آشنایی با پروژه نارنجستان 4 در مروارید شهر منطقه22

آشنایی با پروژه نارنجستان 4 در مروارید شهر منطقه22
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
amlakdiyar22

رشد روز افزون منطقه 22 تهران بر کسی پوشیده نیست . در حال حاضر چندین و چند شرکت و سازمان در حال ساخت و اجرای پروژه های ساختمانی متعددی هستند. در این مطلب به پروژه ی تازه کار نارنجستان4 می پردازیم؛

تعاونی سازنده نارنجستان ۴ شرکت تعاونی برند ابنیه آکام می باشد. شرکت ابنیه آکام از سال ۹۷ کار خود را با عضو گیری پروژه نارنجستان ۱ آغاز کرد و پس از اقدام به ساخت نارنجستان 1، 2،3 هم اکنون شروع به ساخت نارنجستان 4 کرده است  این پروژه در مروارید شهر فاز ۲،دانش یکم قرار دارد. برخلاف 3 برج دیگر که دارای متراژ های متنوع ای هستند، واحد های این پروژه تماما ۱۱۰متری و این موضوع باعث افزایش میزان رضایت و علاقه مندی کاربران شده است. 

 

​​​​​​​عضو گیری پروژه نارنجستان ۴ اوایل سال ۹۹ بود و استارت گودبرداری آن اواخر سال ۹۹ انجام گرفت.

​​​​​

​واحدها و متراژهای برج نارنجستان ۴

​​

این پروژه که جزو پروژه های مروارید شهر می باشد، در دو بلوک اجرا می شود که دارای بال شرقی و غربی می باشد. هر طبقه دارای 12 واحد است و در کل ما در هر بلوک 144 واحد داریم و در مجموع دو بلوک 288 واحد دارند.

​​​​​بطورکلی نارنجستان 4 متشکل از دو برج که هر کدام 16 طبقه هستند . این طبقات به سه دسته مسکونی، پارکینگ و لابی تقسیم شده اند

زمان تحویل و پایان کار پروژه نارنجستان ۴

36 ماه بعد از شروع گودبرداری یعنی سال 1403 تخمین زده شده است 

نارنجستان ۴ در کجا واقع شده است ؟

پروژه نارنجستان ۴ در انتهای اتوبان شهید خرازی، بلوار اردستانی، خیابان دانش، خیابان آرش کمانگیر واقع شده است.

نحوه امتیاز بندی پروژه نارنجستان ۴

امتیاز پروژه نارنجستان ۴ بر حسب واریزی می باشد و هرکس اقساط و واریزی خود را بهتر پرداخت کند در انتخاب واحد الویت دارد.

امکانات پروژه نارنجستان ۴ 

در یک کیلومتری مرکز تجاری تفریحی ایران مال واقع شده است و با وجود دریاچه شهدای خلیج فارس در ۵ کیلومتری آن و پارک جنگلی چیتگر باعث شده گزینه مناسبی برای مردم جهت سرمایه گذاری و سکونت باشد.

پروژه در نزدیکی مترو وردآورد قرار دارد و همچنین فاصله ۱۵ دقیقه ای به مترو چیتگر دارد.

دسترسی به پایتخت در پروژه نارنجستان ۴

پروژه نارنجستان ۴ در موقعیتی قرار گرفته است که همجوار با اتوبان همت، اتوبان حکیم و بزرگراه شهید فهمیده قرار دارد و در جنوب پروژه، اتوبان شهید فهمیده و شمال آن اتوبان حکیم است.

برای سوالات و جزئیات بیشتر درباره این پروژه نوکار می توانید از طریق املاک دیار22 و کارشناسان با تجربه آن کمک بگیرید و سرمایه گذاری خود را شروع کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qg1r
نظرتان را بنویسید