استفاده از پرینتر سه بعدی برای درآمدزایی

استفاده از پرینتر سه بعدی برای درآمدزایی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

امروز مجال قابل قبولی برای درآمدزایی در چاپگر سه بعدی میباشد. درین نوشته‌ی علمی 40 + 4 ایده ناب برای درآمدزایی میلیاردی از پرینتر سه بعدی را برای شما مهیا کرده ایم تا با منفعت گیری از آن‌ها در راستای عشق و علاقه خویش از این تکنولوژی خارق العاده درآمدزایی نمایید.

در حالی که هنوز هم برای اکثری از اشخاص مفهومی نسبتاً نو میباشد. در مطالب پیشین با کاربردهای پرینتر های سه بعدی در صنعت های متعدد آشنا گردیده اید.

پباده سازی و چاپ تولیدها سه بعدی هنوز جریان مهم وجود ندارد و هر کسی چاپگر سه‌بعدی در منزل ندارد ، پس چنانچه شما این تکنولوژی را باطن منزل خویش دارید دست به فعالیت گردید. شما فرصتی دارید که برای درآمدزایی با پرینتر سه بعدی  حقیقی و واقعی از تخصص و چاپگر سه بعدی خویش به کارگیری نمائید.

5 طریق درآمدزایی از پرینتر سه بعدی


شما میتوانید به طرز های مختلفی از پرینتر سه بعدی درآمد زایی نمایید. حتی در‌صورتی‌که شما چاپگر سه بعدی ندارید ، می‌توانید شی ها یا این که طرح های سه بعدی خویش را بفروشید یااینکه به سایر افراد چه‌طور شیوه چاپ سه بعدی را یادگرفتن دهید.

1-طرح های خویش را بفروشید


یکی شایسته ترین رویکرد های درآمدزایی با یک چاپگر سه بعدی ، نیازی به داشتن پرینتر سه بعدی ندارد. در شرایطی که برای چاپگر سه بعدی پباده سازی نموده اید که نیاز باشد طرح با یک پرینتر سه بعدی صحیح خواهد شد، ممکن میباشد افرادی که دارنده دستگاه پرینتر سه بعدی میباشند به خیر و با ارزش بالایی طرح های شمارا خریداری نمایند.

Shapeways جایی میباشد که می‌توانید یک دکان پرینتر سه بعدی را گشوده فرمایید. در صورتی‌که طرح ها یا این که سبک هایی فراهم دارید، میتوانید آن ها را در وبسایت Shapeways برای خرید مشتریان در دسترس قرار دهید. Shapeways کل ابزارهای موردنیاز برای ساختن یک فروشگاه اینترنتی را در مشت شما قرار میدهد.

همچنین بخوانید : پرینتر سه بعدی یعنی چه؟

به علاوه ، وب سایت ابزاری به اسم CustomMaker را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن استعمال فرمایید تا طرح های خویش را قابل سفارشی سازی نمائید ، این یکی‌از خط مش هایی میباشد که به مشتریان خویش میدهدید و می توانید سازه به نیاز مشتری طرح مختص او‌را بسازید.

2-چاپ های سه بعدی خویش را بفروشید


در حالتی‌که از پیشین اشیا پرینت سه بعدی دارید ، می‌توانید فروش خویش را در هر کجا ایفا دهید ، چه در رخ بوک و چه در دکان های منحصر و چه در فروشگاههای آنلاین. خیلی از فروشگاههای اینترنتی می باشند که جز بسترهای کسب و کار الکترونیکی می‌باشند که برای مشاغل کوچک عالی فعالیت می نمایند.

رویکرد دیگر برای فروش چاپ های سه بعدی شما تبلیغ وسایل سه بعدی میباشد. به بازدید کنندگان خویش بگویید که می‌توانید برای آن‌ها چاپ نمائید و تمامی کاری که بایستی ایفا دهند این میباشد که پیشنهاد از شما توصیه دهند و معطل چاپ باشند.

این فرمان سوای هیچ مشکلی سبب میشود مکانی برای استعمال از چاپگر سه بعدی پیدا فرمائید. در مرجله آن گاه ، زمانی که فردی از شما یک چاپ سه بعدی را توصیه میدهد ، میتوانید در شرایطی که چاپگر سه بعدی داشته باشید یااینکه طرح های خویش را در اپ ها و قابل انعطاف افزارهای پباده سازی سه بعدی یا این که یک خدمت چاپ سه بعدی چاپ نمایید ، می‌توانید به راحتی در منزل و با یک پرینتر سه بعدی مجموع پیشنهاد ها را چاپ نمایید.

3-مثال های نخستین را تنظیم فرمائید


شیوه دیگر برای خریداری کردن درآمد در چاپ سه بعدی ، ارائه مثال های پرینت گردیده نخستین به مشتریان میباشد. شما می‌توانید مکانی را تحت عنوان یک بتگاه مهندسی برای مشتریانی که می خواهند توصیه خویش را در بعد ها بزرگتر و یا این که وسایل بزرگتر ایفا دهند در حیث بگیرید.

در‌صورتی‌که یک طراح سه بعدی باشید ، ایده خیر میباشد چون مورد نیاز وجود ندارد خودتان نگران چاپ باشید. شما می‌توانید با طراحان متعددی راجع‌به باشید و به صورت واسطه شغل فرمایید. شما با داشتن دستگاههای پرینتر سه بعدی طرح را از طراحان خریده و خودتان چاپ می‌کنید.

4-چاپ سه بعدی را به سایر افراد یادگرفتن دهید

همچنین بخوانید : آیا از خدمات پرینت سه بعدی چیزی می دانید؟


اشخاص متعددی به چاپ سه بعدی عشق دارا هستند ، به خصوص دانشجویانی که به صورت خاص در پی مشاغل در پباده سازی سه بعدی یا این که چاپ سه بعدی میباشند. شما می‌توانید کلاس های آموزشی تشکیل دهید و با از مخارج آن درآمدزایی نمائید. و به دانشجو ها بیاموزید که چه طور چاپگرهای سه بعدی خویش را تهیه و تنظیم و از آن به کار گیری نمایند.

سوای ریسک ترین کسب درآمد فراگیری میباشد. یافتن مشاغل فراگیری چاپ سه بعدی ممکن میباشد طاقت فرسا باشد ، البته تبلیغات در شبکه های مردمی و تارنما های ارائه فعالیت مکانی برای آغاز میباشد. شما می‌توانید عمل خویش را تبلیغ فرمائید تا طرفداران به یادگیری چاپ سه بعدی شمارا پیدا نمایند.
5-چاپ برای اشخاص دیگر
شما می‌توانید در تمامی جا تبلیغ دستگاه های پرینتر سه بعدی خویش را بکنید. مشتریان شما‌را پیدا کرده و طرح های خویش را برای چاپ به شما میسپارند. مصرف کنندگان ، صاحبان مشاغل و مهندسین سرگرم در شرکت های تبارک اکثر وقت ها به امداد چاپ سه بعدی نیاز دارا‌هستند.

در شکل تصمیم به ارسال محصول به مشتریان ، می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی و یا این که حتی یک دکان حضوری برای اشخاص باشید. طراحان جواهرات می‌توانند طرح های خویش را کپی کرده و به یک سبک سه بعدی تبدیل نمایند و برای چاپ در دست شما قرار بدهند.
چند ایده دیدنی برای درآمدزایی چاپ سه بعدی
بازار پرینتر های سه بعدی روز آپ تو دیت توسعه یافته خیس می‌گردد. 3D به معنای چاپ سه بعدی که به معنای یک فناوری افزودنی میباشد.

که در آن شی ها در لایه های بسیار بسیار نازک به نیکی ساخته میشوند چاپ سه بعدی طیف وسیع ای از زمان های شغلی را ارائه می‌دهد که می‌تواند در آینده به اکانت های بانکی شما و حتی کارهایی بالاتر از آن اعمال دهد، چون این یک بیزنس میباشد که با سپری شد زمانپیشرفته خیس میگردد.

در اینجا لیستی از 60 ایده بیزنس پرینت چاپ سه بعدی وجود داراست . در شرایطی که می خواهید در آینده به‌این فعالیت سرگرم گردید پس مطلقا با ما همپا باشید و از این ایده های دیدنی استعمال نمایید.

1-ساخت و ساز جواهرات و تزئینات


یک بیزنس بسیار سودآور که می‌توانید در‌این صنعت سپرده گذاری فرمائید ساخت و ساز جواهرات و زیور آلات میباشد ، بازار تولیدها طلا جواهرات و جواهر جان دار مخصوصاً در شرایطی که حقیقتاً خوشگل و ارزان باشند وجود دارااست.

با در مشت داشتن چاپگر سه بعدی و فهم و شعور جامعی از طرز به کارگیری از آن ، میتوانید بیزنس کوچک خویش را که ایجاد جواهرات فانتزی ارزان البته دیدنی میباشد ، آغاز فرمایید.

وقتی که میتوانید صدها طرح ایده پرداز به وجود بیاورید ، چاپگر شما به سادگی آنها‌را به طور سه بعدی میسازد و میتوانید به طور آفلاین یا این که از روش وب به مشتریان بفروشید.

امروزه خیلی از طلا جواهرات فروشان و بازاری ها به‌دنبال یک طراح بهتر برا-ی خویش می گردند همینطور شما می‌توانید با خیلی از آن‌ها در زمینه ی بوده و طرح ها و چاپ های خویش را به آنان بفروشید.

نظرتان را بنویسید