زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور داوطلبان استعدادهای درخشان 99 ، قبل از شروع نیمسال تحصیلی توسط سایت دانشگاه محل ثبت نام منتشر می شود . سایر داوطلبانی که در کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی 99 ثبت نام کرده بودند ، پس از بررسی مدارک و معدل مقطع تحصیلی قبلی شان می توانند نتایج خود را احتمالا تا قبل از ورودی بهمن ماه مشاهده نمایند .




زمان بندی تمام مراحل مربوط به ثبت نام و اعلام نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه های سراسری 99 توسط مراکز دانشگاهی تعیین شده و از طریق فراخوانی به اطلاع داوطلبان می رسد . زمان اعلام نتایج استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز تقریبا مدتی بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد بوده تا داوطلبان پذیرفته شده بتوانند به موقع در دانشگاه حضور پیدا کنند .

اما داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی قصد شرکت کارشناسی ارشد 99 را دارند می بایست منتظر بررسی مدارک خود توسط سازمان سنجش و دانشگاه آزاد باشند . از آنجایی که هنوز تاریخ دقیق اعلام جواب نهایی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی مشخص نشده ، در ادامه مقاله برای روشن شدن این موضوع به بررسی زمان اعلام نتیجه کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 می پردازیم .



زمان اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی ارشد 99
با توجه به این که ثبت نام کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری و آزاد پس از آغاز نیمسال اول دانشجویان کنکور کارشناسی ارشد 99 اعلام شد ، احتمالا محدوده زمانی بررسی مدارک داوطلبان و اعلام نتیجه آن هم تا اواخر دی ماه به طول بیانجامد و سپس تا ورودی بهمن ماه منتشر شود .





زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی 99 به محض انتشار به اطلاع می رسد .



داوطلبانی که در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد شرکت کرده بودند می توانند برای مشاهده راهنمای تصویری دریافت کارنامه اعلام نتایج خود به مقاله زیر مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند .

بیشتر بخوانید: راهنمای اعلام نتایج ارشد بر اساس سوابق تحصیلی





زمان اعلام نتایج استعداد درخشان ارشد 99
مراحل پذیرش کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان متفاوت از سایر داوطلبان با کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد 99 است . این دسته از داوطلبان که دارای معدل بالا بوده و امتیازات ویژه ای را دارا هستند می بایست از زمان انتشار فراخوان دانشگاه های سراسری مطلع بوده و در موعد مقرر ثبت نام نمایند . وضعیت قبولی آن ها نیز از طریق سامانه همان دانشگاه تا قبل از آغاز نیمسال اول تحصیلی داوطلبان منتشر می شود .





زمان اعلام نتایج استعداد درخشان ارشد دانشگاه های سراسری 99 در سامانه هر دانشگاه به طور جدا منتشر می شود .



بیشتر بخوانید: راهنمای اعلام نتایج ارشد بدون کنکور


داوطلبان استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز حدودا تا چند روز پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد 99 می توانند به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و از جواب قبولی خود مطلع شوند . امسال نتایج ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد ، در 9 آبان ماه منتشر شد .





نتایج استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 ، جمعه 9 آبان ماه اعلام شد .



متقاضیان کارشناسی ارشد برای اطلاع از زمان دقیق فرآیندهای مربوط به ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج ارشد می توانند عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا شوند .

بیشتر بخوانید: راهنمای اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد









مشاوره زمان اعلام نتایج بدون کنکور ارشد 99
اکثر داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور را دارند ، فاقد شرایط استعداد درخشان بوده و نمی توانند در آن شرکت کنند . بنابراین می خواهند شانس خود را در کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی 99 بسنجند . اما از آنجایی که رشته های دارای ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان محدود بوده ، ممکن است متقاضیان علاقه ای به ادامه تحصیل در آن نداشته باشند .

در این شرایط به داوطلبان توصیه می شود با مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد ، در آزمون سال بعد شرکت کرده و این گونه وارد رشته مورد علاقه خود در دانشگاه های سراسری یا آزاد شوند .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند نتیجه قبولی ارشد بدون کنکور 99 را به اطلاع داوطلبان رسانده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد









سوالات متداول


1- زمان اعلام نتایج ارشد بر اساس سوابق تحصیلی کی می باشد ؟
احتمالا این نتایج برای ورودی بهمن ماه اعلام شود که به محض دریافت اطلاعات جدید متن مقاله بروزرسانی می شود .




2- تاریخ اعلام نتایج استعداد درخشان ارشد چه زمانی است ؟
مطابق متن مقاله زمان اعلام نتایج استعداد درخشان دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر متفاوت بوده که در متن تاریخ هر کدام مشخص شده است .




3- نحوه مشاهده اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور چگونه است ؟
از طریق مراجعه به متن مقاله می توانید راهنمای تصویری و مراحل مشاهده جواب ارشد بدون کنکور را مشاهده نمایید .

منبع : زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G4R7
نظرتان را بنویسید