دریافت رمز عبور در سامانه همگام مدارس

دریافت رمز عبور در سامانه همگام مدارس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
دانش آموزان عزیزی که مایل به شرکت در سامانه ثبت‌نام آزمون تیزهوشان می باشند ، لازم است قبل از ثبت‌نام ، نسبت به دریافت رمز عبور در سامانه اقدام نمایند. دریافت این کد برای تمامی داوطلبان عزیزی که مایل به ثبت‌نام در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند الزامی است. سامانه همگام امکان دریافت رمز را برای دانش آموزان و مدیران محترم مدارس فراهم نموده است.

برای دریافت رمز عبور در سامانه همگام ابتدا لازم است به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir مراجعه نمایید. پس از آن داوطلبان عزیز می‌توانند رمز خود را دریافت نمایند. دانش آموزان عزیز و مدیران و معلمان محترم می‌توانند برای دریافت رمز عبور در این سامانه عضویت خود را ثبت نمانید. ثبت‌نام تنها با استفاده از اطلاعات هویتی همچون شماره ملی امکان‌پذیر خواهد بود.

نام کاربری داوطلبان در سامانه پرتال همگام همان شماره ملی می‌باشد. پس از ورود به سامانه، لازم است نسبت به ارائه کد مورد نظر اقدام نمایید. سپس می‌توانید با استفاده از همین سامانه رمز عبور خود را تغییر دهید و یا رمز عبور خود را وارد نمایید. جهت دریافت رمز عبور در سامانه همگام می‌توانید با شماره‌های 9099072952 سراسر کشور و 9099072952 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yYN7
نظرتان را بنویسید