مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . متقاضیان باید فرم اطلاعات شخصی و مدارک درخواست شده را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند که از جمله مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی می توان به عکس سه در چهار ، دانشنامه کارشناسی و کارت پایان خدمت اشاره کرد .

برای مشاوره مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400



مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه مجوز برگزاری آزمون وکالت را دارد و ثبت نام این آزمون از سال 99 از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می گیرد . برای تکمیل فرآیند ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه که آزمون مشاوران حقوقی نیز نامیده شده، لازم است علاوه بر پر کردن فرم ثبت نام ، اسکن یکسری مدارک نیز ارسال شود .

در مورد اسکن مدارک ارسالی و خصوصیات آن در اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه توضیحاتی آورده شده که باید با آگاهی از آن ها امکان اشتباه در بارگذاری این مدارک را کاهش داد، زیرا اشتباه در ارسال مدارک ممکن است تبعاتی را برای داوطلبان به همراه داشته باشد .

لذا بهتر است قبل از اقدام برای ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی سال 1400 ابتدا مدارک لازم در فرمت مورد قبول آماده شوند و سپس نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل فرم اقدام لازم صورت گیرد . در ادامه به توضیحاتی در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 و کیفیت ارسال آن ها می پردازیم .




مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضائیه در سال 99 در بازه زمانی 5 تا 19 مرداد و از طریق سایت سازمان سنجش کشور، انجام گرفت و زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه 99 نیز 3 مهرماه بود..

آزمون وکالت قوه قضاییه در سال 1400 هنوز برگزار نگردیده و اطلاعیه رسمی این آزمون از سوی متولی آن، یعنی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانوده قوه قضاییه، منتشر نشده و بنابراین وضعیت قطعی مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی1400 نیز مشخص نمی باشد.

با وجود این، به دلیل اینکه آزمون وکالت قوه قضاییه در سال 99 برگزار گردیده و در دفترچه منتشر شده از سوی قوه قضاییه، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال 99 مشخص گردیده، می توان گفت که چنانچه در آزمون مشاوران حقوقی سال 1400 تغییرات جدیدی اعمال نشود، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، همان مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال 99 خواهد بود که به شرح ذیل می باشد:

فایل عکس پرسنلی اسکن شده

داوطلبان باید فایل عکس پرسنلی خود را با ویژگی های زیر ارسال کنند :

-  عکس 3 در 4 پرسنلی که در سال 1399 گرفته شده باشد 

-  با رعایت حجاب کامل برای بانوان

-  با فرمت jpg

- رنگی و دارای زمینه سفید

-  به اندازه حدود 595 در 842 pixels

- وضوح تصویری 72 dpi



- مشخص ، واضح و فاقد اثر منگنه یا مهر باشد .

فایل اسکن تمام صفحات شناسنامه

فایل اسکن پشت و روی کارت ملی

گواهی فراغت از تحصیل یا گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی رشته حقوق ( گرایش های مختلف رشته حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی )

فایل اسکن کارت پایان خدمت و یا گواهی معافیت دائم یا موقت 

تصویر اسکن شده پروانه وکالت برای متقاضیانی که جهت تغییر حوزه قضایی در آزمون وکالت شرکت می کنند.

لازم است فایل اسکن شناسنامه ، کارت ملی ، کارت معافیت یا پایان خدمت داوطلبان ویژگی های زیر را داشته باشد :

​1- بدون حاشیه زاید

2- با فرمت JPG

3- اندازه عکس حدود 213 در 312 پیکسل و با وضوح تصویر dpi2 72 باشد .

چنانچه قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 را دارید، به شما توصیه می شود که جهت اطلاع از شرایط آزمون وکالت قوه قضاییه 1400مقاله ذیل را مطالعه نمایید. به ویژه آنکه، پیش بینی می شود، امسال نیز امتیازات ویژه ای برای کسانی که ترم آخر تحصیل خود را می گذرانند و یا در مهلت قانونی اعزام به سربازی هستند، درآزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 در نظر گرفته شود.

حتما بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه







مشاوره مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی 1400
توجه به چند توصیه قبل از ثبت نام در آزمون های حقوقی همچون آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 و آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری، خالی از لطف نیست . اول آنکه بهتر است داوطلبان قبل از هر اقدامی اطلاعیه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی1400را مطالعه و از تمام شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون آگاه شوند .

همچنین ضرورت دارد که در ارسال عکس بسیار دقت کنید زیرا در صورت ارسال عکس اشتباه و یا فاقد خصوصیات ذکر شده ، ثبت نام شما در آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 بی اثر تلقی می گردد . لازم به ذکر است که صرف قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش نیست و داوطلبان باید بعد از گذراندن مرحله آزمون کتبی در مرحله مصاحبه و تحقیقات نیز پذیرفته شوند .

متقاضیانی که هنوز برنامه ریزی دقیقی برای شرکت در آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 ندارند یا اطلاعات آن ها در خصوص منابع ، ظرفیت ها ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 کامل نیست می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند . اساسا داوطلبان هر چقدر اطلاعات بیشتری در خصوص این آزمون داشته باشند می توانند با آمادگی بهتر در آزمون شرکت کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه




برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 پاسخ دهند .











سوالات متداول


1- متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 چه مدارکی را باید اسکن کنند ؟
این داوطلبان لازم است عکس پرسنلی ، مدرک تحصیلی لیسانس و گواهی پایان خدمت خود را به صورت اسکن شده ارسال کنند که شرایط ارسال این مدارک در مقاله توضیح داده شده است .


2- آیا کسانی که در مهلت قانونی اعزام به خدمت سربازی هستند می توانند در آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 شرکت کنند ؟
از سال گذشته امتیاز ویژه ای برای کسانی که در مهلت قانونی اعزام به خدمت سربازی هستند در نظر گرفته شد و اجازه شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه به این اشخاص داده شد که به طور کامل در مقاله توضیح داده شده است .


3- ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 از چه طریقی انجام می شود ؟
ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام گرفته که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mrNr
نظرتان را بنویسید