پورتال همگام http:-www.hamgam.medu.ir 99 - 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه همگام مدارس 99 - 1400 به نشانی hamgam.medu.ir یک سامانه آموزشی و دانش آموزی جامع است که تمامی موارد مرتبط با آموزش مدارس و محتویات تحصیلی موردنیاز دانش آموزان را در بر می گیرد .




دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی مدارس کشور امکان دسترسی به امکانات و بخش های مختلف سامانه hamgam.medu.ir 99 - 1400 را داشته و با درج نام کاربری و رمز عبور همگام در صفحه ورودی سامانه می توانند موارد مورد نیاز خود را از سایت همگام دریافت نمایند .

سایت دانش آموزی همگام 99 - 1400 به آدرس http://hamgam.medu.ir یک سامانه آموزشی و تحصیلی است که عوامل و موارد مرتبط با یادگیری و پرورش دانش آموزان را در بر می گیرد . با وجود تمامی این موارد اما این سامانه آموزشی تنها مخصوص دانش آموزان نبوده و معلمین مدارس و حتی والدین دانش آموزان نیز امکان دسترسی به بخش های مختلف hamgam.medu.ir 99 - 1400​ را دارند .

محتویات آموزشی دروس ، ثبت نام و شرکت در کارگاه های آموزشی و المپیاد و آزمون های دانش آموزی ، شرکت در آزمون های مشاوره ای ، تکمیل فرم های هدایت تحصیلی و خود ارزیابی و سایر موارد از این قبیل بخشی از امکانات و گزینه های سامانه همگام 99 - 1400 هستند که در اختیار کاربران این سامانه آموزشی قرار می گیرد .

دسترسی به بخش های مختلف سامانه همگام مدارس 99 - 1400مورد توجه بسیاری از دانش آموزان و مسئولین مدارس می باشد با این وجود نحوه ورود به این سامانه و دسترسی به امکانات آن از جمله مشکلاتی است که با آن روبرو هستند لذا جهت راهنمایی بیشتر کاربران سایت همگام 99 - 1400​ در ادامه این مقاله به بررسی نحوه ورود به سامانه و معرفی بخش های مختلف hamgam.medu.ir 99 - 1400​ خواهیم پرداخت .



ورود به hamgam.medu.ir 99 - 1400
سایت همگام دانش آموزی 99 - 1400 از گزینه ها و بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام برای منظوری خاص و متناسب با نیاز آموزشی کاربران طراحی شده اند . دسترسی به تمامی این موارد تنها از طریق ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد دانش آموزی و دریافت رمز عبور همگام و ثبت آن در سایت همگام 99 - 1400 می باشد .

دانش آموزان و سایر کاربران  hamgam.medu.ir 99 - 1400​ باید در صفحه ورودی این سامانه نام کاربری و رمز عبور خود را درج نمایند لذا در صورت فراموش کردن رمز عبور همگام تنها از طریق مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود امکان دریافت مجدد رمز را خواهند داشت .

با توجه به موارد عنوان شده و ارائه اطلاعات مناسب تر به کاربران سامانه همگام 99 - 1400 در این قسمت مراحل ورود به پورتال همگام hamgam.medu.ir​ را به صورت راهنمای تصویری ارائه می نماییم .



راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه همگام 99 - 1400 



 ابتدا آدرس اینترنتی همگام 99 - 1400 به نشانی hamgam.medu.ir را در مرورگر خود درج کرده و جست و جو نمایید .






در ابتدای ورود به سامانه اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و پس از اطمینان از درستی آن ها روی گزینه ورود کلیک کنید .






در صورت درستی اطلاعات درج شده وارد پورتال سامانه همگام 99 - 1400 می شوید .







 توجه داشته باشید که اگر قصد تغییر رمز عبور همگام خود به رمز دیگری را دارید می توانید به بخش مربوطه در قسمت تنظیمات سامانه رفته و رمز عبور مدنظر خود را جایگزین نمایید .



بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سایت همگام





امکانات سایت hamgam.medu.ir 99 - 1400
همان گونه که در مطالب قبل نیز عنوان شد سامانه همگام 99 - 1400 از بخش ها و گزینه های مختلفی تشکیل شده است که دانش آموزان به اقتضای پایه تحصیلی و موارد مورد نظر خود می توانند به هر یک از این قسمت ها مراجعه کرده و نیاز خود را برطرف سازند .

سایت همگام 99 - 1400 برای تمامی کاربران این سامانه قابل دسترس بوده و محدودیتی در ورود به هیچ یک از بخش های این سایت برای آن ها وجود ندارد اما برخی از گزینه های موجود تنها برای پایه و مقطع تحصیلی خاصی طراحی شده و دسترسی به موارد داخل آن ها برای سایر دانش آموزان بی نتیجه خواهد بود .

از جمله این موارد فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم و یا شرکت در آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی است که با وجود نمایش در پورتال دانش آموزان سایر مقاطع اما تنها برای دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول قابل دریافت می باشد .

به منظور ارائه اطلاعات بهتر و ساده تر از امکانات موجود در سامانه همگام 99 - 1400 در ادامه این قسمت گزینه های موجود در این سامانه را به ترتیب ذکر کرده و به ارائه توضیحات کوتاهی در رابطه با بخش های پر بازدید می پردازیم .



بخش های ایجاد شده در سایت همگام 99 - 1400 عبارتند از :


 المپیاد دانش آموزی

 این بخش قابل دسترسی برای دانش آموزان پایه های تحصیلی متوسطه دوم بوده و متقاضیان ثبت نام در المپیاد های دانش آموزی می توانند از طریق مراجعه به این بخش اقدام به ثبت نام نمایند .

  پرسش و پاسخ آنلاین 

 ثبت نام اوقات فراغت

 شرکت در انتخابات

 استعداد های درخشان پایه هفتم

 استعداد درخشان پایه دهم 

 دانش آموزان در حال تحصیل در پایه های ششم و نهم که متقاضی ثبت نام در آزمون های ثبت نام مدارس تیزهوشان هستند می توانند با مراجعه به هریک از این قسمت ها در hamgam.medu.ir 99 - 1400 مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام در آزمون تیزهوشان


 آزمون آنلاین

 انضباطی و تشویقی

 محتوای الکترونیک

 فرم ساز 
هدایت تحصیلی

 بخش هدایت تحصیلی همگام مرتبط با انتخاب رشته نهم دانش آموزان این پایه تحصیلی بوده و شامل فرم ها و آزمون های هدایت تحصیلی پایه نهم و موارد مربوط به آن ها می شود .

 برنامه کلاسی دانش آموز 

 کارنامه

فعالیت های پژوهشی

 جشنواره ها و مسابقات

 تکالیف

 آزمون های مشاوره ای

 کاربران پایه نهمی سامانه همگام 99 - 1400 برای شرکت در آزمون های آنلاین همگام که شامل آزمون های مشاوره ای همگام هدایت تحصیلی نهم می شود ، می توانند به این بخش از hamgam.medu.ir 99 - 1400​ مراجعه نمایند .

 سامانه نماد

 جشنواره جوان خوارزمی

 آموزش مهارت های کارآموزی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه :

 المپیاد پژوهشی

 جشنواره پژوهش ، نوآوری و کارآفرینی 

بیمه دانش آموزی



در ادامه بخوانید: ثبت نام در سایت همگام









 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره سایت همگام 99 - 1400 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 










سوالات متداول


1- موارد استفاده از سایت همگام 99 - 1400 چیست ؟
در موارد زیادی مانند ثبت نام در آزمون های مختلف دانش آموزی کاربرد دارد که در این مقاله تمام امکانات موجو در این سامانه شرح داده شده اند . 




2- فرم هدایت تحصیلی مخصوص چه دانش آموزانی است ؟
این فرم مختص دانش آموزان پایه نهم می باشد که در مقاله فوق نحوه دریافت آن از سایت همگام 99 - 1400 توضیح داده شده است . 




3- برای ورود به سایت همگام 99 - 1400  به چه چیزهایی نیاز است ؟
به درج کد ملی و رمز ورود همگام در صفحه ورودی این سامانه احتیاج داریم که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت همگام 99 - 1400 شرح داده شده است . 

منبع : پورتال همگام http:-www.hamgam.medu.ir 99 - 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/R3GE
نظرتان را بنویسید