رمز همگام ثبت نام آزمون تیزهوشان

رمز همگام ثبت نام آزمون تیزهوشان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

رمز همگام تیزهوشان یکی از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهمه که همه دانش آموزایی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن می تونن این رمز رو از طریق مدیر مدرسه به صورت تلفنی و یا حضوری دریافت کنن. همچنین این رمز برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان هم لازمه.

 

مدرسه های تیزهوشان به خاطر داشتن امکانات و کیفیت بالای آموزشی، نظر خیلی از دانش آموزا رو به خودشون جلب کردن و هر ساله از بین دانش آموزای پایه ششم و پایه نهم، دانش آموز جذب می کنن. ورود به این مدرسه ها، نیازمند موفقیت در یه آزمونی هست که به آزمون تیزهوشان معروفه.

برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان هم دو راه وجود داره. یکی ثبت نام از طریق خود سامانه مخصوص آزمون های مدارس تیزهوشانه، یکی دیگش هم از طریق سامانه همگام مدارسه. اما یکی از اطلاعات لازم برای ثبت نام در این مدارس، داشتن رمز عبور همگامه که در این مقاله می خوایم در مورد نحوه دریافت رمز همگام تیزهوشان باهاتون حرف بزنیم و در صورتی هم که رمز ورود همگام تیزهوشان رو یادتون رفته، بهتون بگیم چه جوری می تونین دوباره رمز جدید بگیرین. 

 

نحوه دریافت رمز همگام تیزهوشان

همون طور که گفته شد برای ثبت نام آزمون تیزهوشان، دو راه وجود داره. هم می تونین از طریق سامانه آزمون های مدرسه های تیزهوشان که آدرسش میشه azmoon.medu.ir ثبت نام کنین، هم اینکه از طریق سایت همگام فرم ثبت نام رو تکمیل کنین. اما برای ثبت نام از طریق هر دو سایت، باید رمز همگام تیزهوشان داشته باشین و بدون داشتن این رمز امکان ورود به پورتال دانش آموزان و تکمیل فرم ثبت نام وجود نداره.

در سال های گذشته دانش آموزا برای دریافت رمز ورود همگام تیزهوشان باید به مدیر مدرسه مراجعه می کردن، تا مدیر مدرسه این دسترسی رو برای اونا ایجاد کنه و رمز ورود همگام هر شخص رو بهش بده.

اما با توجه به دوران و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سایت تیزهوشان امکانی رو برای همه دانش آموزا ایجاد کرده تا بتونن با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم رمز همگام تیزهوشان خودشون رو دریافت کنن.

یعنی دانش آموزا برای دریافت این رمز می تونن وارد سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه مد نظرشون بشن و با کلیک بر روی گزینه "رمز ورود را نمیدانم" باید کد ملی، شماره سریال شناسنامه و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و روی گزینه " تایید " کلیک کنن. در صورت درست بودن اطلاعات وارد شده رمز همگام تیزهوشان دانش آموز به صورت اتوماتیک به شماره تلفن همراه ثبت شده ارسال میشه.

 

  • نحوه دریافت رمز همگام تیزهوشان

 

۱ورود به سایت azmoon.medu.ir انتخاب پایه مد نظر

 

رمز همگام

 

۲انتخاب گزینه "رمز همگام را نمیدانم"

 

رمز همگام تیزهوشان

 

۳وارد کردن اطلاعات لازم و کلیک بر روی تایید

 

رمز همگام تیزهوشان

 

اگه در مورد ثبت نام در آزمون تیزهوشان دوست دارید که اطلاعاتی کسب کنید، می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

 

 

 

فراموشی رمز همگام تیزهوشان

اگه رمز همگام آزمون تیزهوشان رو گم یا فراموش کردین نگران نباشین چون در این صورت دوباره می تونین از طریق مدیر مدرسه رمز جدیدی رو بگیرین. البته قبلا امکان دریافت رمز همگام تیزهوشان با استفاده از کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموزان امکان پذیر بود ولی الان چند سالیه که این امکان رو فقط برای مدیرای مدارس و یا معاون فناوری ادارات آموزش و پرورش فعال کردن و برای گرفتن رمز جدید، حتما باید حضوری یا تلفنی از اونا درخواست کنین.

کلا با دریافت رمز همگام خودتون می تونین کلی کار از جمله ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، مشاهده نتایج آزمون و ورود به سایت همگام انجام بدین. پس اگه رمز عبور خودتون رو فراموش کردین حتما برای گرفتن رمز عبور جدید اقدام کنین.

برای اینکه با بهترین منابع برای آزمون ورودی تیزهوشان آشنا بشید و برای این آزمون تهیه بکنین، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو حتما مطالعه کنین.

در ادامه بخوانید : بهترین منابع آزمون تیزهوشان

 

دانش آموزایی که برای دریافت رمز عبور همگام دچار اشکال شدن یا سوالاتی براشون پیش اومده، می تونن با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو همه سوالای خودشون رو از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن.

 

 

 

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا بدون داشتن رمز همگام تیزهوشان امکان ثبت نام در آزمون این مدارس وجود داره؟

✔️ خیر، همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، یکی از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان داشتن رمز همگامه. 

 

2- ✔️ چه جوری می تونیم رمز همگام تیزهوشان رو دریافت کنیم؟

✔️ این رمز رو باید به صورت حضوری از مدیر مدرسه بگیرین که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

 

3- ✔️ در صورتی که رمز همگام تیزهوشان رو گم کردیم باید چیکار کنیم؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، شما می تونین رمز رو دوباره از طریق مدرسه دریافت کنین.

منبع : رمز همگام ثبت نام آزمون تیزهوشان

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gRKr
نظرتان را بنویسید