کارنامه سبز ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
کارنامه سبز ارشد 1400 شامل رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد قبولی در هر کد رشته محل انتخابیه که این کارنامه به صورت اینترتی در سایت سنجش منتشر میشه و داوطلبا دو هفته بعد از اعلام نتایح نهایی می تونن اون رو از پورتال خودشون دریافت کنن .





کارنامه سبز ارشد 1400 برای کسایی صادر میشه که مجاز به انتخاب رشته کنکور ارشد شدن و کد رشته محل های مورد علاقشون رو تو فرم انتخاب رشته این دانشگاه وارد کردن . در این کارنامه همه کدرشته محل هایی که داوطلبا ثبت کردن مورد بررسی قرار می گیره و وضعیت قبولی هر کدوم از داوطلبا برای هر کدوم از این رشته ها مشخص میشه .

داوطلبا با استفاده از کارنامه سبز کنکور ارشد می تونن درخواست تغییر اولیت ثبت کنن و یا تو تکمیل ظرفیت ارشد انتخاب رشته دقیق تری انجام بدن . در ادامه این مقاله در مورد زمان انتشار و نحوه دریافت کارنامه سبز ارشد 1400 توضیح دادیم . با ما همراه باشین .





زمان انتشار کارنامه سبز ارشد 1400
کارنامه سبز ارشد 1400 معمولا دو هفته بعد از اعلام نتایج کنکور ارشد در سایت سازمان سنجش منتشر میشه . پس داوطلبا باید پیگیر این سایت باشن تا از زمان انتشار کارنامه سبز ارشد مطلع بشن .

این کارنامه معمولا در شهریور ماه منتشر میشه اما چون هنوز زمان انتشار کارنامه سبز ارشد 1400 مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد با خبر بشن .





به محض اینکه کارنامه سبز ارشد 1400  منتشر بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی ارشد




نحوه دریافت کارنامه سبز ارشد 1400
کارنامه سبز ارشد 1400 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش منتشر میشه و داوطلبایی که انتخاب رشته ارشد رو انجام دادن می تونن با ورود به این سایت در زمان مقرر و وارد کردن اطلاعات لازم کارنامه خودشون رو دریافت کنن .

نحوه دریافت کارنامه سبز ارشد 1400 به طور خلاصه :
ورود به سایت سنجش و انتخاب گزینه کارشناسی ارشد

انتخاب گزینه اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1400

انتخاب گزینه ورود به سیستم و وارد کردن اطلاعات لازم

ورود به پورتال شخصی وانتخاب گزینه کارنامه نهایی

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه سبز ارشد 1400
واسه مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد باید وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بشین و روی قسمت کلیک کنین .









روی لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 " کلیک کنین . 







وارد قسمت " ورود به سیستم " بشین .








تو این قسمت می تونین به دو روش نتیجه تون رو ببینین ، اطلاعاتتون رو وارد و روی کلمه کلیک کنین .


روش اول : شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نام 

روش دوم : شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد 







تو این قسمت میزکارتون رو می بینین که برای مشاهده کارنامه سبز ارشد باید وارد قسمت " مشاهده کارنامه نهایی " بشین .









تصاویر بالا مربوط به فرایند دریافت کارنامه نهایی سال گذشتست که به محض اینکه تغییری در روند دریافت کارنامه سبز امسال ایجاد بشه این تصاویر به روز رسانی میشه .



 احیانا اگه از نتیجه آزمونتون راضی نبودین می تونین شانستون رو برای ثبت نام بدون کنکور ارشد امتحان کنین .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ارشد


مشاوره دریافت کارنامه سبز ارشد 1400
همه داوطلبای کنکور ارشد که از نتیجه قبولی خودشون رضایت ندارن ، می تونن بعد از انتشار کارنامه سبز ارشد 1400 شانس قبولی خودشون رو در رشته محل های بعد از قبولی خودشون بررسی کنن و در صورتی که در کد رشته محل دیگه ای شانس پذیرش داشتن می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سنجش ، درخواست اشتباه در انتخاب رشته ارشد و بررسی اولویت بعدی رو ثبت کنن .

در چنین مواردی معمولا سازمان سنجش ، با وجود اینکه برای اعلام نتیجه نهایی ، کنترل ها و بررسی های متعددی رو قبلا انجام داده ، مجددا این درخواست رو بررسی می کنه و ممکنه که با درخواست داوطلب موافقت بشه .

علاوه بر این مورد داوطلبا با بررسی کارنامه سبز ، شانس قبولی خودشون رو در هر رشته محل می بینن و اگه تکمیل ظرفیتی برای ارشد برگزار بشه می تونن با دقت بیشتری فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت رو تکمیل کنن .

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکو ارشد
مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد کارنامه سبز ارشد 1400 پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .




سوالات متداول


1- کارنامه نهایی کنکور ارشد چه زمانی منتشر میشه ؟
ای کارنامه دو هفته بعد از اعلام نتایج نهایی منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده .


2- برای دریافت کارنامه سبز چه اطلاعاتی لازمه ؟
داوطلبا برای دریافت این کارنامه به اطلاعات ثبت نامیشون مثل شماره پرونده احتیاج دارن که همه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده .


3- کارنامه سبز ارشد چه کمکی به داوطلبا می کنه ؟
همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد ، داوطلبا با استفاده از این کارنامه می تونن رتبه خودشون و رتبه اخرین فرد قبولی در هر کد رشته محل انتخابیشن رو ببینن .

منبع : کارنامه سبز ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/D3O6
نظرتان را بنویسید