زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی، هر چند سال یکبار و به طور نامنظم انجام می گیرد؛ زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 با توجه به آخرین آزمون سردفتری اسناد رسمی برگزار شده و اطلاعیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این رابطه، نیمه دوم اردیبشت ماه سال 1400 خواهد بود.



آزمون سردفتری اسناد رسمی، یکی از آزمون های حرفه ای رشته حقوق است که به دلیل در آمد بالا، همواره مورد توجه فارغ التحصیلان رشته حقوق بوده است. البته اشخاصی که صلاحیت شرکت در آزمون سردفتری را داشته، تنها محدود به فارغ التحصیلان حقوق نبوده و دفتریاران، قضات و وکلا نیز از متقاضیان شرکت در آزمون سردفتری اسناد رسمی می باشند. 

از آنجا که آزمون سردفتری هر چند سال یکبار برگزار شده و زمان ثبت نام و برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی، روند منظمی ندارد، آگاهی از آخرین اطلاعیه ها و مطالب مربوط به زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی برای داوطلبان شرکت در این آزمون ضروری است؛ چرا که بی اطلاعی از تاریخ ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی، ممکن است به از دست دادن فرصت ثبت نام آزمون سردفتری و محرومیت چند ساله از ورود به این حرفه منتهی گردد.

بنابراین با در نظر گرفتن اهمیت آگاهی از زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی برای متقاضیان این آزمون، در این مقاله به توضیح زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 پرداخته و ضمنا نکات مشاوره ای مربوط به زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 را بیان می نماییم. 




زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400
برخلاف سایر آزمون های حقوقی همچون آزمون وکالت قوه قضاییه و کانون وکلا که هر ساله و به طور منظم در سطح کشور برگزار می گردد، آزمون سردفتری اسناد رسمی، هر چند سال یکبار و صرفا بر اساس تعداد سردفتران مورد نیاز در استان های خاص برگزار می گردد.

آگهی آخرین آزمون سردفتری اسناد ر سمی، در 11 اردیبهشت ماه 97 منتشر گردید و بر اساس این اطلاعیه، زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 97، از تاریخ 97/2/17 لغایت 97/2/27 با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی www.ssaa.ir تعیین گردید.

در مورد زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 از آنجا که تا تاریخ نگارش مقاله، اطلاعیه ای از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منتشر نگردیده، نمی توان به طور قطعی نظر داد؛ اما با توجه به تاریخ ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 97، می توان چنین پیش بینی نمود که اگر آزمون سردفتری در سال 1400 برگزار گردد، زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 نیز در بازه زمانی نیمه دوم اردیبشت ماه خواهد بود.

در صورتی که اطلاعیه رسمی ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 منتشر گردد، زمان دقیق ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 اعلام شده و مقاله بروزرسانی می شود.

چنانچه شما نیز قصد شرکت در آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 را داشته و از هم اکنون به فکر برنامه ریزی برای این آزمون می باشید، پیشنهاد می شود، جهت صرفه جویی در وقت خود و کسب نتیجه مطلوب در آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

حتما بخوانید: منابع آزمون سردفتری اسناد رسمی







مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400
طبق اطلاعیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 97، ده روز یعنی از تاریخ 17 اردیبشت تا 27 اردیبهشت در نظر گرفته شده بود. اما در 26 اردیبشت ماه، روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اطلاعیه ای را منتشر نمود که به موجب آن، به دلیل درخواست های مکرر متقاضیان آزمون سردفتری، مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی تا 31 اردیبشت ماه تمدید گردید.

در مورد آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1400، هنوز صحبت کردن از مهلت و تمدید مهلت ثبت نام آزمون زود می باشد، اما با توجه به رویه سال های گذشته سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و با در نظر گرفت این نکته که آزمون سردفتری هر چند سال یکبار برگزار گردیده و چنانچه داوطلبی آزمون برگزار شده در سال 1400 را از دست دهد، باید چند سال دیگر برای ثبت نام آزمون سردفتری منتظر بماند، به نظر می رسد، چنانچه آزمون سردفتری در سال 1400 برگزار گردد، مهلت ثبت نام آمون مانند سال های گذشته ده روز بوده و محتمل است که این مهلت تمدید گردد.

در صورتی که اطلاعیه رسمی ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 منتشر گردد، مهلت دقیق ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 و تمدید آن اعلام شده و مقاله بروزرسانی می شود.

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی


مشاوره زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400
در ارتباط با زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400، همچون زمان ثبت نام آزمون قضاوت و سایر آزمون های حقوقی، نکات مهمی وجود دارد که رعایت این نکات می تواند برای داوطلبان شرکت در آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400، مفید باشد. این نکات را در ادامه مطلب ملاحظه می فرمایید:

 در میان آزمون های حقوقی، ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی و آزمون دفتریاری اسناد رسمی دارای برنامه زمانی مشخص نمی باشد؛ به همین دلیل، به داوطلبان آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 توصیه می گردد تا به طور مستمر، از طریق سایت مشاوره حقوقی دینا و کانال آزمون های حقوقی دینا، پیگیر اخبار و اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 بوده تا چنانچه آزمون سردفتری اسناد رسمی در سال 1400 برگزار گردید، فرصت ثبت نام را از دست ندهند.

 به داوطلبان توصیه می گردد تا پیش از فرا رسیدن زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی را آماده نمایند تا ثبت نام آن ها با مشکلی مواجه نگردد.

 همچنین، داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگران می باشند، توجه نمایند که گواهی مربوطه و کارت ایثارگری را تا تاریخ ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 اخذ نموده تا امکان استفاده از مزایای سهمیه ایثارگری را داشته باشند.

در پایان به داوطلبان آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 توصیه می گردد، جهت آشنایی کامل با آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 و جزییات مربوط به شرایط و ضوابط این آزمون، مقاله زیر را مطالعه نمایند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 پاسخ دهند.










سوالات متداول


1- زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 چه تاریخی است؟
زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 نیمه دوم اردیبشت ماه است که برای اطلاع از جزییات متن مقاله را ملاحظه نمایید.


2- ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی از چه طریقی انجام می شود؟
ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی از طریق سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام می شود که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


3- آیا آزمون سردفتری اسناد رسمی هر ساله برگزار می شود؟
خیر آزمون سردفتری اسناد رسمی هر ساله برگزار نمی شود و برای جزییات آزمون سردفتری اسناد رسمی 1400 متن مقاله را مطالعه نمایید.

منبع : زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mrNr
نظرتان را بنویسید