شرایط پذیره نویسی پروژه ستین دریاچه چیتگر

شرایط پذیره نویسی پروژه ستین دریاچه چیتگر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
amlakdiyar22

پذیره نویسی مجموعه فعالیتی است که،پروژه ها در زمانی که در حال خریدن زمین هستند،یا قبل از این که شروع به ساخت کنند،ثبت نام هایی یا همان پذیره نویسی را انجام می دهند،که از طریق آن بتوانند سرمایه مورد نیاز برای پیمان کار و یا شخص سازنده را تامین کنند.هر فردی که درپذیره نویسی شرکت می کند،صاحب واحد هایی می شود.که در اصطلاح به آن ها پیش خرید هم گفته می شود. برای موقعیت های اصلی و مهم پروژه ستین، می‌توانیم به گذر کردن از اتوبان های تهران نام ببریم و پذیره نویسی پروژه ستین آغاز شد . اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که نزدیک بودن زمین به دریاچه چیتگر می تواند باعث شلوغی و نداشتن آسایش برای افراد باشد. 

پروژه ستین جز برج هایی هستند که در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارند و می‌توانیم بگوییم که این مجتمع ها در بلوار اردستانی قرار دارند، که فاصله چنان دوری با دریاچه ندارند.اما افراد را از ازدحام و شلوغی دور می‌کنند. از مزایای موقعیتی این مجتمع ها می توانیم به موقعیت عالی به اتوبان های اطراف خودش اشاره کنیم. همچنین پروژه دارای نور و فضای عالی می باشد.

اما نکته ای که می توانیم به شما گوش زد کنیم این است که اگر پروژه نزدیک به مرکز های تجاری و تفریحی باشد ،می تواند سود بسیار مناسبی برای سازندگان به وجود بیاورد. پروژه ستین دارای مزیت های بسیار عالی می باشد که یکی از آنها قرارداد است، که به صورت کامل و مفهومی در اختیار خریداران قرار می گیرد.برای مثال :این پروژه در قرارداد خود تمام ضرر و زیان ها را بر عهده می گیرد. از دیگر مزایای که این پروژه دارد این است که به تمام خریداران خود این قول را می دهد که بعد از یک سال سند جداگانه به آنها تحویل بدهد. همچنین تمام مصالحی که در ساخت مجتمع و واحدها استفاده شده است را در قراردادها می آورند تا افراد نیز از آن ها باخبر باشند. یکی از بهترین گزینه ها که توانسته است این تیم را در میان افراد و خریداران پراهمیت و محبوب کند، این است که این پروژه دارای تنوعات بسیار زیادی برای متراژ و نقشه خود دارد.

قابلیت های پروژه ستین چیست؟

 ستین که هم اکنون در حال گودبرداری است، باید به مدت چهل و سه ماه بعد از گودبرداری به افراد تحویل داده شود .اما تاریخ دقیق شروع این پروژه را میتوانیم از آبان ماه سال ۱۴۰۰ که شروع به خاکبرداری کردند بگوییم .برای متراژهای پروژه نیز می توانیم بگوییم که این پروژه ۲۵ هزار متر می باشد که به ۱۲ بلوک و ۱۲ طبقه تقسیم بندی می شود .در کل این پروژه ی مجتمع دارای ۱۱۵۲ واحد می باشد که هر طبقه به صورت هشت واحده احداث می شود. اگر بخواهیم به نقشه پروژه ستین گریز بزنیم،می توانیم بگوییم که با توجه به متراژ متفاوت این پروژه ها نقشه ها می توانند متفاوت باشند. به طور مثال ؛واحدهایی که ۱۸۰ متر هستند می توانند دارای دو تراس باشند، اما قرار داده پروژه ستین دارای چندین ماده می باشد، که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در این قرارداد در ماده اول این است که متراژ این پروژه و همچنین پلاک ثبتی وجود داشته باشد، همچنین در ادامه ماده‌های قرارداد به مساحت و مشخصات زمین و مالیات و عوارض و ادامه این اطلاعات اشاره شده است.

اگر تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و جزئی تر از پروزه برج ستین هستید می توانید به وب سایت املاک دیار22 مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kYzK
نظرتان را بنویسید