چگونه برای پیش خرید برج آفتاب در منطقه22 اقدام کنیم ؟!

چگونه برای پیش خرید برج آفتاب در منطقه22 اقدام کنیم ؟!
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
amlakdiyar22

منطقه 22 به دلیل نزدیکی به رشته کوه البرز، آب و هوای کوهستانی بسیار خوبی دارد. ساکنین برج آفتاب نیز می‌توانند از این آب و هوای مطبوع لذت ببرند. همچنین محدوده قرارگیری برج آفتاب به گونه‌ای است که ترافیک کمتری در اطراف آن جریان دارد و به دلیل دور بودن محله کوهک و این برج از مرکز شهر تهران، از آلودگی آب و هوای شهر تهران و آلودگی صوتی آن نیز به دور است. برج آفتاب در محله کوهک قرار دارد و یکی از برج‌های شرکت نفت است که بسیاری برج  آفتاب و پروژه آفتاب مهتاب را به نام پروژه شرکت نفت می‌شناسند.

 

محل قرارگیری و امکانات برج آفتاب 

 

برج آفتاب یکی از برج‌های پروژه آفتاب مهتاب است. این برج یکی از بلندترین برج‌های ساخته شده در منطقه 22 تهران است که با ویو بسیار زیبایی ساخته شده است. واحدهای این برج رو به دریاچه چیتگر و بوستان جنگلی چیتگر ساخته می‌شوند و منظره بسیار زیبایی دارند. برج آفتاب در منطقه 22 تهران است که در شمال غربی تهران قرار دارد

با توجه به این که برج آفتاب یکی از برج‌های دوگانه پروژه آفتاب مهتاب است. شرایط مشابهی با برج مهتاب 22 دارد. 

گروه ساختمان‌سازی تهران آرا سازنده برج آفتاب22

 

یکی از نکات مهمی که شما باید قبل از خرید یک واحد مسکونی آن را مد نظر قرار دهید، اطمینان به کیفیت ساخت آن است. با توجه به این‌که برج آفتاب یکی از پروژه‌های مسکونی تجاری شرکت نفت است و گروه ساختمان‌سازی تهران آرا ساخت آن را برعهده دارد.

مبلغ پیش فروش برای برج آفتاب 

 

 گروه املاک دیار شرایط بسیار خوبی برای نقل و انتقال واحدهای مسکونی برج آفتاب برای خریداران آن در نظر گرفته است. برای این برج دفترچه صادر شده است و نقل و انتقال واحدهای آن در دفتر شرکت نفت انجام می‌شود. مشاورین گروه املاک دیار می‌توانند به شما در خرید واحدها و میزان نقل و انتقال، شرایط قسط بندی، میزان قدرالسهم تجاری و... کمک کنند. قرارداد علی الحساب شروع به کار ساخت واحدهای برج آفتاب، متری دو میلیون برآورد شده است که در برآورد جدید با در نظر گرفتن تراکم، میزان واریزی اعضا،تراکم جواز و...   به متری 6.5 میلیون تومان رسیده است؛ در صورتی که شما بخواهید هزینه‌های آن را  نقدا پرداخت کنید. همچنین اگر بخواهید به صورت اقساط یک ساله هزینه ساخت واحدها را پرداخت کنید، مبلغ خرید آن در حال حاضر متری 7.5 میلیون تومان خواهد بود. 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gRRZ
نظرتان را بنویسید