آیا از خدمات پرنت سه بعدی چیزی می دانید؟

آیا از خدمات پرنت سه بعدی چیزی می دانید؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

دوراندیشی از گونه های طریق های پرینت سه بعدی و مزایا و محدودیت های هرمورد در آشنایی این فناوری از اهمیت ویژه ای شامل است. امروزه حدود 25 تکنیک برای پرینت سه بعدی در عالم وجود داراست که بعضا از آن‌ها تجاری گردیده اند و می قدرت اذعان کرد حدود 10 آیتم از آن‌ها در بازار و در صنعت قطعه سازی و مثال سازی رایج میباشد.

در میان سبک‌ها و تکنولوژی‌های متنوع چاپ سه بعدی، پرینترهای سه بعدی فیلامنتی از سایر پرطرفدارتر و پرکاربردترند. این پرینترها در اصل با ذوب کردن یک حرفه از پلاستیک و قرار دادن پلاستیک‌های ذوب گردیده به طور لایه لایه برروی هم سبک آخری را صورت میدهند. بدین حرفه‌های پلاستیکی فیلامنت گفته میگردد. فیلامنت‌ها اشکال مختلفی دارا هستند البته دو نوع ABS و PLA نسبت به دیگر متریال‌ها از استقبال بیشتری برخوردار بوده‌اند.

در صورتی بخواهیم خدمات پرینت سه بعدی را بصورت خلاصه معرفی کنیم، می بایست بگوییم: پرینت سه بعدی فرایندی میباشد که در آن یک سبک سه بعدی پباده سازی گردیده بوسیله کامپیوتر به دستگاهی به اسم پرینتر سه بعدی داده می گردد و این پرینتر، سبک متبوع را با مواد شبه پلاستیکی خویش که فیلامنت نامیده میگردند، بصورت لایه لایه و ذره ذره چاپ می‌نماید. در حیقیت پرینت سه بعدی، یک سبک سه بعدی را به یک فرآورده فیزیکی و حقیقی تبدیل می‌نماید!
پیشنهاد آنلاین سرویس ها پرینت 3 بعدی و مثال سازی سریع از ایده تا اعمال ، سرویس ها پرینت سه بعدی فوری و ارزان به وسیله اشکال متنوعی از پرینترهای سه بعدی صنعتی با تکنولوژی FDM و قیمت ارزان.

> ارایه سرویس ها پرینت سه بعدی باکیفیت و مثال سازی سریع قطعات صنعتی و خودرو.

> سرویس ها مثال سازی سریع قطعات صنعت های گوناگون مانند الکترونیک ،خودرو سازی ،هوا محیط ، اثاثیه خانگی و آشپزخانه ،اشکال لوازم بازی .

> چاپ سه بعدی و ایجاد کرد ماکت معماری دانشجویی ، ماکت تبلیغاتی ، قطعات صنعتی ، تاسیسات ، ابزار آلات ، قالبسازی و ریخته گری .

> سبک سازی سریع سه بعدی اشکال مجسمه ، تندیس ، سردیس و قطعات دکوری .

> سرویس ها مثال سازی سریع و پرینت 3 بعدی قطعات آموزشی، امداد آموزشی و ایجاد کرد رباتیک .

> سرویس ها پرینت سه بعدی و ایجاد اشکال قطعات در تیراژ محصور برای کاربردهای خاص.

> اعتنا بالا برای تشکیل داد مثال ها با استعمال از پرینترهای سه بعدی صنعتی با تکنولوژی fdm .

> ضخامت لایه ها بر حسب نیاز از 40 الی 300 میکرون.

نظرتان را بنویسید