صورتی ثبت نام شما در سایت اقتصاد نوین به درستی انجام شود، یک کد رهگیری ثبت نام در این سامانه به شما داده می شود؛ در صورتی که قصد پیگیری وضعیت ثبت نام خودتان را دارید، می توانید با ورود به قسمت دعوت به همکاری بانک اقتصاد نوین، کد پیگیری ثبت نام خود را وارد کنید و از آخرین وضعیت ثبت نام خود در این سامانه آگاه شوید.



بیشتر بخوانید: استخدام بانک انصار









شرایط ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400
یکی از مواردی که افراد باید قبل از انجام و تکمیل مراحل ثبت نام خود در سایت بانک اقتصاد نوین، از آن مطلع باشند شرایط ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400 می باشد. این شرایط در زمان انتشار فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین، منتشر می شود. با توجه به اطلاعات سال های گذشته، شرایط ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400 در دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی به شرح زیر می باشند.



شرایط عمومی ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین



داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برای ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین الزامی است.

اعتقاد به یکی از ادیان رسمی داخل کشور ایران

اعتقاد به قانون اساسی و انجام قوانین جمهوری اسلامی ایران

نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه کیفری موثر

نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

داشتن سلامت روحی و جسمی مناسب با شغل بانکداری

داشتن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم سربازی غیر پزشکی (مخصوص آقایان)







شرایط اختصاصی ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین



افرادی که دارای شرایط عمومی ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین هستند، باید دارای شرایط اختصاصی ثبت نام این بانک نیز باشند. لازم به ذکر است که شرایط اختصاصی ثبت نام در بانک اقتصاد نوین بسته به نیاز این بانک، متفاوت خواهد بود.



داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در رشته های مورد نیاز بانک اقتصاد نوین



در فراخوان ثبت نامی این بانک در سال 1398، رشته های مورد نیاز برای استخدام در بانک اقتصاد نوین شامل حقوق، حسابداری، مهندسی صنایع، علوم بانکی، اقتصاد، مدیریت، مهندسی کامپیوتر و علوم ریاضی و آمار بوده است.



داشتن حداکثر سن 25 سال برای فارغ التحصیلان کارشناسی و حداکثر سن 28 برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد



بیشتر بخوانید: استخدام بانک پارسیان







مدارک لازم ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین 1400
افرادی که قصد ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین در سال 1400 را دارند، باید قبل از ثبت نام نسبت به آماده کردن مدارک لازم برای ثبت نام در این بانک اقدام کنند. مدارک لازم برای ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین در سال های گذشته موارد زیر بوده است.



تمامی فایل های زیر باید دارای حجم کمتر از 70 کیلوبایت باشند و فرمت آپلوده شده آن ها در سایت بانک اقتصاد نوین باید به صورت jpg، png و gif باشد.



اسکن عکس متقاضی: عکس متقاضی ثبت نام در بانک اقتصاد نوین باید 3 در 4 بوده و تصویر آن تمام رخ و رنگی گرفته شده باشد.



تصویر اسکن از پشت و روی کارت ملی متقاضی



تصویر اسکن از صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحی در صفحه توضیحات، صفحه توضیح هم اسکن شود.



تصویر اسکن از آخرین مدرک تحصیلی متقاضی



داوطلبانی که در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام می کنند، باید تصویر مدرک کارشناسی را هم ارائه دهند.



تصویر اسکن از کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی (برای آقایان)

بیشتر بخوانید: استخدام بانک سینا






زمان و نحوه برگزاری و اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین 1400



به طور کلی استخدام در بانک ها در دو مرحله مجزا انجام می شود. اولین مرحله از استخدام در بانک ها مربوط به مرحله آزمون یا مرحله بررسی مدارک است و دومین مرحله از استخدام مربوط به مراحل جذب مانند مصاحبه های حضوری، معاینه پزشک و ... می باشد که باید به صورت حضوری انجام شود. بنابراین، نحوه برگزاری استخدام بانک اقتصاد نوین به دو قسمت زیر تقسیم بندی می شود.



مرحله اول استخدام در بانک اقتصاد نوین



در مرحله اول استخدام در بانک اقتصاد نوین افراد باید در زمان ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین به سایت ثبت نامی این بانک مراجعه کنند و از طریق روش توضیح داده شده در مقاله، فرم ثبت نام در استخدام بانک اقتصاد نوین را تکمیل کنند. در این مرحله بانک اقتصاد نوین مدارک و اطلاعات شما را بررسی خواهد کرد و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست.



بدیهی است که تکمیل فرم ثبت نام در استخدام بانک اقتصاد نوین به منزله استخدام شما نیست، بلکه این مرحله تنها برای بررسی مدارک شما انجام می شود.



بعد از انجام بررسی های لازم، اگر شما واجد شرایط و تخصص شما مورد نیاز بانک باشید، بانک با شما تماس می گیرد و از شما دعوت می کند که برای مراحل بعدی استخدام آماده شوید. بنابراین، زمان اعلام نتایج استخدام بانک بانک اقتصاد نوین 1400 می تواند متغیر باشد.



مرحله دوم استخدام در بانک اقتصاد نوین



افرادی که پس از بررسی های انجام شده توسط بانک دارای شرایط لازم برای استخدام در این بانک بودند، می توانند به مرحله دوم استخدام در بانک اقتصاد نوین وارد شوند. این مرحله می تواند شامل مصاحبه های حضوری، معاینه پزشکی، بررسی صحت مدارکی که در سامانه ثبت شده است و ... باشد.



لازم به ذکر است که برای ورود به مرحله دوم استخدام در بانک اقتصاد نوین، از طریق بانک به افراد اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین، این مرحله کاملا حضوری انجام می شود و ممکن است چند ماهی برای انجام مرحله دوم استخدام در بانک اقتصاد نوین، زمان نیاز باشد.



بعد از اتمام مراحل انتهای استخدام در بانک اقتصاد نوین، نتایج نهایی مربوط به استخدام این بانک یا از طریق سایت و یا از طریق تماس تلفنی به افراد اطلاع داده خواهد شد.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین را در اختیار متقاضیان گذاشته و آنان را در خصوص نحوه ثبت نام از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی استخدامی هیوا می توانید از آخرین اخبار مرتبط با این حوزه مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: استخدام بانک شهر



سوالات متداول


1- استخدام بانک اقتصاد نوین چه زمانی آغاز می شود ؟
زمان ثبت نام بانک اقتصاد نوین توسط سامانه این بانک اعلام و در متن مقاله قرار می گیرد.




2- شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین چیست ؟
از جمله شرایط استخدام بانک اقتصاد نوین، داشتن شرایط عمومی و اختصاصی است که در متن مقاله توضیح داده شده است.




3- مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین چیست ؟
برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین باید تمامی مدارکی را که در متن مقاله ذکر شده است را در سایت این بانک بارگذاری کنید.

منبع : استخدام بانک اقتصاد نوین
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zW67
نظرتان را بنویسید