سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم 1400-1401

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم 1400-1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی
پذیرش در مدارس نمونه دولتی همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط پذیرش مدارس نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.
ثبت نام مدارس نمونه دولتی صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.
کلیه داوطلبان ثبت نام در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی حق انتخاب یک رشته در رشته های موجود را خواهند داشت ( نهم به دهم ) .
پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.
ملاک ثبت نام در آرمون نمونه دولتی طبق سنوات گذشته برای پایه ششم به هفتم کلیه دروس خیلی خوب و یا یک درس خوب و مابقی دروس خیلی خوب و برای پایه نهم به دهم معدل نیمسال اول سال تحصیلی بالای هفده مد نظر خواهد بود.
قانون پذیرش برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی پذیرش شود.
در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی جایگزین وی خواهد شد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9wM8
نظرتان را بنویسید